Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

  1. Izolini

    Izolini

    Модератор


    • Points

      3

    • Мнения

      5348


  2. joro-120L

    joro-120L

    Фен на клуба


    • Points

      2

    • Мнения

      7223


  3. sauber

    sauber

    Потребител


    • Points

      2

    • Мнения

      2867


  4. Mishelle

    Mishelle

    Администратор


    • Points

      1

    • Мнения

      7042


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 12/07/22 във всички области

  1. Днес за пореден път се убедих, че слогана "Пазете велосипедиста" трябва да се промени на "Набийте веселопедериста!!!" Кръстовището на Румънското, 17:40. На червено. Без нито една светлина. С черни или тъмно сини дрехи. Без светлоотразители, за жилетка да не говорим. И после ако този самоубиец ми се завре под гумите ще го лежа като човек...
    2 points
  2. В това горе се крие отговора на въпроса ти. Но тука има други въпроЗи. Например, към момента на издаването на вторият фиш, имало ли е влязло в сила решение на съда за първият? Ако да, можеш да се бориш. Аз лично бих поради няколко причини: - Така е редно генерално погледнато - Не искам да оставам виновен за нещо, което не съм направил - Всяка контра срещу КАТ е добре дошла, нищо, че е капчица. Това е в интерес на живота и сигурността на всеки от нас докато е на улицата.
    2 points
  3. Аз да споделя нещо по повод милиционерите. Днес ме спряха - виновен си бях. Викат - не ни ли видя. Е, видях ви, ама к'во? Да спра и да се правя, че си бъркам в носа ли? Нарушавам - ще си плащам като сте ме хванали. Решиха да ми пишат минимална глоба - ел. фиш за 20 лева - несъобразяване с пътната маркировка. Довиждане - довиждане. И така. След 15 минути спирам в крайната си дестинация и поглеждам фиша...има възможност за проверка и плащане в портала www.e-uslugi.mvr.bg Викам си - я да проверя к'во ще излезе и, о! чудо... Фиша е видим. Следва "искате ли да платите?" Що пък не? Избор на опция. Избрах ePay.bg и за 1 минута буквално го платих. След 15 минути чекнах сайта и...нямам вече неплатен фиш! Явно има подобрение в услугите. Между другото, добро впечатление ми направиха полицаите. Спретнати, вежливи - малко като в щатите. Дано мерят с еднакъв аршин всички. Определено съм изненадан, как за ~30 минути се случи всичко. Спиране за нарушение. Връчване на фиша. Показване на фиша в системата. Плащане. Премахване на фиша от системата. Чак ми звучи като фантастика
    1 point
  4. Да, де. Омръзнало им е да сменят фарове гаранционно. Писнало им е. Това, че ВАГ го има, не означава че трябва да е така. Защо автора на темата има проблем с единия фар, доколкото разбрах. Другия? Защо не всички фарове правят тази мизерия? Не вярвам всички ВАГове да са така. Има и собственици, които не съобщават за подобен дефект... Или, след смяна или ремонт на фара, нещата се оправят. Защо други марки автомобили нямат този проблем? Всяка уважаваща себе си марка не би допуснала такава издънка. Не ги караме да конструират Совалка. Някакъв си фар, при който е доказано, че може и да не се поти. Моят опит е със старите стъклени фарове. Там се образува конденз, ако е спукано стъклото или недобре залепено/уплътнено към рефлектора. Е за това говорим.
    1 point
  5. Ползвах, за всичките тези километри съм сипал 2-3 литра, последната купена опаковка седи в гаража ? Пробега ми е приблизително 4/3, но в извънградското влизат многобройни ходения до Перник и обратно през Владая, а то си е на практика градско, даже съм забелязал, че почти всеки път на връщане влиза в "малка" регенерация. И, за разлика от всички вас, аз почти нямам завършена регенерация. Стигна ли където отивам гася, но пък ако я хвана достатъчно рано променям стила на каране (малко), което е достатъчно. Успявал съм да приключа "малка" регенерация от Княжево до Редута с каране в обороти.
    1 point
  6. Използвам случая да честитя празника на имениците, моряците, рибарите, банкерите и жителите на Бургас в клуба! ?
    1 point
  7. 5. Захранване. Има една подробност при свързването на камерата. Колата е оборудвана да следи за изгоряла крушка и ако свържте директно камерата към светлината за заден ход /СЗХ/ има голяма вероятност изобщо да не заработи или да има много силни смущения. Това е така защото БСМ на автомобила изпарща импулси към крушките за да ни предупреди когато има изгоряла. За целта ни е необходимо захранването на камерата да мине през реле, което да подава захранване независимо от осветлението на автомобила. Електрическата схема, която използвах е с няколко елемента. Релето е 1 А. След релето свързах стабилизатор на напрежение, защото камерата работи на 3,5 в. /има си dc-dc конвертор/, но е разчетено за работа на 12 в. , а в колата понякога напрежението стига до 15 в. Стабилизатора почва да грее и при продължително каране на задна защитата изключва камерата. Това е черната кутийка с кабелите от първата снимка. за захранване използвах задната чистачка. Там на пин 4 е + след контакт, а на пин 1 -. Въпреки че минуса го хванах от болта, който крепи чистачката. това е плюсовия кабел, от който съм взел захранване към камерата. ето тук съм хванал кутията с релето и стабилизатор тук съм захванал кабелите, които идват от камерата и отиват до мултимедията в предната част И накрая-ИСТИНСКИЯТ ТЕСТ Сглобявате панелите и сте готови. Държа да подчертая, че това съм го направил на моята кола. Не нося отговорност, ако някой повреди, развали или счупи нещо по неговият автомобил. Ако не сте сигурни, че можете да го направите сами - има хора и фирми, които ще Ви свършат работа. Леко и безаварийно пътуване на всички!
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.