Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

  1. Izolini

    Izolini

    Модератор


    • Points

      5

    • Мнения

      5338


  2. sauber

    sauber

    Потребител


    • Points

      5

    • Мнения

      2866


  3. PRR

    PRR

    Глобален Модератор


    • Points

      4

    • Мнения

      10921


  4. b3lq7a

    b3lq7a

    Потребител


    • Points

      4

    • Мнения

      2770


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 10/24/22 във всички области

  1. Мтакаааа , добър вечер на всики мисля че е време за ъпдейт, за тези които следят развитието основно тук :) Да започнем първо с по-старите неща. Подобно на Ивчо и с негова помощ и аз събрах един 5-цов лост с втулки и плочка. Оказва се че някой 5-цови кутии нямат въпросната плочка , други имат , за сега аз съм решил да я оставя. След скоростите , остана последният възел , който исках да те нов , и това е парното. Ново парно нямаше никъде , за това разглобих старото , изчистих всичко , боядисах го , смених радиатора , ново кранче , сложих си нови дунапренчета на клапите и си отрязах от микропореста гума нова гарнитура. Отденло конзолата с лостчетата беше боядисана и всичко друго почистено. За днес толкова , а утре ще кача и още снимки и инфо какво свършихме , НО Само искам добавя ,че мотора е вече вътре и всичко работи , но за това утре :) Поздрави
    4 points
  2. Може да стигнеш за 28мин, може и 45, но може и да не стигнеш ... И, докато това си е твой проблем, остава другия проблем - заради теб и друг може да не стигне. А това си е проблем Иначе правих сметки, правих и разбрах, че София-Варна мога да спестя 1/2 час, айде 45мин, като рискувам много. Заслужава ли си? Ами не.
    3 points
  3. Иво, не е проблем сервиза. В читав сервиз ще знаят какво да му сменят. Пепино даже е достатъчно съвестен, да иска да смени само каквото е крайно необходимо. Проблема не е в тях
    3 points
  4. Па я съм сиромах човек - за туй не се качвам на миксери - като отворя капака искам да има мотор, а не компютър със закачен часовник ? Аз бех млад (ма пак си бях готин ?), Алфата ми беше служебна, горивото плащаше друг (само Шел Ви пауър баце), сервизът за чужда сметка и хич не се чуствах сиромах тогава .... ко беше "чужда п***а кости нема" ?
    2 points
  5. 220 - 19.5/100 230 - 21.5/100 240 - 24.5/100 250 - 26/100 Както се вижда, на 30 кмч. разлика, 7/100 в разхода Това обаче са цифри плюс-минус литър. При тези скорости, моят астматик е много капризен на външната температура. И вървежа варира и разхода. Ако навън е 30C, не може да вдигне повече от 240 кмч например. Не му стига кислорода във въздуха просто... Иначе в немско бях взел едно Пасерати рент-а-кар. Беше 1.5 TSI. От тия 2017-2018г., не знам Бе какво се води. Правеше си 230 кажи речи без проблем.
    2 points
  6. Вероятно е от уплътнението между волана и седалката, дето тръгва на пила и спира с блокиране.
    1 point
  7. Aз знам че Пепино ще си свърши работата без проблем. Въпроса е, че няма да разбере от какво е. В темата това се пита. Как ще си свърши работа и няма да разбере от къде е проблема? Нещо не ми се връзва изказа ти! Сигурен съм, че и в 4те споменати от мен сервиза ще намерят проблема и ще го отстранят! А Пепи, той със сигурност ще го намери може би и най-бързо, все пак жена му има такива Фабия от 10г и му е до болка позната като модел! А ти докато ходиш по разни сервизи без репутация все ще се чудиш какво и къде да оправиш! Колко да струва 1ч в сервиз? 60лв пак е ниска цена, примерно официалните вече са на над 100лв на час... Ако отидеш в на Гошо гаражния сервиз, където не е инвестирано в техника и инструменти може и 20лв на час да вземе, но там вече знаеш как не се оправят проблемите, а се създават нови и нови!
    1 point
  8. И бръмбарите се променят, от време на време... От днес съм си обещал да карам по правилата и да превишавам с малко допустимата скорост. Прибирам се от Дупница посред нощ снощи, карам с 230-240 и между Радомир и Перник, точно където има няколко завоя един след друг, по Струма, камион от нищото рязко смени средна с лява лента няма 200м пред мен... Минах в дясно да го заобиколя може би по-рязко и едвам ме спаси ЕСПто(това е първия път, в който усетих полза от тази екстра)... Погледнах километража и след няколко занасяния паднах на 180 без спирачка и без отнемане на газта (все пак съм 4х4). Малко късмет си извадих и не стана беля! Ще си карам със 150 вече и няма да става така. Караш, караш и накрая некой дебил ще те претрепе без да очакваш! Кел файда, че от парк Рила до София Център стигнах за 28мин. Можеше да стигна за 45 и да ми е спокойно.
    1 point
  9. Трябва да е бил мноооого чувствителен, при положение че аз го натисках отзад. Мистър учтивий Лос, отдавна съм разбрал, че в една гонка най-съществени са бръмбарите в главата. Питай @b3lq7a
    1 point
  10. Тва са сиромашки проблеми. Тия дето сме на 25 ст. от държавата + 7 ст. от смарт картата, не ни е*е.
    1 point
  11. @IzoliniИце, той човекът се е отказал заради намалената видимост зад теб - дано не е бил с отворен прозорец, че ? ? А малолитражките бегат - до време и със "странен" разход, но все пак... На Алфа 147 1.6 120к.с. й дават макс 192км/ч (по книжка) - на 210 е с разход 32л!!!!
    1 point
  12. Ице, пак ли си спрял да си пиеш хапчетата ?!? С твоя вишнев куфар, можеш да се гониш с RS6, само ако е моделче 18:1 пуснато по баира на бул.”Гешов”
    1 point
  13. Няма кола дето да не върви, въпроса е колко я жалиш. С Докър 1.6 на газ съм вдигал 190 зад една Г класа на Трак...един аутобан. Интересното е, че тоя с Г класата явно реши, че ше го изпреварвам и се прибра в дясно (луди секви :D). В резултат на което, скоростта ми рЕзко падна с 20-30 кмч., ама без да отпускам газта Иначе по един друг аутобан, който започва с Х и е в северна Германия, преди 2-3 месеца се засякох с една баничкарка на Рамус. Която 100 % се караше от някой келеш шофьорче, който я беше чипосал. (предполагам, че беше печка, повечето баничарка са). Поддържаше си 190 с мен, ама видимо без зор.
    1 point
  14. Вземаш една клечка за зъби и почваш. Не е трудно, защото е вдлъбнат релефа. Това позволява и да излезеш от контура да се забърше без да се докосва вече направеното. Можеш да ползваш всякаква обикновена боя, която се разрежда с АМВ и бензин. Дори и латекс, но не знам колко ще изкара. Ацетонова не е за предпочитане, защото може да реагира с материала на ръкохватката и да засече при забърсването. Друг вариант, също добър е да изчистиш бялото и да си останат черни.
    1 point
  15. Те го те. Помня, че беше ДСГ 7ца, но трябваше цедка до 230 на 6та. Иначе нещеше Ма тва е малко по груб спомен. После видях, че е със всесезонки, а датата, на която съм качил снимката е 26 януари 2020 г. · Ма добре, че не е било "бау" по Аутобана
    1 point
  16. Казваш двигател за еднократна употреба
    1 point
  17. Този часовник за 850 лв граничи с подарък. Лошото е, че за него си трябва стабилна ръка. Не става за тънки (или меки) китки.
    1 point
  18. Трая си аз, момчето е яко запален по Йети-то... Не питай за кеша, който е дал. Таванът ще е оранжев, след канал в КАТ... Така си е решил, негова си е! И аз му предложих да е черен, но... Той си решава! Важното е, че Йети-то остана в такъв човек и скоро пак ще се вижда на нсши срещи в СФ и Шкода клуб България събори! Пс. питай Пепино дали Пепи(новия собственик) е по-малко педант от мен! Радвам се, че попадна на такъв човек тази кола! 2мата Пеповци да му мислят, че тя пак се и @Pepino лично ще се грижи за нея(както и до сега)!
    1 point
  19. Отиваш в читав сервиз, всички знаеме най-малкото няколко форумни и още толкова препоръчвани от съфорумци тук и на 99.99% проблемите ти се решават! От обиколки по случайни майстори, експерименти и с писане по форуми нищо не става(или става, ама временно). Трансексперт, Пепино, Ники от Герман или Елбатрон, примерни.. Който и да избереш оттях, няма да сгрешиш! Споделям мнение, на база опит, за насока, нищо повече!
    1 point
  20. @niki Не, но покрива абсолютно всички критерии, за да не го продавам : - абсолютно всеки ден е в COSC допустимите +2 +3 сек за 24ч. - 28800 bph сравнително гладък sweep на секундната стрелка - Swiss Made, мноооого прилично изработен кейс. Хубав циферблат, хем семпъл, хем ако се вгледаш има доста заигравки. 3-ен антирефлекс, с чудесна видимост. На китката се усеща като нещо стабилно/качествено, без да клопа верига, да скубе итн. - Става за ежедневен бийтър, но също така се връзва добре с ризка или за малко по-официални събития... - Като габарити е в моят "sweet spot" 42-44mm. - Корона на винт, която се завива като в масло и 200м WR, достатъчно да не го мисля при плуване, шнорхелинг и лек дайвинг през лятото. И все пак пуснал съм го в Олх-а, ако някой извади 850 лв (цена без коментар), го "женя" и скачам на следващия...
    1 point
  21. След десет години задълбочено съвместно проучване на немския и английския наични институти , учените стигнали до извода , че на този свят , никой , за нищо не е длъжен на никого. При оповестяване на новина 95% от българите изпаднали в шок.
    1 point
  22. Ами ти си то написал Просто иде зима (за съжаление тежка). Много несигурна е обстановката с тази война... Тепърва идва отоплителен сезон, нарастващи сметки, който си има ученик/ци да избутва, Коледа итн итн... Всички с нормални и чисти доходи сме на stand by с часовниците До края на годината не мисля да вкарвам кинти в това хоби. Този месец МПС-то достатъчно ме "приби" - месечна вноска + каско + обслужване + полиране и нанасяне на керамика, че вече почти 3г изкара след първото нанасяне...
    1 point
  23. Значи типичното за новите автомобили - да изкарат гаранцията от 150к км и след това нова Но пък си намерих къде да я чистя и се надявам да изкара повечко Айде, че много разводнихме темата на Пепи и ще трябва почистване.
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.