Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

  1. joro-120L

    joro-120L

    Фен на клуба


    • Points

      3

    • Мнения

      7421


  2. Logrus

    Logrus

    Потребител


    • Points

      3

    • Мнения

      2762


  3. sauber

    sauber

    Потребител


    • Points

      3

    • Мнения

      2899


  4. РетроБоби

    РетроБоби

    Потребител


    • Points

      2

    • Мнения

      25


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 12/14/22 във всички области

  1. https://youtu.be/swX9oq6TVAU пък от този момък са се учили великани, като Клептън
    3 points
  2. Бъркаш. Ханкук си е Ханкук и е шапката на разни други пръчка марки. Имат си собствени заводи, нямат общо с който и да е от европейските производители За такова изказване, в Ю. Корея сигурно пращат на почивка в Северна ?
    2 points
  3. За мен, черният цвят не е подходящ. Не върви на дизайна автомобила, по-скоро ми наподобява на автомобил от погребална агенция. И не на последно място - слива се с масата автомобили. Тази кола трябва да се откроява и първото забелязано е цвета. Нещо свежо трябва да е според мен. Но, в крайна сметка, ти си решаваш. Цвета на тази Шкодичка може да не се взема под внимание. Харесва ми как е направена.
    2 points
  4. Ще прикача файл да видите каква е черната стотица, бял мат и аз не съм виждал не знам дали ще е добре. За двигателя ще се мисли нещо, дори вчера баща ми е говорил с някакъв негов познат точно по тази тема за смяната на мотора и казал, че има някаква врътка и може да стане. Така че съм обнадежден и като разбера нещо и ако се окаже , че може да се получат нещата. Ще видите обяви във фейсбук че търся фабия 1.4 mpi ?
    2 points
  5. Ето всички отговори на моите въпроси. https://tirehungry.com/w-vs-y-speed-rating/
    1 point
  6. Ице, обяснявал съм го и преди. Скоростният индекс на гумата е пряко свързан с тегловият й такъв. Теста за скоростният индекс е "мачкане" на гумата във валяк с определени увеличаващи се скорости на въртене и натиск към валяка за даден период от време. Изпитание, което по никакъв начин не може да измери смесите. Високоскоростен индекс не е гаранция за добро сцепление, а е гаранция, че гумата няма да си е*е майката от центробежните сили, натиска при спиране и ускорение от тежестта на колата. Скоростният индекс няма абсолютно нищо общо с аксиалното сцепление. Или има до толкова, че конструкцията е по-силна и не позволява на гумата да се деформира, съответно колата да се "клати" и разбалансира. Гуми в даден размер може да са V, а в по-голям да са Y. Причината за това е, че във вторите има повече "хляб", просто защото са по-големи. Ако загледаш символите и маркировката за temperature и treadwear, ще видиш, че са еднакви при всички размери от даден модел. Има инфо в Гугъл, но е труд намираемо заради многото статии с "what is tyre speed rating" , от които можеш да разбереш кой символ на каква скорост отговаря и други всеобщоизвестни факти
    1 point
  7. ... докато тоя пред теб не спре рязко, а ти се окажеш с 5 или 10м по-дълъг спирачен път Тия гуми са компромис. Ако караш 5к/година, добре, точно за 5-6 години си ги износил и в боклука. Но, ако караш повече, особено извънградско, където скорости са по-големи си е риск. Спестеното много бързо може да се окаже на загуба. Но всеки сам си преценя (нали така беше?).
    1 point
  8. Освен това гумата с по-висок скоростен индекс загрява по-бавно, ако не е над 30 градуса при градско и не караш на ура си е все студена, а при по-хладно време се държи направо свински - губят сцепление и на тръгване, и на спиране - хеле пък ако е мокро. За юркане на извънградско нямат проблем. Тц, напротив, единствената разлика е в смесите. В тези с по-висок скоростен индекс има повече изкуственяк, за да загряват по-малко, което води до по-слабо износване при висока скорост. Но то води и до посочените по-горе проблеми със сцеплението.
    1 point
  9. Гена...не карам нито екстремно, нито бързо. Еко контакт, енерджи сейвър и прочее имена, за мен просто не се връзват с представата ми за добра гума. Както казваш - гума - кръгла и черна. Не може обаче да не държи хубаво на влизане в завой например на втория сезон! За мен са си пластмасови. То, няма как и да не са. Все пак се гони икономия с тези продукти. Предпочитам дори т.нар. "all seasons". Да не говорим за хубави гуми Ама т'ва си е мое мнение.
    1 point
  10. Аз също тези дни разбрах точната история и откъде е взаимствана идеята за композицията на "Another Brick in the Wall". От 40 години слушам Флойд, доста материал съм прочел за тях, благодарение на интернет. Това, което цитирам по-долу не е описано, дори и в Уикипедия. Не съм и предполагал такова нещо, понеже групата е уникална и творчеството им е гарантирано от собствени идеи. За плагиатство и дума да не става! Но, причината не е в тях, а в техния продуцент Bob Ezrin Материала случайно ми попадна и е във връзка с годишнина от издаването на албума "Стената" - 30 ноември 1979г. "Диско ритъмът беше предложен от техния продуцент Боб Езрин, който беше фен на група Chic. Това беше напълно неочаквано от Pink Floyd, които се специализираха в правенето на записи, които трябваше да слушате, а не да танцувате. Езрин получи идеята за ритъма, когато беше в Ню Йорк и чу китариста на група Chic, Nile Rodgers. Pink Floyd рядко издаваха сингли, защото смятаха, че песните им се оценяват най-добре в контекста на албум, където песните и обложката се събираха, за да формират тема. Продуцентът Боб Езрин ги убеди, че това може да стои самостоятелно и няма да навреди на продажбите на албума. Когато групата отстъпи и го издаде като сингъл, той стана техният единствен №1 хит. Оригиналното демо на Уотърс за тази песен беше просто той да пее на акустична китара. Това щеше да бъде само един куплет, соло на китара и край. Тогава Ник Грифтс, инженерът в Britannia Row, записа учениците по моя молба. Той го направи брилянтно. Чух касетата с 24 песни, която той изпрати, докато работехме в Producer's Workshop в Лос Анджелис и си казах: „Уау, това вече е сингъл". Когато за първи път записаха тази песен, тя беше един куплет и един припев с продължителност 1:20. Продуцентът Боб Езрин искаше по-дълго, но групата отказа. Докато ги нямаше, Езрин го разшири, като вмъкна децата като втори куплет, добави някои барабанни изпълнения и копира първия припев до края. Пусна го на Уотърс, който хареса това, което чу. Детският хор e от училище в Ислингтън, Англия и е избран, защото е в близост до студиото. Състои се от 23 деца на възраст между 13 и 15 години. Те са презаписани 12 пъти, за да звучат като голям хор. Продуцентът на Pink Floyd Боб Езрин имаше идеята за припева. Той използва хор от деца, когато продуцира "School's Out" на Алис Купър през 1972 г. Езрин обичаше да използва детски гласове в песни за училище. Имаше известен спор когато се разбра, че хорът не е платен. Учителите също не харесаха, че децата пеят антиучилищна песен. Хорът бе ангажиран за записи в студиото, като в замяна на техния принос училището получи £1000 и платинена плоча". п.п. текстът е буквален превод от английски с леки мои редакции, без да се променя смисъла. Сега, няма да ви досаждам с до болка познатото парче на Флойд, а ще пусна нещо на Chic и характерната китара на Nile Rodgers:
    1 point
  11. Всички нови и към днешна дата поръчки тук, както и на лично съощение, са приети и обработени. Благодаря ви!
    1 point
  12. Преди малко разбрах за съществуването на този зверски глас и бързам да споделя. Аз лично много обичам такива дълбоки женски гласове, но много рядко чувам, особено пък бели певици, които не имитират черни.
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.