Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 01/26/23 във всички области

  1. В този гараж , в който е в момента , не може да се работи по колата, но поне ще изкара зимата и е на сухо. За сметка на това ми пристигнаха нещата за спирачките ...
    3 points
  2. Всички на едно место събрани ?
    2 points
  3. Жоре , то голяма разлика няма - и двата вида са оловно- киселинни , но АГМ държат на повече разряд (при работа на Старт-Стоп системата). Другата голяма разлика е напрежението на празен ход - при обикновенния е 12.4 - 12.5 , при АГМ - 12.7 , инак и при двата вида появи ли се високо вътрешно съпротивление - към рЯката.
    1 point
  4. Не, Иво, не сме се разбрали. Никога не минавам на светофар на "N", единствено може да сложа на "Р" ако ще седя някъде да чакам (на равно!) със запален двигател, но по-често слагам "N" и дърпам някой зъб на ръчната. Кутията не се чувства комфортно в режим тръгни-спри при изкачване. Моята прегря на Хемус в задръстването преди един от вечно затворените тунели. Причината е: Превключва, ама не съвсем, защото всъщност скоростта е много ниска и се движиш на полусъединител на 2ра, при което се случва описаното от Жоро: Решението също според Велко: Е да, но превключването на S не решава проблема, поне на моята кутия - за минаването от 1ва на 2ра няма разлика при подаване на минимална газ, което е неминуемо когато пред теб в задръстването пълзят още коли. Минаването в ръчен режим е единственото решение. Друго доказателство (поне за мен), че при много ниска скорост и светещ на таблото знак D2 всъщност си на полусъединител е, че ако в този момент бутнеш лоста към ръчно превключване, на таблото светва 1 и се усеща удара от пълното зацепване на съединителя.
    1 point
  5. Р - от "паркинг". Съединителите и предавките са изключени и е задействано механично блокиране към едно от колелата на вътрешния диференциал. N - от "неутрално положение". При тази позиция, двата съединители и всички предавки са изключени. Но няма механично задействано блокиране и колата може да се мести. При пълно спиране (светофар, изчакване на трафик...) - не е необходимо да се преминава на N. Натискането на спирачката и спирането на автомобила напълно освобождават двата съединителя. Превключването на N и обратно на D/S само износва механизмите. В задръстване или бавно движение, кутията се стреми да е икономична и веднага превключва на 2-ра предавка след потеглянето. За да си спестите някакво износване на съединителите - ръчно я слагете на 1-ва или превключвате на S. Също така, кутията предвижда вашите ходове и подготвя предавките според това, как боравите най-вече с педала на газта. Друго важно нещо е, когато изкачвате наклон и се налага да спрете/забавите движението си. Не контролирайте колата с педала на газта, а ползвайте спирачката и спрете напълно. Бързо почва да мирише на...ремонт
    1 point
  6. Втория тираж на календара на Шкода клуб България за 2023г. излезе от печат. Отново сме отпечатали повече бройки. Дори да нямате все още заявка, ще може да се сдобието с нашия красив календар. Всички поръчки, направени тук и на лично съобщение, които ще пътуват с куриер, ще бъдат изпълнени днес. За поръчалите с лично предаване за София ще могат да си вземат календара тази неделя, 29.01.2023г., от 13:00ч. на паркинга пред НИМ, където ще се проведе и откриването на клубната година за София. Заповядайте и на атрактивния авто поход, който сме организирали за вас с начална точка точно от паркинга на НИМ. Потегляме в 14:30ч. а крайната точка е паркинга на HomeMax в Люлин. Подробности ще намерите в тази тема.
    1 point
  7. 1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.