Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

  1. Peter_CLX

    Peter_CLX

    Потребител


    • Points

      3

    • Мнения

      126


  2. The Best Forman

    The Best Forman

    Модератор


    • Points

      2

    • Мнения

      9854


  3. malkiq

    malkiq

    Модератор


    • Points

      2

    • Мнения

      1424


  4. Logrus

    Logrus

    Потребител


    • Points

      2

    • Мнения

      2574


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 12/11/22 във всички области

  1. А реално какъв е статутът на обсъждания участък от околовръстното - е ли той наистина в рамките на града и как е обозначено това? Според мен основното платно на околовръстния път специално в този участък е възможно да се счита за извънградско шосе съвсем основателно. Пътните знаци за указване на посока (например посока за Перник и Кулата) са на син фон, който подсказва извънградския тип на този пътен участък. В допълнение, ако например човек пътува откъм "Хемус" или "Тракия" по посока София, но се отклони по околовръстното към южната му дъга, а табелите за влизане в София са поставени след съответните пътни възли по направленията на Ботевградско и Цариградско (това лично съм го виждал), то той ще си мисли, че все още не е влязъл в града, а следователно не следва да спазва ограничение от 50 км/ч по подразбиране, пътувайки по основното платно на околовръстното. Някой веднъж беше казал къде на шега, къде наистина: "Ако следвам знаците по околовръстното идвайки от Пловдив, мога да стигна до Орлов мост преди да съм влязъл в София". Проблемът наистина е в това, че в много случаи с обърканите или липсващи знаци е дадено твърде много пространство за тълкувания на закона, вместо да се поставят адекватни обозначения улесняващи "потребителите" на пътната мрежа.
    3 points
  2. - Сине, какво искаш за Коледа? - Кукла Барби. - Аре бе - мъж си, избери нещо желязно, дето фърля огън и дим... - Ми тогава.....маша за коса
    2 points
  3. И така, след покупката на седалките започнах да мисля захвата и реших да премахна заводските издатини на пода за да мога да пусна седалките максимално ниско и на зад. Разглобих интериора, като идеята беше да ги разкопчая от заводския пункшвайц и да изработя нови греди на които да се захване Алфовия механизъм, но като започнах да чопля битумното покритие се оказа, че под него няма ламарина... А аз мислех че само праговете са зле... След тази гледка бях решен, колата да приключва пътя си. Посъветвах се с Патрик с Данчо и с Иво и реших колата заминава !!! Да ама не... Жена ми се прибра, когато видя покъртителната гледка се разплака и ми каза направи всичко възможно, но искам да не спираме с хубавите моменти с тази кола, започна да си я гали и да и говори ииии.... решението се промени... започнах с кърпенето... Започнах с дясната страна, защото не беше толкова зле... И след това започна филма... Отрязах вътрешните и средните прагове... Възтанових ги... След това отрязах и пода... Възтанових го... Смених и външния праг... Направих нови стойки за алфовите седалки... И дясната страна беше готова... След това нанесох битумно покритие... И се заехме с преобразяването на седалките. Освен, че исках да нямат алфови емблеми, исках да се подменят бордовете и да се премахнат подглавниците (то си стана цялостно претапициране... И след това се заех със сглобяването... И за финал я прибрахме на топло за зимата... Забравих докъто разказвах, че преди кърпенето я закарах за фотосесия в 360carscan... Докъто течеше работата по нея, отвори врати и една доста интересна изложба в която участвахме... А малко след като я прибрах в гаража, взехме участие и в друга интересна изложба на открито организирана от Авангард и позиционирана на "Моста на Влюбените" в София И за финал, по никакъв начин не съжалявам, че угодих на Деси и направих колата, дано изкара още няколко години и да ни носи същото щастие!!!
    2 points
  4. Ако се чудиш дали да си сложиш таралеж в гащите , не се чуди - боде и боли. Слага ли се газ на ТСИ - да , сполучливо ли е - по-скоро не. Първо двигателя с дирекнто впръскване става с предкамерно (за газта) , съотношението 70/30 (и то не 100%) мисля не е достатъчно , предвид множеството главоболия , които може да ти докара .. ако беше толкова сигурно , в Млада Болеслав щяха да правят като VW с Кади. БРЦ България .. ами нямам им доверие (меко казано).
    1 point
  5. Не има , а в зона на пътен възел е 100 , но за разлика от България , за всяко ограничение има поставен знак и никъде не оставят шофьорите или инспекторите на пътен контрол да тълкуват закона или да правят свободни съчинения по картинка Друга разлика от България - прибират си знаците след ремонт .. снощи минах по "новото" околовръстно на Пловдив и на три пъти се чудих дали не греша , като навлизам срещу изоставен знак.
    1 point
  6. Статута е булевард в рамките на града. А това, че може да се счита, само защото има показателите, не го прави извънградско. Движението в градовете е значително по-натоварено, което се отразява и на максималната разрешена скорост. Дори в Германия има участъци от магистралите по които ограничението е 110 или дори 90, поради детелина/включване. Но, това е друга тема. Когато се каже "градско" се има предвид в рамките на града, според границите му. Околовръстният път на София е много в рамките на града, т.е. няма абсолютно никаква причина да се третира по друг начин и вдигането на ограничението може да става само и единствено със знаци.
    1 point
  7. Преди малко разбрах за съществуването на този зверски глас и бързам да споделя. Аз лично много обичам такива дълбоки женски гласове, но много рядко чувам, особено пък бели певици, които не имитират черни.
    1 point
  8. - Мамо, искам да се омъжа за Иванчо. Страхотен е - не пуши, не пие, има хубава работа, самостоятелен е, умен, просто няма нещо, което да не ти хареса! - Ох, не знам, Гошко, не знам!
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.