Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

  1. __smirnoff__

    __smirnoff__

    Организатор


    • Points

      2

    • Мнения

      787


  2. ghost_rider

    ghost_rider

    Фен на клуба


    • Points

      1

    • Мнения

      1158


  3. Mishelle

    Mishelle

    Администратор


    • Points

      1

    • Мнения

      7042


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 11/23/22 във всички области

  1. Привет, колеги! Тази вечер пускам тема за един мой малък страничен проект, отново на тема Шкода, но този път ще е нещо по-различно от всичко, за което сме писали и чели до момента тук в този форум. Става въпрос за "проект" на Шкода 120Л, но в мащаб 1:24. Надявам се да ви е интересно четивото и снимковият материал, който предстои да ви представя. Лично на мен винаги ми се е искало някой ден да си направя максимално точен макет на някой от проектите си. Дойде моментът и това да се случи! Ще се опитам да бъда кратък в описанието и обясненията си. За какво иде реч? Иде реч за максимално точен макет на големият ми настоящ проект - Биляна. Тъй като той е в сериозен, вече почти двугодишен застой по вина на бояджиите, ми се откри доста свободно време, пък и идват студените месеци вкъщи, и смятам, че няма по-подходящо време за подобни занимавки. Идеята ми е доста проста - имаме много хубав и детайлен макет на Шкода 120Л, отговарящ на 99% на моделната година на голямата Биляна, по който ще направя дребни визуални промени, с които ще заприлича на бъдещата голяма Биляна. За щастие, идеята за нея ми е тя да си остане в почти фабричен вид, с някои дребни промени, но все пак ще е предизвикателство да пренеса идеите си в мащаб 1:24, още повече имайки предвид, че никога не съм се занимавал с моделизъм, или каквото и да било близко до това хоби. Тоест - ще се уча в движение и ще импровизирам В този пост ще представя моделчето. То е доста детайлно, и се сдобих с него съвсем случайно - по обява във фейсбук в група за умалени модели. По случайност се оказа и бял цвят, и веднага след като пристигна в главата ми се зароди идеята за макет на истинската кола. Тогава още обаче нямах завършен образ как ще изглежда самата Биляна, тя беше при бояджия, нямаше окачване, джанти. Закучиха се нещата около боядисването, върнаха ми колата, сложих си окачването, джантите, тя си дойде на правилната стойка, направих стопове, започнах работа и по фаровете - с други думи визията се изясни. И всече мога да я пренеса в мащаб. Всички дребни детайли са доста подробни. Отвсякъде погледнато, разбира се, дори отдолу - има си действащо предно и задно шкодово окачване, при това с полуоски, отпред с моста, резервна гума, кутия, фарове, стопове - много са се постарали китайците. Та ето снимки и на самият модел: Изключително детайлен модел, повече от доволен съм! Недостатък е, че не се отварят врати и капаци, но високото ниво на детайли някак си компенсира тази нередност. Ето и малко интериорни снимки: И малко снимки на детайлите - окачвания, фарове, стопове: Та така, това е количката. Лека-полека започвам да си играя с нея, вече имам малък прогрес, но ще продължа в следващ пост. Поздрави, и лека вечер!
    1 point
  2. Предните може да се износват повече странично(и вътрешната и външната част на гумата) отколкото в средата, но би трябвало да е равномерно. Това е заради наклона на колелата при завой. При теб обаче ми се струва, че има нужда от реглаж, особено щом има и теглене в едната посока. Доколкото знам, твоята кола е с независимо окачване и отзад, та и там има нужда от реглаж, щом и те са неравномерно износени, макар че тези стойност които си измерил, ми се струват пренебрежимо малки.
    1 point
  3. Този уикенд предвид дъжда, имах повечко свободно време и се заиграх с VCDS и колата. Жорка, това, което си посочил като адаптация / настройка е за димиране на дневните светлини в режим на включени габаритни и/или къси светлини. T.e. на колко процента да светят DRL когато включиш фаровете. Фабрично мисля, че са на 35% или поне при мене бяха на толкова. Затова при колегата не е имало разлика - той е тествал дневните светлини. Ако искаме да намалим силата на светене на DRL, когато работят самостоятелно, като дневни светлини, пак отиваме на същото място във VCDS, но: Модул Central electronic 09 - Security access 31347 - Adaptation 10: DRL : (6) Leuchte2SL VLB10-Dimmwert EF 2 - заводски е 100%, в момента тествам как е на 60% (това е за левия DRL) (6) Leuchte 3SL VRB21-Dimmwert EF 3 - заводски е 100%, в момента тествам как е на 60% (това е за десния DRL)
    1 point
  4. Благодаря, наистина е зарибяващо С дискове отзад са я направили китайците те са наясно, че 105/120 мотора е само от мототехника до гаража една крачка напред са
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.