Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

  1. Izolini

    Izolini

    Модератор


    • Points

      5

    • Мнения

      5481


  2. The Best Forman

    The Best Forman

    Модератор


    • Points

      1

    • Мнения

      10121


  3. joro-120L

    joro-120L

    Фен на клуба


    • Points

      1

    • Мнения

      7421


  4. Peter_CLX

    Peter_CLX

    Потребител


    • Points

      1

    • Мнения

      130


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 12/10/22 във всички области

  1. - Мамо, искам да се омъжа за Иванчо. Страхотен е - не пуши, не пие, има хубава работа, самостоятелен е, умен, просто няма нещо, което да не ти хареса! - Ох, не знам, Гошко, не знам!
    3 points
  2. Монах и монахиня пътуват с камила из пустинята, а камилата да вземе, че да издъхне. Трагедия. И тук монахът казва на монахинята: - Е, явно тук ще умрем, но дай да си представим, че вече сме в рая - да свалим тези окови дрехите си и да чакаме всевишната благодат! Свалят дрехите си, а монахинята гледа монаха в областта между краката и пита: - А какво е това??? - Това, сестро моя, е коренът на живота. Ако го поставя в теб, ще се роди живот. - И КАКВО ЧАКАШ!!! ЗАВРИ ГО В КАМИЛАТА И ДА ТРЪГВАМЕ!!!
    2 points
  3. А реално какъв е статутът на обсъждания участък от околовръстното - е ли той наистина в рамките на града и как е обозначено това? Според мен основното платно на околовръстния път специално в този участък е възможно да се счита за извънградско шосе съвсем основателно. Пътните знаци за указване на посока (например посока за Перник и Кулата) са на син фон, който подсказва извънградския тип на този пътен участък. В допълнение, ако например човек пътува откъм "Хемус" или "Тракия" по посока София, но се отклони по околовръстното към южната му дъга, а табелите за влизане в София са поставени след съответните пътни възли по направленията на Ботевградско и Цариградско (това лично съм го виждал), то той ще си мисли, че все още не е влязъл в града, а следователно не следва да спазва ограничение от 50 км/ч по подразбиране, пътувайки по основното платно на околовръстното. Някой веднъж беше казал къде на шега, къде наистина: "Ако следвам знаците по околовръстното идвайки от Пловдив, мога да стигна до Орлов мост преди да съм влязъл в София". Проблемът наистина е в това, че в много случаи с обърканите или липсващи знаци е дадено твърде много пространство за тълкувания на закона, вместо да се поставят адекватни обозначения улесняващи "потребителите" на пътната мрежа.
    1 point
  4. Преди малко разбрах за съществуването на този зверски глас и бързам да споделя. Аз лично много обичам такива дълбоки женски гласове, но много рядко чувам, особено пък бели певици, които не имитират черни.
    1 point
  5. - Сине, какво искаш за Коледа? - Кукла Барби. - Аре бе - мъж си, избери нещо желязно, дето фърля огън и дим... - Ми тогава.....маша за коса
    1 point
  6. Помислих си, че ще клониш към кафявия, че го видях и него. Но зеления, по моите критерии, макар и не меродавни - си е бижу
    1 point
  7. Не търся нищо Ице , просто някой добър чантаджия , който бърше някое бюро в държавна агенция не си е свършил работата и е създал казус за спор между КАТ и шофьорите с бездействието си , и няма кой да му завре един знак на едно тайно място. В крайна сметка , когато шофираме се налага да спазваме наложените ограничения и те трябва да са ясно обозначени .. стигне ли се до тълкуване , започват да падат актове и фишове в съда Щом ЗДвП казва , че знака важи до следващото кръстовище или знак отменящ ограниченията , значи чантаджията не е спазил закона. П.П. Между другото в локалните на Южната дъга има много малко знаци 50 , а патрулите на КАТ често снимат и там , което също е малко ку..ко.
    1 point
  8. Днес имах път до София. И както обикновено, когато разполагам с време, винаги се отбивам до сервиза на @Pepino. Да се видим, да си поговорим.... Пепи, освен че е педантичен към автомобилите, прави и чудесно кафе и не ме пуска без поне една диагностика да направи на колата. А и тя /колата/ си му е слабост. Той ходи да я диагностицира преди още да я видя и взема. И днес беше така. Видяхме се, кафенце, приказки, диагностика - всичко е в норми. Но, работата стана сериозна, когато му споделих как се държи термостата на Супърба. Смятах да отлагам смяната му за "по-нататък" във времето, щото номерата не ги прави винаги, а когато си иска. Един път кове 90гр. друг път 70. и те такива работи. Разбрахме се, че ще се действа сега и веднага. Зима идва. Студ и мраз. Моторът трябва да е в оптимален температурен режим и да го достига сравнително бързо. Два термостата са и за сигурност се сменят и двата. Единият е прост, кат фасул дет се вика, Обаче този основния е наврян в кучи гъz, като знам на старите бангии, каквито и марки да са, колко е лесен достъпа до него. Един час разглобяване, за да да се освободи място и да излезе термостата. Свалят се: предно дясно колело, подкалник, за да има достъп до и да се разкачи алтернатора и други разни периферии отгоре. Едва ли не, подготовка за смяна на ангренаж. Отделно, четири маркуча влизат в него и те са на кофти място, тясно, труден достъп до скобите...и накрая, петия отвор на термостата е с "О" пръстен и фланец с два болта се закрепва към блока. Както винаги работата беше извършена много старателно и перфектно. Естествено, бяха монтирани ОЕМ термостати. Където имаше олято с антифриз по двигателя бе измито и подсушено. Пепи, благодаря отново за добре свършената работа. Колата до Пловдив се държеше супер! ?
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.