Маркуча ще бъде сложен.
Истината е ,че не припомпах педала на газта а попринцип го правя.
От друга страна към момента това е стария 120-ков карб и тоя номер с по-трудното палене го правеше и на 120ковия мотор.
Обаче хубавото от днес е,че прикючих със освежаването на 130-ковия карб.
Сменени са му гарнитурите и мембраната на ускортителя както и беше щателно почистен , а клапите и механизмите се движат с лекота и на последно място проверих капака дали е крив , според мен не е.
Проверен по номер си е 130-ков , освен това всички жигльори отговарят на каталожните данни. Остава да бъде монтиран и настроен , нещо което аз не мога за съжаление , но добре ,че има кой да го направи
Освен това не съм се похвалил , но и филтърната кутия е нова с хубава боя.
За сега , следващата стъпка е ламарината с рамата от 130 , което се планува с идните дни.
Силното ми желание е до края на годината да помоля модераторите да сменят името на темата на Марта 130 Л само , но ще поживеем и ще видим.