Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

  1. The Best Forman

    The Best Forman

    Модератор


    • Points

      3

    • Мнения

      9843


  2. Izolini

    Izolini

    Модератор


    • Points

      1

    • Мнения

      5338


  3. ghost_rider

    ghost_rider

    Фен на клуба


    • Points

      1

    • Мнения

      1149


  4. Logrus

    Logrus

    Потребител


    • Points

      1

    • Мнения

      2563


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 09/22/22 във всички области

  1. В една друга тема чета , че пътя в кресненското дефиле бил опасен - двулентов , двупосочен път , по който пътуват коли от много години и чак сега стана опасен. Преди няколко дни се прибирам по бул. Иван Евстатиев Гешов и виждам в другото платно кола , на която трудно може да се определи марката и (толкова добре беше размазана) и половината и части в моето платно (дясното платно от лентата за движение към Красна поляна). Преди отклонението за бул.Георги Софийски има знак за опасен участък с концентрация на ПТП и ограничение 40км/ч. Е колко па да е опасен участък с две ленти на движение в посока , асфалт без дупки и светофар на по-малко от 100 м. Май има нещо друго опасно , но не и пътните участъци ?
    2 points
  2. 95% залагам на таралежа. Брал съм го същото с Пасата преди. За по-старите Вагени имаше писано в техния форум как се проверява и ремонтира, предполагам, че няма разлики с Фокс-а
    1 point
  3. Може и пластините да са хванали нагар а не да са се изкривили, щом работи само на най-високата степен, която се ползва най-малко.
    1 point
  4. Из някоя от фейсбук групите, а може би и olx, съм срещал обява на човек, който продава такива резистори за много модели автомобили. Мисля, че името беше Искрен някой си...
    1 point
  5. Сто процента е в резисторния блок (таралежа) .. съпротивленията до колкото помня са свързани последователно и едно да прекъсне , спира всичко. Сменяш го и имаш всички степени. Успех!
    1 point
  6. Много хора биха казали, че сме луди дето се захванахме. Но този модел шкода ми е любим. Двигателя не беше засегнат и решихме да пробваме. А от снимките се вижда резултата. А ето така изглеждаше преди да я оставим на майстора: Майстора я взе и разглоби за да и оцени състоянието: Роговете са на буква Г. А тук вече е на стенда за изпъване: А ето тази снимка ме развълнува много. Отново приличаше на кола. А крайния резултат е зашеметяващ. Тази Октавия възкръсна от мъртвите.
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.