Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

  1. PRR

    PRR

    Глобален Модератор


    • Points

      6

    • Мнения

      10921


  2. roodnb

    roodnb

    Организатор


    • Points

      4

    • Мнения

      1209


  3. niki

    niki

    Потребител


    • Points

      1

    • Мнения

      1993


  4. joro-120L

    joro-120L

    Фен на клуба


    • Points

      1

    • Мнения

      7215


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 10/30/22 във всички области

  1. Чудничко временце беше. Слънчице, лаф, моабет ... Какво му трябва повече на човек? Естествено, не се мина и без леки ремонти
    6 points
  2. Привет на всички, Та нека доразкажа , какво се случва с колата , защото предния пост хвърлих бомбата и си бягах На 20 метра от нас има 1 сервиз и бях говорил с момчетата ако могат да ме пуснат за 2 дни да сменим двгителя. Така и стана и средата на Септември я качихме на подемника. Преди да продължа искам предварително да благодаря на @malkiq , на @The Best Forman както на Пепо и на Пепи Тризлинцев за помоща през тези два дни. Без тях нямаше никакъв шанс да се справя с това уж лесно начинание. Макар да бях разглобил колата изцяло пак нямаше как да станат нещата. Та качихме я колата подемника , свалихме преден мост , двг и скорости както и тръбите за антифирза. Предварително аз вече бях свалил всичко останало , антифриза беше източен , както и всчичко , което би забавило работата. Освен това , Коце дойде със всички необходими инструменти и стойки , които ни трябваха. Та , качихме я , предния мост падна , ДВГ+Скорости паднаха , тръбите паднаха. Използвах момемнта да зачистя, където можах да бръкна , повърхностната ръждица , след което навсякъде с ръждопреобразувател . Оставихме я колата да дръпе малко и на следващия ден в неделя минах с грунд и шегрен и червена боя. Тук искам да отбележя , че не гоня професионализъм а да запечатам каквото мога за известно време. и така в неделя , събрахме всичко , новите тръби , всичко се монтира , като естествено не минахме и без премеждия и перипетии , но бяха лесно остранени Ще кача няколко няколко снимк Коцето нещо му се ядосва , ама се натъкмиха нещата Ще го качваме И окачването най-после на мястото си И в допълнение едно 5-минутно видео на тези два дни. Oтновно искам да благодаря на всички замесени по проекта , защото наистина без вас нямаше как да се случат нещата. Какво следва. Колата е в движение макар и само в двора , имаме топло , имаме всичките 5 предни и една задна скорост , колата е объвъздушена , Перката се вкючва и спира и колата се охлажда. Коце и Патрик казаха ,че мотора звучи много добре , което за мен стига да съм сигурен ,че е окей Живот и здраве тази седмица , колата ще претърпи малко клъцни срежи и след това в КАТ. Плана е до края на годината да е станала 130-ка а другата пролет следва боя Поздрави на всички
    3 points
  3. За съжаление в някои случаи се сменя и капакът - в модела, който авторът на темата е показал в първия пост горе, е вграден клапанът за картерната вентилация неразглобяемо и без възможност за сервиз, което при повредата му налага смяна на целия капак. Аз обаче силно подозирам, че конкретния случай на колегата не е такъв и този капак не е за него (въпросният клапан изглежда да е отделна единица за 90-коньовия 1.9tdi), така че има варианти да се мине само с гарнитура за "5 лв", ако не е задължително да е оригинална - предлагане на такива афтърмаркет има.
    1 point
  4. Ако не е под лампа или под слънце, изглежда черен.
    1 point
  5. Много приятна сакс версия на Лале ли си, зюмбюл ли си.
    1 point
  6. Хареса ми тази снимка с А380 и О1 на преден план, та реших да я покажа.
    1 point
  7. Мтакаааа , добър вечер на всики мисля че е време за ъпдейт, за тези които следят развитието основно тук :) Да започнем първо с по-старите неща. Подобно на Ивчо и с негова помощ и аз събрах един 5-цов лост с втулки и плочка. Оказва се че някой 5-цови кутии нямат въпросната плочка , други имат , за сега аз съм решил да я оставя. След скоростите , остана последният възел , който исках да те нов , и това е парното. Ново парно нямаше никъде , за това разглобих старото , изчистих всичко , боядисах го , смених радиатора , ново кранче , сложих си нови дунапренчета на клапите и си отрязах от микропореста гума нова гарнитура. Отденло конзолата с лостчетата беше боядисана и всичко друго почистено. За днес толкова , а утре ще кача и още снимки и инфо какво свършихме , НО Само искам добавя ,че мотора е вече вътре и всичко работи , но за това утре :) Поздрави
    1 point
  8. Притежавам о3, 1.8тси, 4х4, ДСГ, комби, 2014г отскоро. Направи ми лошо впечатление превъртането на гуми при силен старт, както и при рязко доускорение (примерно с 70кмч на спорт с кикдаун), също така недозавиването при подаване на газ в завои (до скоро карах Йети с халдекс 4 и то беше много по-стабилно и адекватно, в завои отиваше на презавиване, като си с повече газ...). Затова се поинтересувах в Еуратек за евентуален проблем с халдекса. Всичко си ми беше наред по колата, само софтуера на халдекса имаше важен ъпдейт, който оправя точно тези забелязани отмен нередностти. Ъпдейтът е за халдекс 5, в прикачен файл съм снимал бележката, която ми дадоха от Еуратек. Покарах колата и разликата е огромна, вече старта й си е старт, в завои стои както трябва, усеща се стабилна и приятна за каране.
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.