Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

  1. niki

    niki

    Потребител


    • Points

      5

    • Мнения

      2022


  2. Izolini

    Izolini

    Модератор


    • Points

      2

    • Мнения

      5481


  3. venll

    venll

    Потребител


    • Points

      1

    • Мнения

      317


  4. Боре

    Боре

    Организатор


    • Points

      1

    • Мнения

      2226


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 11/29/22 във всички области

  1. Истината е, че се шегувах и особеностите на интернет общуването не позволиха да се усетите. Часовникът от снимката е sla019, а иначе казано Хълк-а на Сейко. Снимката е на може би най-добрият фотограф постващ в темата за маринмастър от цели почти 700 страници в wuseek (@chris centro). Снимките, които поствах тук последните седмици (от същия и други автори) са в отговор на желанието на @Бореда оплакне окото, а и да видите как се подхлъзнах с този часовник. За мен е направо божествен, не мога да го сваля от ръката. Седмицата, в която носех Зинн-а беше голяма мъка за мен,но пък нямаше как да пропусна възможността. От наколко дни пак съм с маринмастъра и вече съм далеч по-спокоен.
    2 points
  2. Понеже на моята Октавия единият ми ДРЛ започна да свети в жълто и след пусната тема в раздела на Октавия и четене по стигнах до извода, че щом свети значи баласта е ОК. Проблем е светловода, който е много близо до диодите и започва да се топи и пожълтява и почернява от нагряването. Има фирми, които ремонтират ДРЛ. Начините са два: 1. Намиране на счупен фар и да се използва лед модула 2. Премахване на изгорялата част от светловода. Начина на работа е следният: 1. Сваляте бронята и демонтирате фара 2. С пистолет за топъл въздух нагрявате външния ръб на капака и след около 3-4 минути фара е готов за отваряне 3. До тук беше лесното, от тук нататък се сблъсква чешката инженерна мисъл и упоритостта на българина да не дава 1600 лв. за нов фар
    1 point
  3. Аз честно казано мислех, че няма как някой да реши, че монбланите са мои. Като каза веригата, още преди да дойде часовника, поръчах две каишки гумени от едни хонконгски герои - Dagaz. Освен часовници и много други неща, предлагат тяхна версия на оригиналната гумена каишка на SBDX001 - таткото на маринмастърите. По описание на запознатите отговаря напълно като е с една идея по-мека от оригиналните олд скуул каишки (на Сейко дайвърите въобще). С нея се носи страхотно. Поръчах и един хубав тропик за лятото. А веригата е донякъде типично Сейко, но от сой. Аз си я харесвам. Проблеми и недоволства от нея имат хората с малки китки, тъй като звената са по-дълги и не може добре да се увие на тънка китка.
    1 point
  4. Аххххх, доУен мУшеник За предните снимки, разбрах че не са твои, пък и ти сам беше споменал. Но за тази се вързах ! Е, позачудих се, че банкер от твоето ниво /не шеф на банката/ е потрошил 5-6 бона за писалки Montblanc, но реших че е друга твоя лудост /като часовниците/… Наистина разбирам защо си се подхлъзнал - почти нямам забележки, като изключим веригата и закопчалката, които са типично сейковски, макар и една идея по-класни. Но като цяло, часовника е “да откършиш от него” !!! Чак обмислях частична разпродажба и да се гмуркам и аз Но, засега се въздържам. Пък може и да ти омръзне …
    1 point
  5. Много съм надобрял със снимките напоследък, откакто брадатия горски трол взе да ме трови. ?
    1 point
  6. Вервайте ми, както казваше един комарджия с много гори.
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.