Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

  1. PRR

    PRR

    Глобален Модератор


    • Points

      5

    • Мнения

      10930


  2. joro-120L

    joro-120L

    Фен на клуба


    • Points

      4

    • Мнения

      7223


  3. The Best Forman

    The Best Forman

    Модератор


    • Points

      4

    • Мнения

      9854


  4. РусенскоВарено

    РусенскоВарено

    Потребител


    • Points

      3

    • Мнения

      2516


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 12/19/22 във всички области

  1. Доста прилично събиране, въпреки по-ниските температури неприятния вятър, който подухваше от време на време. Но пък си имаме календарчета да си окичим стените и да ни радват и топлят цяла година
    5 points
  2. Вчера лично си получих календара от Юли @Mishelle. Както моя, така и на Иво Смирнофф. Съжалявам, че не успях да посетя срещата на НИМ и да се видя с многото готини хора, събрали се там. Календарът е чудесен! Като подбор на снимки, печат, хартия и формат. Това си е традиция за всяко издание и тези, които за първи път са решили да си вземат, ще бъдат приятно изненадани от качеството. Поздравления за екипа, участвал в направата му и весело посрещане на празниците на всички!
    4 points
  3. - Дядо, намерих някаква стара книга. На корицата е останало само "...оралния ... eкс ... тeл... низмa." Това п*рно ли е? - Не, Сашко, това е "Моралният кодекс на строителя на комунизма".
    3 points
  4. И Който не е виждал, да обвявя че правя 4 фарник 120 LS. Идеята е тази:
    2 points
  5. При мен и мои познати се наблюдава виене след монтаж на зимни гуми. За останалото си прав
    1 point
  6. Не е ясно за конкретния случай, но понякога е обратното, може да вият и летните гуми. Просто трябва да се провери с друг (читав) комплект, а може и лагери да са. И двата варианта са по-благоприятни от ремонт или смяна на халдекс.
    1 point
  7. Малко занимавка в неделя вечер. Трябваше да изпробвам новата ми придобивка (специализирани зегер клещи за тези апарати). Свалянето на механизма за ръчна спирачка трая около пет минути ? Следва бояджийската работа
    1 point
  8. И едно бързо пръсване на две апаратчета и нито една пробка не беше наранена ?
    1 point
  9. Нещо приключено като за края на седмицата .. ако не работи , ще е най-красиявия комутатор в кофата за боклук ?
    1 point
  10. Бързо грундиране след обработка с орто фосфорна киселина
    1 point
  11. Минаха няколко месеца от последното ми включване и реших да разкажа какво се е случило до тук. Хич не е много, поради липсата на време това лято - изкарах малко над 2 месеца помагайки/пречейки? на момчетата в Автоцентър Люси, като успях да понауча доста неща за това време, ноо за това ще разказвам някой друг път. Та, решението на скъсаното маншонче на 5тата врата е гофре, поне докато намеря оригиналното и не мисля, че изглежда толкова зле: Дойде време най - накрая да си монтирам стабилизиращата щанга, която още малко и щях да забравя, че имам: След това свалих таблото за пореден път, презапоих го и воала, вече виждаме колко злато разхождаме в резервоара?: Тъкмо реших, че приключваме за момента, обаче се спука металната тръба на охладителната течност, която минава до картера - взех си нова. Понеже заради климатика и хидравликата всичко беше навързано доста по-различно, а се наложи да режа нови маркучи, ги прекарах както е оригинално и сега чакам да видя дали това няма да ми изиграе лоша шега, времето ще покаже. Следващото по списъка беше, така и така имах на разположение сервиз, обслужване - едно масълце, филтри, антифриз. Успоредно с това Ицо от Люси успя да ме отърве от луфта в скоростния лост по познатия от други теми във форума метод. Колата продължи да си седи без да се пипа до преди около седмица, когато излезе на обява една нещастна фелка близо до Пловдив. Тръгнах да разглеждам и хоп - ел. стъкла. Още на следващия ден на бегом до там, разбира се нямаше как и си тръгнах с още боклучки. Разбира се, все пак е мислено от фолксваген, водачите бяха счупени, електрониката по моторите е за боклука, но мен това не ме интересуваше защото на предните врати вече си имам? Пазех си едни резервни задни ръчни механизми за да ползвам водачите и им присадих пластмасовия водач, който трябва за мотора: След това монтаж във вратата, много ми харесва как седи без разделението на двата прозореца... И финалният резултат - първата фелка с 4 ел. стъкла в България (или поне първата, която се е похвалила?) Електрониката на моторите не работи както трябва на единия, а на другия даже липсва. (някакви разбирачи са правили мизерии с едни релета, но към момента съм закрепил положението и работи) За това преди малко си поръчах същите релета, които ползвах за предните прозорци, тъкмо и да си съвпадат 4те. https://protonbg.bg/modul-rele-oky3012-3-modul-rele-kanali2-512vdc-max250vac-10a-ukom-max30vdc-6769 Освен това остана само да мисля къде ще слагам копчетата, много исках да са скрити вътре в пепелниците, но не се събират...Остава ми варианта да направя дупки в дръжките, но нещо ме спира за сега. Отворен съм към идеи - целта е да изглежда изчистено. В никакъв случай няма да режа корите на вратите (един съсед ми предложи и щях да го ударя?) Това е за сега, в скоро време ако ми дойде нещо на акъла - пак.
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.