Малко развитие по темата.
Онзи ден посетих три сервиза, за да сондирам мнение. На единият сервиз направиха компютърна диагностика, като не бяха открити никакви грешки. И мнението им бе, че всичко е нормално.
Във вторият сервиз също нямаха никакви забележки, като майсторът изрази мнение, че има потенциална възможност да има първоначални индикации за проблемна гарнитура на главата, и ме посъветва да я понатоваря и да следя температурата.
В третият сервиз майсторът направо ме посъветва да я изпъна на трета по някоя стръмнина и да се върна да замери температурата на охладителната течност.
Направих няколко изкачвания на една стабилна стръмнина и след замерване на температурата показанията бяха 86 градуса. Стрелката след достигане до показание 90 на таблото си оставаше там без промяна. Парното си беше както и до сега. В разширителният съд се виждаше, че циркулира антифриз.
Вчера този проблем вече го нямаше, както и днес. Обикалях из града около десетина километра, като стрелката едва подмина първата голяма черта, или напълно идентично положение с това което си беше и преди проблема.
Та това е за сега.