Започнах да карам, минах вече над 500км.
Захванах се и с разни дребни локални забележки по купето. Отдавна го отлагах, сега се възползвах от последните топли дни. Почистих, намазах с Вюрт, пръснах си епоксиден грунд и накрая тонирана боя сам заедно с малкия помощник. Получи се отлично за ремонт в полеви условия, снимките по-долу са ясно доказателство.
Разходих се до Монтана тая събота да се видим с един приятел и да поразгледаме стари коли.
На връщане по Петрохан отбихме до село Бракьовци да разгледаме. Намерихме си интересна поляна с бали.
Вече в София минах няколко десетки километра по задачи и вече съвсем на прибиране вечерта застърга при спиране отпред.
Бях си купил нови дискове Брембо и накладки Феродо Премиер, както и нови тръбички и маркучи за отпред.
Проверката показа отлично състояние на дисковете и реших да не ги пипам. Една накладка логично беше изтрита до контролната щамповка, в която и застърга. Отдясно никакви драми, отляво обаче едното цилиндърче се оказа блокирало.
Никаква сила не може да го раздвижи, пък и аз си бях купил нови апарати. Намирането на прибраните апарати се оказа тежка и трудоемка задача, но в крайна сметка една безлична бяла торбичка се оказа, че съдържа това, дето го търсих сума време.
Оттук нататък задачата беше елементарна. С нови оригинални части всеки обича да работи. Всички тръбички под купето също са нови, смених ги заедно с главен спирачен цилиндър, когато купих колата.
В резултат колата спира добре. Няма течове, няма странни шумове, не дърпа на никъде. Повозихме се 20-тина километра вчера и доволни си се прибрахме.