Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

  1. __smirnoff__

    __smirnoff__

    Организатор


    • Points

      4

    • Мнения

      787


  2. РусенскоВарено

    РусенскоВарено

    Потребител


    • Points

      2

    • Мнения

      2516


  3. Mishelle

    Mishelle

    Администратор


    • Points

      1

    • Мнения

      7042


  4. The Best Forman

    The Best Forman

    Модератор


    • Points

      1

    • Мнения

      9855


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 11/25/22 във всички области

  1. @Rosen Raychev Честит Рожден ден!!! Финансови корпорации твоето име да носят, да имаш ненарушими договорни отношения със щастието и късмета, със желязна опция за тяхното доживотно удължаване, да си прекалено зает само от едно - да си гледаш кефа и рахата, да бъдеш ежеминутно глезен, постоянно обгрижван и безрезервно обичан, много да си ти приятелите и никви ядовете и кахърите, дълъг, шумен, напоителен, весел и запомнящ се да бъде Празникът ти!!! НАЗДРАВЕ!!!
    2 points
  2. От тук се започва и се свършва тук Сега ще се опитам да го сглобя и ще опиша тънкостите. стандартния проблем ?
    1 point
  3. Така колеги! По метода който обсъждахме с joro-120L :днес си поиграх и мога да кажа, че е доста тегаво за манипулация. Смятах, че ще е една идея по-лесно но не се получава както исках. Все пак този километраж(резерва) човека, който ми го даде го е превъртал с отвертка и може да има нещо счупено. Този на колата е откачил зъбчетата повечко според мен за да превърти чак до шестица за първа цифра. Като го сваля(километража от колата) ще пробвам този вариант. И дано мога да прехвърля първата цифра на нула. И да изравня цифрите по този начин. За резервния предлагам да го отворя целия. И без това не работи. Ако на Евгени му се занимава с мене и да дава инструкции може и да се справя по-доста пипкавия вариант-стига да не му писне от въпроси.
    1 point
  4. Аз имам няколко въпроса. Първият е риторичен - Що не си ги въртял толкова време? Вторият е - до колко си сигурен в прецизността на измерването? Щото чак десети от милиметъра... Самите аматьорски уредчета са с разделителни чертички, които са по 1мм. Отделно от това, като мериш в каналите за охлаждане, те не са с прав ъгъл спрямо блокчетата на протектора. Ако мериш ТОЧНО в центъра на канала е едно, ако мериш по към края му към протектора, може и 2мм. разлика да има. С това се опитвам да ти кажа, че не съм сигурен до колко меродавно е такова замерване. Иначе ако ще сменяш гуми, купуваш ги и отиваш на един реглаж и всичко е 6. Аз ходя и на профилактичен на всеки 2-3г. Не е скъп, а дава спокойствие. Но по принцип куц реглаж ще "заглади" гумите и по-бързо от 20К километра според мен. И то доста по-чувствително. Но това важи за куц последно правен. Не за някаква промяна в геометрията, която е настъпила някога си. Може преди 15К може преди 1000 км. Колкото до биенето в някаква посока...Пак е субективно колко точно бие. Моята кола също има лееееко биене в дясно, но според мен е от някой поомекнал тампон, който й дава наклон на... Защото гуми, джанти и окачване са ми в безупречно състояние и почти всичките компоненти (гуми, джанти, окачване) са чисто нови
    1 point
  5. Освен окачването, направих и една друга малка промяна - махнах калобраните. Снимал съм ги , за да покажа за пореден път детайлността на модела: Сега да споделя как се справих с окачването. Снижаването на окачването на модела се оказа изключително лесно. И отпред, и отзад стана с подлагането на втулки. Отпред - под амортесьорите, отзад - още по-добре - над тях, за да направи кембър (наклон на гумата). Снимал съм отпред как стана - отзад - забравих ? Eто го предното окачване: Вече разглобено: Работата е ясна, трябват втулки. Палим веднага програмата за чертане, и след 2 минути имаме готов модел. Направих 3мм и 4мм, за да мога да си регулирам по желание: След 20 минути втулките се бяха материализирали: И остана само да ги сложа - детска игра. Ето я и предницата с вече подложени втулки: Сглобяване по обратен ред. Задницата не съм я снимал, тъй като там просто развивам болтчето отгоре на окачването, слагам втулката, и завивам. Използвах и отпред, и отзад 3мм втулки, като отзад мисля, че може да сложа и 4мм. Но май и така си ми харесва стойката. И ето малко снимки от всички страни - харесва ми как застана, като си гледам истинката Биляна, смятам, че постигнах точно желаният ефект:
    1 point
  6. Направих и окачването Много готино стана, по-подробно ще разкажа в следващ пост, само показвам как застана:
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.