Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

  1. PRR

    PRR

    Глобален Модератор


    • Points

      5

    • Мнения

      11221


  2. The Best Forman

    The Best Forman

    Модератор


    • Points

      5

    • Мнения

      10121


  3. Боре

    Боре

    Организатор


    • Points

      3

    • Мнения

      2226


  4. joro-120L

    joro-120L

    Фен на клуба


    • Points

      2

    • Мнения

      7421


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 12/12/22 във всички области

  1. Има една маневра , която тук в България се счита за колегиалност , а в Германия и на други места е нещо нормално - при пътен възел или както Иво отбеляза (паркинг на мол) идващия в съответната лента се престроява в съседната лента в ляво , а включващия се продължава да си ускорява в съответната дясна лента. Или когато има задръстване на пътен възел - нормално движещите се в крайната дясна лента пропускат по една кола от включващите се от разклона .. даже ако не се лъжа е включено като задължение в Германия. Нищо сложно мисля не е
    3 points
  2. Преди години, а мисля че и сега е в сила, немцовете въведоха задължително правило за кръговите кръстовища - всеки който е с предимство, е длъжен да пропусне един без предимство, иначе - 300 евракис по малко за коледни подаръци ! Супер елементарно и в същото време показателно, че немцовете ги дисциплинира Държавата Иначе, всяка година гледаме "дисциплинираните" немцове по нашите куРорти, особено по морските ... Та съм почти сигурен, че това дето "немците си го практикуват", първо им го е "изпрактикувала" Държавата
    2 points
  3. Въпрос (на липса) на култура. Ако си достатъчно умен да проумееш, че като пуснеш и теб ще те пускат и трафика ще минава по-бързо, ще го правиш. Когато си куха кратуна и най-важното е да "пре..еш другарчето" за да стигнеш една-две коли по-бързо до светофара, няма как да осъзнаеш, че с поведението си всъщност предизвикваш още по-големи задръствания и реално стигаш по-бавно. Уви, карането не е само въртене на геврека, а малко акъл и малко толерантност ...
    2 points
  4. Мислех клипа да е "без коментар", но ще кажа няколко думи. Не знам в коя тема да сложа интервюто с полк. Николай Марков. Може би тук е подходящо, защото темата е и с лека политическа насоченост. В никакъв случай то не е простотия, само водещия ме дразни, че го прекъсва в неподходящи моменти. Лично аз вярвам на този човек, защото е експерт в своята област и не говори празни приказки. След това, което чух, политиците които ги дават/говорят по телевизията са ми още по-жалки и смешни. Който има желание и време, да го гледа. Мисля, че си струва.
    1 point
  5. Ами Жоре, няма драми, няма и тапи ! Влизат един след друг /един с предимство, един без предимство/ и изобщо не спират. Не виждам никакъв проблем в това. Няма чакащи - те ЗНАЯТ че другите /тези с предимство/ са длъжни да ги пропуснат. Но там, когато един бъде пропуснат, не се опитват ощ 5-10 иди.та да се мушнат и те ... Явно в държава, в която колите чакащи на светофар, тръгват едновременно, а не един след друг като свински черва, както е у нас, проблеми няма.
    1 point
  6. Аз също тези дни разбрах точната история и откъде е взаимствана идеята за композицията на "Another Brick in the Wall". От 40 години слушам Флойд, доста материал съм прочел за тях, благодарение на интернет. Това, което цитирам по-долу не е описано, дори и в Уикипедия. Не съм и предполагал такова нещо, понеже групата е уникална и творчеството им е гарантирано от собствени идеи. За плагиатство и дума да не става! Но, причината не е в тях, а в техния продуцент Bob Ezrin Материала случайно ми попадна и е във връзка с годишнина от издаването на албума "Стената" - 30 ноември 1979г. "Диско ритъмът беше предложен от техния продуцент Боб Езрин, който беше фен на група Chic. Това беше напълно неочаквано от Pink Floyd, които се специализираха в правенето на записи, които трябваше да слушате, а не да танцувате. Езрин получи идеята за ритъма, когато беше в Ню Йорк и чу китариста на група Chic, Nile Rodgers. Pink Floyd рядко издаваха сингли, защото смятаха, че песните им се оценяват най-добре в контекста на албум, където песните и обложката се събираха, за да формират тема. Продуцентът Боб Езрин ги убеди, че това може да стои самостоятелно и няма да навреди на продажбите на албума. Когато групата отстъпи и го издаде като сингъл, той стана техният единствен №1 хит. Оригиналното демо на Уотърс за тази песен беше просто той да пее на акустична китара. Това щеше да бъде само един куплет, соло на китара и край. Тогава Ник Грифтс, инженерът в Britannia Row, записа учениците по моя молба. Той го направи брилянтно. Чух касетата с 24 песни, която той изпрати, докато работехме в Producer's Workshop в Лос Анджелис и си казах: „Уау, това вече е сингъл". Когато за първи път записаха тази песен, тя беше един куплет и един припев с продължителност 1:20. Продуцентът Боб Езрин искаше по-дълго, но групата отказа. Докато ги нямаше, Езрин го разшири, като вмъкна децата като втори куплет, добави някои барабанни изпълнения и копира първия припев до края. Пусна го на Уотърс, който хареса това, което чу. Детският хор e от училище в Ислингтън, Англия и е избран, защото е в близост до студиото. Състои се от 23 деца на възраст между 13 и 15 години. Те са презаписани 12 пъти, за да звучат като голям хор. Продуцентът на Pink Floyd Боб Езрин имаше идеята за припева. Той използва хор от деца, когато продуцира "School's Out" на Алис Купър през 1972 г. Езрин обичаше да използва детски гласове в песни за училище. Имаше известен спор когато се разбра, че хорът не е платен. Учителите също не харесаха, че децата пеят антиучилищна песен. Хорът бе ангажиран за записи в студиото, като в замяна на техния принос училището получи £1000 и платинена плоча". п.п. текстът е буквален превод от английски с леки мои редакции, без да се променя смисъла. Сега, няма да ви досаждам с до болка познатото парче на Флойд, а ще пусна нещо на Chic и характерната китара на Nile Rodgers:
    1 point
  7. Не случайно ползвах минало време - "нямаше". Сложиха го преди година-две (не помня кога) и вдигнаха с 10km/h, но реално не е от значение, защото пак се кара с 80+ при ограничение 60 ...
    1 point
  8. Ако се чудиш дали да си сложиш таралеж в гащите , не се чуди - боде и боли. Слага ли се газ на ТСИ - да , сполучливо ли е - по-скоро не. Първо двигателя с дирекнто впръскване става с предкамерно (за газта) , съотношението 70/30 (и то не 100%) мисля не е достатъчно , предвид множеството главоболия , които може да ти докара .. ако беше толкова сигурно , в Млада Болеслав щяха да правят като VW с Кади. БРЦ България .. ами нямам им доверие (меко казано).
    1 point
  9. Не има , а в зона на пътен възел е 100 , но за разлика от България , за всяко ограничение има поставен знак и никъде не оставят шофьорите или инспекторите на пътен контрол да тълкуват закона или да правят свободни съчинения по картинка Друга разлика от България - прибират си знаците след ремонт .. снощи минах по "новото" околовръстно на Пловдив и на три пъти се чудих дали не греша , като навлизам срещу изоставен знак.
    1 point
  10. Статута е булевард в рамките на града. А това, че може да се счита, само защото има показателите, не го прави извънградско. Движението в градовете е значително по-натоварено, което се отразява и на максималната разрешена скорост. Дори в Германия има участъци от магистралите по които ограничението е 110 или дори 90, поради детелина/включване. Но, това е друга тема. Когато се каже "градско" се има предвид в рамките на града, според границите му. Околовръстният път на София е много в рамките на града, т.е. няма абсолютно никаква причина да се третира по друг начин и вдигането на ограничението може да става само и единствено със знаци.
    1 point
  11. ЗДвП не прави разлика между еднолентов, двулентов и многолентов път, когато става дума за ограничение на скоростта. В града, ако изрично не е посочено друго, важи ограничението от 50km/h към днешна дата. Бул. България, Околовръстния Път, Цариградско Шосе и Ботвеградско Шосе, имат изрично посочени други ограничения, за които важи правилото "до следващото кръстовище или друг знак". При това по-високото ограничението важи САМО за основното платно, но не и за локалните. За тях си остава ограничението от 50...
    1 point
  12. - Мамо, искам да се омъжа за Иванчо. Страхотен е - не пуши, не пие, има хубава работа, самостоятелен е, умен, просто няма нещо, което да не ти хареса! - Ох, не знам, Гошко, не знам!
    -1 points
  13. - Сине, какво искаш за Коледа? - Кукла Барби. - Аре бе - мъж си, избери нещо желязно, дето фърля огън и дим... - Ми тогава.....маша за коса
    -1 points
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.