Топ потребители
Най харесвано
Showing content with the highest reputation on 12/02/22 във всички области
-
4 points
-
И така, след покупката на седалките започнах да мисля захвата и реших да премахна заводските издатини на пода за да мога да пусна седалките максимално ниско и на зад. Разглобих интериора, като идеята беше да ги разкопчая от заводския пункшвайц и да изработя нови греди на които да се захване Алфовия механизъм, но като започнах да чопля битумното покритие се оказа, че под него няма ламарина... А аз мислех че само праговете са зле... След тази гледка бях решен, колата да приключва пътя си. Посъветвах се с Патрик с Данчо и с Иво и реших колата заминава !!! Да ама не... Жена ми се прибра, когато видя покъртителната гледка се разплака и ми каза направи всичко възможно, но искам да не спираме с хубавите моменти с тази кола, започна да си я гали и да и говори ииии.... решението се промени... започнах с кърпенето... Започнах с дясната страна, защото не беше толкова зле... И след това започна филма... Отрязах вътрешните и средните прагове... Възтанових ги... След това отрязах и пода... Възтанових го... Смених и външния праг... Направих нови стойки за алфовите седалки... И дясната страна беше готова... След това нанесох битумно покритие... И се заехме с преобразяването на седалките. Освен, че исках да нямат алфови емблеми, исках да се подменят бордовете и да се премахнат подглавниците (то си стана цялостно претапициране... И след това се заех със сглобяването... И за финал я прибрахме на топло за зимата... Забравих докъто разказвах, че преди кърпенето я закарах за фотосесия в 360carscan... Докъто течеше работата по нея, отвори врати и една доста интересна изложба в която участвахме... А малко след като я прибрах в гаража, взехме участие и в друга интересна изложба на открито организирана от Авангард и позиционирана на "Моста на Влюбените" в София И за финал, по никакъв начин не съжалявам, че угодих на Деси и направих колата, дано изкара още няколко години и да ни носи същото щастие!!!3 points
-
2 points
-
Ами, това е стария модел Cranwel, който нямам идея колко струва в момента, но по спомен беше около 1000-1100 евра, когато излезе преди 2 години. Новият е 1380 евра, така че при всички положения си на 50% от цената. Но, най-важното е да те кефи. Тогава винаги си струва1 point
-
Рапорт за годината! Возихме си се... Срещахме се с приятели... Участвахме си на ретропаради... Дневни срещи... Нощни срещи... Завъртяхме километри... През всичките бяхме усмихнати... Ходихме и на сладоледчета на "Витошка" Ходихме и на Националния Шкода Събор... Поканиха ни на едно уникално мероприятие организирано от Авангард и бях страшно щастлив виждайки банера за реклама на събитието... И на бал бяхме... И по сватби... И още събори на други клубове... Даже извънгабаритни части си прекарвахме... Нооооо дойде един прекрасен ден, в който реших, че ми писна да ме боли кръста от заводските седалки и разрових интернет за любимия ми модел седалки от Алфа Ромео и веднага си набрах едни След това започна мъката... ще я продължа в следващ пост защото той е доста тъжен...1 point
-
Освен да се похваля от почти месец и около 1000км. Ленка Зеленка е под моя упека!!! Возим си се и си свиркаме, първите ми впечатления са добри, ще видим в каква посока ще тръгне доразвитието на колата. Благодаря за всичко на Момчил и обещавам да се грижа добре за нея!!! И за финал последното возене на Момчи като притежател, надявам се да не ми отказва да я кара занапред, когато не мога аз!1 point