Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

  1. roodnb

    roodnb

    Организатор


    • Points

      6

    • Мнения

      1209


  2. joro-120L

    joro-120L

    Фен на клуба


    • Points

      5

    • Мнения

      7215


  3. Mishelle

    Mishelle

    Администратор


    • Points

      4

    • Мнения

      7038


  4. РусенскоВарено

    РусенскоВарено

    Потребител


    • Points

      3

    • Мнения

      2515


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 11/03/22 във всички области

  1. Жоре ето IMG_0671.MOV И без смукач IMG_0672.MOV
    4 points
  2. @The Best Forman Паша Гена Великолепни, Фурйо Недостижима, пак ли те тресна една годинка в повече по гърбинката??? Не е лесно, знам, почваш с надежди, хъс, младост и хубост, накрая ти остават само богатството, красотата, спомените, наднорменото тегло и тъгата, когато гледаш как около теб търчат и се веселят тия, дето ЕГН-то им почва с 02 и нагоре. ??? Честит Рожден ден, Хекимин Ефендим!!! Тихото си ежедневие ? със живот на високи обороти да смениш, сбирките с другари да отстъпят място на шумните купони със щура и отбрана компания и музика на макс, чашата сок да направи път на безкрайната колона бутилки Бушмилс/ Абсолют/ Тенеси, да плуваш в океан от щастие, да се спъваш в торби с късмет на всяка крачка, уважението, обичта и вниманието на приятелите ти все така да те карат да се чувстваш най-големия, най-важния и най-специалния, абонамента ти за всички благини, безкрайни бонуси и супер екстри през цялото денонощие да се ъпгрейдва и подновява, ежечасно и непрестанно, за следващите 200 години!!! НАЗДРАВЕ!!!
    3 points
  3. Маркуча ще бъде сложен. Истината е ,че не припомпах педала на газта а попринцип го правя. От друга страна към момента това е стария 120-ков карб и тоя номер с по-трудното палене го правеше и на 120ковия мотор. Обаче хубавото от днес е,че прикючих със освежаването на 130-ковия карб. Сменени са му гарнитурите и мембраната на ускортителя както и беше щателно почистен , а клапите и механизмите се движат с лекота и на последно място проверих капака дали е крив , според мен не е. Проверен по номер си е 130-ков , освен това всички жигльори отговарят на каталожните данни. Остава да бъде монтиран и настроен , нещо което аз не мога за съжаление , но добре ,че има кой да го направи Освен това не съм се похвалил , но и филтърната кутия е нова с хубава боя. За сега , следващата стъпка е ламарината с рамата от 130 , което се планува с идните дни. Силното ми желание е до края на годината да помоля модераторите да сменят името на темата на Марта 130 Л само , но ще поживеем и ще видим.
    2 points
  4. Честит ?тен юбилей на двамата старци-разбойници @The Best Forman и @ivchocho! Тази ви възраст се пише с две нули за да си знаете - когато я стигнете никога не подминавайте тоалетна и нямайте вяра на знаете какво. С две думи - да сте живи и здрави, все така младолики (не изглеждате на повече от 99, знаете си го) и леко с натоварванията на кръста! ПС: Милите пожелания - от адаша.
    2 points
  5. Не съм, Жорка. Не остава време. Иначе вече ме "хранят", че не пиша. Скоро ще пусна разни снимки и мнение. Надявам се да е преди срещата в Първенец догодина
    2 points
  6. Чавдаре, преди да видя твоя поздрав, съвсем случайно и аз слушах David Bowie, но това изпълнение:
    1 point
  7. Данчо, трогнат съм от вниманието. Два клипа и то специално за мен. Ще си позволя няколко думи. Не знам каква е причината да не запали веднага, от първия път, затова започвам по ред. За по-лесно палене - Подкачва се гориво с помпата, докато й "омекне" лостчето. Това става, когато карбуратора е пълен/даже се чува как се пълни/, иглата е затворила и помпата спира да качва. След това, преди да стартираш, помпиш с педала на газта 3-4 пъти, за да може ускорителната помпа на карба да вкара гориво във всмукателния колектор и да се улесни паленето. След като запали, не трябва да я изпускаш да гасне. Като усетиш, че оборотите падат на смукач, припомпи газта, за да ги държи. Тази нестабилност е за кратко, както се вижда и на клипа. Такива са. И мойта е такава и на баща ми беше същата. Като се има предвид, че и времето е топло. При по-студено време тези хватки с газта трябва да се прилагат по-дълго време. Ако пропуснеш един ден да не я палиш, задължително ръчно подкачване на помпата. За втория клип - Двигателят работи чудесно. Чуват се клапаните. Може Коце нарочно да ги е оставил по-хлабави. Това не е проблем. Всичко изглежда чудесно! Поздрави. ...... и да сложиш маркуча за картерната вентилация.
    1 point
  8. И преди и след електронната винетка официално "гратисна" зона не е имало и няма. Но, преди електронната винетка, нямаше и камери, които да те снимат на 300м от границата и съответно имаше "гратисна" зона до бензиностанцията и/или първия ДАИ-джия, който да те сурвака. Сега винетки се продават и преди границите, съответно висят на 100м от пункта на просия Относно "компенсаторната" - да, ама за 70лв пътуваш един ден Реално си е глоба. Не е хич оферта. Иначе и аз бях забравил да си купя винетка и стигнах чак до Самоков (от София) и купих от там. Съответно маса камери ме бяха наснимали, но има гратисно време от снимането до обработката, а когато обработват датата на заснемането съвпада с датата на покупката, а аз купих годишна, и честитки не дойдоха. Това за инфо.
    1 point
  9. Честити ти половин век! Изпреварваш ме с две седмици.
    1 point
  10. Честито, Гена! Жив и здрав да си и все така всеотдаен и към колегите с любимата марка и към пациентите, чрез твоята хуманна професия. ?
    1 point
  11. Жив и здрав бъди, Гена!
    1 point
  12. ЧРД Гена! Жив и здрав бъди!?
    1 point
  13. Жорка, Octavia 3 комби, с електрически капак на багажника. В една друга тема и на по-късен етап ще опиша детайлно за проблема, с който се сблъсках и заради който подмених бравата. А между Коледа и Нова година, когато ще имам повече свободно време, ще разглобя старата. Интересно ми е да разбера защо работеше само от време на време. Между другото, отидох в Еуратек с готово подготвен ОЕМ номер на бравата. Бях 101% сигурен, че е верен. Само че служителя от Шкода каза кратко "тц" и ми поръча брава с малко по-различен номер. Добре, че му се доверих - старата беше точно с номера, който от Еуратек казаха, че е верния.
    1 point
  14. Да си жив и здрав Гена ?
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.