Не, Иво, не сме се разбрали. Никога не минавам на светофар на "N", единствено може да сложа на "Р" ако ще седя някъде да чакам (на равно!) със запален двигател, но по-често слагам "N" и дърпам някой зъб на ръчната.
Кутията не се чувства комфортно в режим тръгни-спри при изкачване. Моята прегря на Хемус в задръстването преди един от вечно затворените тунели. Причината е:
Превключва, ама не съвсем, защото всъщност скоростта е много ниска и се движиш на полусъединител на 2ра, при което се случва описаното от Жоро:
Решението също според Велко:
Е да, но превключването на S не решава проблема, поне на моята кутия - за минаването от 1ва на 2ра няма разлика при подаване на минимална газ, което е неминуемо когато пред теб в задръстването пълзят още коли. Минаването в ръчен режим е единственото решение. Друго доказателство (поне за мен), че при много ниска скорост и светещ на таблото знак D2 всъщност си на полусъединител е, че ако в този момент бутнеш лоста към ръчно превключване, на таблото светва 1 и се усеща удара от пълното зацепване на съединителя.