Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

  1. m_g

    m_g

    Потребител


    • Points

      4

    • Мнения

      242


  2. ghost_rider

    ghost_rider

    Фен на клуба


    • Points

      1

    • Мнения

      1149


  3. joro-120L

    joro-120L

    Фен на клуба


    • Points

      1

    • Мнения

      7215


  4. goromitev

    goromitev

    Потребител


    • Points

      1

    • Мнения

      3


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 09/02/22 във всички области

  1. В крайна сметка пак забълбука. Свалих главата. Оказа се спукана. Взех направо друга, втора употреба, направихме й пълна ревизия. Тръгнах да я слагам, оказа се, че на един от повдигателните пръти му се вади накрайника. След консултация с Анастас и благодарение на неговата помощ сложих стоманени, на които няма какво да им се извади. В сряда вечер качих главата, сложих навсякъде нови болтове, гарнитура Елринг, регулирам клапаните, цветя и рози. Бръм, работи супер. Поработи една минута и се появи странен шум. Гледах, зверих се, не можах да разбера от къде трака и се прибрах да спя. Усетих, че освен да строша нещо, нищо друго няма да направя. В четвъртък се бях засилил да я пръсна на атоми. Викам си - Абе я да я запаля да чуя. Паля, ни шум, ни гявол. Работи, не трака и не грее. Ура, ще живее! Загря до работна температура. Тамън да обезвъздушавам и хопа - потича свежозаредения антифриз. Гледам навсякъде където съм стягал - не е от там. Пак гледам и виждам как се е извадил маркуча от термостата към парното и то долу, където не съм пипал. Нахлузих, стегнах, обезвъздуших. Не бях я карал от много време, спирам да зареждам и докато се пълни, се появи Митко Ненов с неговата зелена. Врътнах 100+км същата вечер и де убедих, че всичко работи изрядно. Вчера й смених и маслото и решихме да се разходим. 150км из Стара планина без намек от загряване. Доволен съм.
    4 points
  2. Как е монтиран изпарителя? Ако е монтиран челно на преградата между моторния отсек и купето при спиране, особено по рязко, мембраната се движи от инерционната сила и спира притока на газ. Рядко срещано явление, но знам за такъв случай. Ако има място, заръртете изпарителя на 90°.
    1 point
  3. Аз сменям на 2 години или 15 000км. В повечето случаи, срока години и км. съвпада. Не смятам никого да убеждавам в нищо. Всеки си решава, повечето въз основа на прочетено някъде. Обикновено нещата тръгват от маркетингови статии. Лично за мен, по-важен е пробегът. Никога нама да държа 30 000км. масло лонг лайф. Разумната смяна е 10 - 15 000км. Ако ти пука за колата.
    1 point
  4. Скромно от днешната среща, надявам се следващите пъти да сме повечко коли?
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.