Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

  1. vladkant

    vladkant

    Потребител


    • Points

      3

    • Мнения

      1322


  2. Logrus

    Logrus

    Потребител


    • Points

      2

    • Мнения

      2563


  3. sauber

    sauber

    Потребител


    • Points

      2

    • Мнения

      2866


  4. Stormbringer

    Stormbringer

    Потребител


    • Points

      2

    • Мнения

      178


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 09/23/22 във всички области

  1. Да завърша темата и надявам се да бъда ползотворен реостат беше причината, както предположихте, ОБАЧЕ се демонтира по кофти начин....за разлика от шкода единица, намира се отгоре в ляво на вентилатора, първо се сваля жабката, после си слагате мъничките детски ръчички, въртите обратно на часовниковата стрелка, и почвате да призовавате всички майки да ви помогнат в изваждането от тясното пространство..... Сглобяването е в обратен ред, тук вече имате нужда от по малък брой майки..... Този реостат се води и за шкода фабия Парт номера който намерих написан на пластмасата е 12375 Поръчан от Стиви ауто за 45 лева. благодаря на всички
    3 points
  2. А преди това - между Джоузеф Паркър и Джо Джойс. Мисля, че Паркър е по-класният и техничен боксьор.
    2 points
  3. Шъъъъъът....ша си я кътам бре....вервай ми ? Иначе и аз си обичам атмосферните, ма остарявам и все по-често взех да чувам че "кола без турбо е като жена без ци*и - става ама не носи радост" та.........абе криза на средната възраст ?
    1 point
  4. Чакаме я да видим по колко Mitsubishi HEAVY ще качва ?
    1 point
  5. И да си самоотговоря - благодарение на Жоро @joro-120Lнещата вече са на ход ? Огромно мерси приятелю - длъжник съм ?
    1 point
  6. Доста добро отношение и внимание към нещата имат симпатягите в сервиза. Всичко прегледа внимателно и щателно и си каза какво трябва да се смени (все пак е гледана колата и бяха малко нещата), генералното беше съединител, който си беше тръгнал и едно уплътнение - от моя гледна точно воланът имаше няколко градуса наляво и ме дразнеше и момчета го оправиха доста бързо. Доволен съм от отношение и коректност.
    1 point
  7. Много хора биха казали, че сме луди дето се захванахме. Но този модел шкода ми е любим. Двигателя не беше засегнат и решихме да пробваме. А от снимките се вижда резултата. А ето така изглеждаше преди да я оставим на майстора: Майстора я взе и разглоби за да и оцени състоянието: Роговете са на буква Г. А тук вече е на стенда за изпъване: А ето тази снимка ме развълнува много. Отново приличаше на кола. А крайния резултат е зашеметяващ. Тази Октавия възкръсна от мъртвите.
    1 point
  8. Мисля че за да ти дойде глоба от такава камера, трябва някой да е седнал специално да следи какво се случва на записите (или на живо) и да щракне няколко кадъра от нарушението ти на случаен принцип. Това лично мен не ме успокоява или провокира да нарушавам, но го казвам с мисълта, че не е толкова автоматизирано, колкото трябва да е. В противен случай ще "завали порой" от глоби, което би имало възпитателен характер, ако е правилно уредено събирането на същите. Както и преди съм казвал, проблема не е в размера, а в събираемостта. Извинявам се за лиричното отклонение в последните редове.
    1 point
  9. @JORDITO ме тунингова и мен най-накрая да сЪ поФала. Даже ми е оставил и течност за Андроид в багажника. Да си доливам като почне да примигва дисплея
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.