Йети 1.9тди няма... Не знам и дизел да има 150кс. Но може и да има последни бройки с новия дизелов 2.0мотор.
Рязсъждавам така, за да разбера с коя версия на халдекс е - 4та или 5та.
4та се преправя, както е на Волво халдекса, мисля хц60 беше, взима се капачка, болтове и филтър. Разпробиват се занитените болтове, вади се филтъра, сменя се и после се слага новата капачка с болтове. Принципно чупят халдекси след 150к км, ако се сменя само масло.
При 5та версия халдекс- ФЛ Йети, вече няма филтър, но има цедка, която по предписание не се чисти в официалните сервизи. Можеш да видиш в темата на Пепино, в белия списък на сервизи, наскоро колега с суперб3 снима своята цедка. Чел съм по чужди форуми, че при 150-200к км пак мята халдекс при такова обслужване, без чистене на цедката.
Не са виновни в ЕТ хората, такива са ремонтните предписания на Шкода производителя. Поинтресувай се за Волво, които ползват същата халдекс система как са различни.
Сега, по темата с ремонта. Отиваш във Vw forum bg. Там има един колега, който рециклира халдекси на нормални пари! Имах му координати, но останаха в стар тел и сега не ги намирам. Ползвай търсачката с ключови думи за халдекс/haldex ремонт и тн. Пиши после какво е станало, успех!