Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

  1. joro-120L

    joro-120L

    Фен на клуба


    • Points

      7

    • Мнения

      7215


  2. venll

    venll

    Потребител


    • Points

      5

    • Мнения

      316


  3. malkiq

    malkiq

    Модератор


    • Points

      1

    • Мнения

      1419


  4. legaltk

    legaltk

    Потребител


    • Points

      1

    • Мнения

      2607


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 11/17/22 във всички области

  1. Като чуя призива "Да изчистим България за един ден" и краката сами ме понасят към оръжейния магазин.
    6 points
  2. Понеже на моята Октавия единият ми ДРЛ започна да свети в жълто и след пусната тема в раздела на Октавия и четене по стигнах до извода, че щом свети значи баласта е ОК. Проблем е светловода, който е много близо до диодите и започва да се топи и пожълтява и почернява от нагряването. Има фирми, които ремонтират ДРЛ. Начините са два: 1. Намиране на счупен фар и да се използва лед модула 2. Премахване на изгорялата част от светловода. Начина на работа е следният: 1. Сваляте бронята и демонтирате фара 2. С пистолет за топъл въздух нагрявате външния ръб на капака и след около 3-4 минути фара е готов за отваряне 3. До тук беше лесното, от тук нататък се сблъсква чешката инженерна мисъл и упоритостта на българина да не дава 1600 лв. за нов фар
    1 point
  3. Ще оставя нещата на хората, които си изкарват прехраната с тях. Козата си сака пръч. Въпреки това благодаря за включването!
    1 point
  4. Ако ти се занимава 20-30 мин да пробваш самодиагностика: 1. Сваляш му големият панел. 2. Някъде в дясно локализираш един кабел с датчик накрая (за вътрешна темп.) 3. Бухаш му края в една чаша лед 4. Ако задуха топло, значи сензора е за смяна. 5. Ако не задуха - не знам. Компресора вънка пуска ли се? Или не си се занимавал да разследваш какво става?
    1 point
  5. Модул Central electronic 09 - Security access 31347 - Adaptation 10: DRL : (6) Leuchte2SL VLB10-Dimmwert AB2 – Standart 100 на 50 се сменя (6) Leuchte 3SL VRB21-Dimmwert AB3 – Standard 100 на 50 се сменя. По желание може и на 30 да се сложи. Иначе браво за старанието. Както виждаш не е лесна работа и колеги,които искат от 300 до 500 лв за този цялостен ремонт със сваляне на бронята и разглобяване на фара, имат своето основание. Мигачите за смяна. Отзад се реже по шаблона и после се купува капаче с 2 винта от Еуратек за 7 лв.
    1 point
  6. Сега ако някой може да помогне да намалим интензитета на светене с VCDS на 60-70% за да нагряват по-малко диодите. Ето още няколко снимки от процеса на работа.
    1 point
  7. 9. Премахваме модула на ДРЛ, като развиваме двата винта. За да го извадя се наложи да придвижа назад лупата, от шестограма за регулиране на фара. Преди това маркирах къде се намира, за да мога да го върна 10. Махаме пластмасите на модула и със спирт почистих диодите, защото по тях имаше остатъци от светловода. 11. Монтираме по обратния път.
    1 point
  8. 6. Махаме световода и с шкурка и полир паста премахваме нагорялото и полираме 7. Сваляме мигача /да се чуди човек, ако си на път как да си смениш крушката/. Държи се на два винта 8. Откачаме куплунгите на модула за ДРЛ и куплунга за моторчето на ксенона.
    1 point
  9. 4. Премахваме долната пластмаса на световода. Много е крехка и вероятността да се счупи е голяма 5. Премахваме горната пластмаса заедно със световода , като развиваме винтовете. Има и пластмасова закопчалка, която се откопчва от страната на ксенона
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.