Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 09/15/22 във всички области

  1. @JORDITO ме тунингова и мен най-накрая да сЪ поФала. Даже ми е оставил и течност за Андроид в багажника. Да си доливам като почне да примигва дисплея
    2 points
  2. Здравейте скъпи приятели. Отдавна не съм писил нищо, но най-накрая аз се завърнах. На бързо да обощя до сега какво съм направил по колата, ако на някой не му се четат тези дълги романи. До сега съм направил цялата предница с носачите, резервоара, спирачната система, нови мъркучи, задни носачи, полуоски и баранани, основен ремонт на двигател, бензинова помпа, изчистих и изшкурих цялото шаси отдолу след което го минах с ръждопреобразувател, грунд, антикор и накрая боя. Направих на ново инсталажията за задните светлини и кабелаците на двигателя и динамито и още някакви дреболии които сега не се сещам какви бяха. Това което остана е скоростната кутия от която течеше масло и много ме дразнеше. Но не се наемах, защото ми се струваше трудна задча и си нямах никаква представа за какво става дума. Но за някаква случайност или не в един мрачен и проливен ден моята клета шкода се наводни. В купето имаше 10 сантиметра вода и кал, целият акумолатор беше в кал. Поизпистих я и реших са направя едно кръгче... Ноооооо цялата кола започна да се тресе и да вие и някак си не и се искаше да се движи. Легнах отдолу под колата и какво да видя, от полуоските течеше вода и ми стана ясно че нещата не са добре. Бръкнах в скоростната кутия да видя какво е "маслото", но се оказа по близко като консистенция на пясък отколкото на масло. Това беше знакът, че времето ѝ за ремонт дойде. Уж скоростна кутия се държи на не повече от 12 болта, но падна истинска борба да я сваля тая проклета кутия. С триста мъки молитви и рев тя излезе. Запопнах внимателно и старетрлно да я огеждам и лека по лека да я разглобявам и чистя, като внимателно и прилежно сортирах всяко едно болтченце и гайка. Отне ми два или три дена чистене на капаците на кутията, след което започнах внимателно да чистя и преглеждам валовете за за някакви повреди както и лагерите, но се оказаха в доста добро състояние. Следвяше едно бързо и интелигентно сглобяване на кутията и дойде време на стартера, защото не искаше да върти и реших да го погледна. Отворих го и какво да видя. Изненада, отново кал. Изчистих го и го ориведох в приличен вид. И след като бях готов беше време за връщане на кутията обратно в колата. Но преди да я върна трябваше да изпистя мястото където стоеше кутията защото само там не бях минал с антикор. Учудващо за мен кутията влезе доста лесно за разлика от смъкването. Прихванах я към двигателя и към купето и дойде време за проклетите камъчета на полуоските (преди няколко месеца като смъквах полуоските за да ги ревизирам о реставрирам се мъчих 2 или 3 часа да вкарам камъчетата с полуоските в диференциала). За мой късмет този път ми отне не повече от 10-15 минути (май съм задобрял доста :D). Закачих още няколко дреболии, като стартер, кабелаци, помпа на съединителя и дойдре време да налея масто (налях 3 литра, ако някой знае колко точно да налея, моля да ми напише). Поогледах я и от никъде не течеше масло, запалих с нетърпение колата и реших да направя кръгче. Движеше се доста добре и още не можех да повярвам, че тая кола се движеше след като аз съм и направил ремонта. Това е маслото на кутията.
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.