То всичко в природата е така. Всяко живо и не живо нещо гледа да пести ресурс. Иначе това се опитвам да обясня. Че решаваме една кретения, създавайки друга кретения. Емпирично е доказано, че решаването на проблем със създаването на друг проблем обикновено не води до два проблема, а във формулата влиза функцията на квадрат. За дефилето даже зародиша на проблема не е нито дебилизма на хората (не на българите, а на хората като цяло), нито е чак толкова в държавата (макар че е спорно, защото се е оставила да се нагъзи), а е в зелените терористи. Даже с това слагане на колчета им връчиха още един жокер в битката им с магистралата. Което едно ни обрича на ПТПта, второ на кретения за да няма ПТПта и трето, че цака здраво региона. Щото сериозна инвестиция в регион без елементарна структура никой няма да направи. За това и южна България е значително по-добре от северна. Заради една тъпа магистрала Тракия. Тъпа, скапана, задръстена и с катастрофи, ама магистрала...
Няма да забравя как някой ми обясняваше, че нямало проблем Шкода да направят завода в Северозапада. Ем евтина работна ръка, ем ще вдигнем качеството на живот там. Към оня момент коментираха някакви стотици бройки коли да излизат на ден. И като ги сметнеш в автовози и излича въпроса - Как ще стигнат до завода и как ще си тръгнат от него тия автовози...