Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 01/31/23 във всички области

  1. Историята за Танцуващите ***** и мокрите **** остава клубна тайна: Чудесен екземпляр и първа клубна среща: Разкошна единичка. Отново първа клубна среща. Пристигна чак от Плевен, за да се видим и запознаем: Излишно е да казвам , че имаше и леки ремонтни дейности:
    6 points
  2. И аз ще си метна тук снимчиците , макар и няколко пък после може да се преместят в отделна тема. Иначе мен супер много ми хареса , да студено беше , но пък се събрахме. тази вечер ще пробвам да пипна леко клипчето от влизането на паркинга на Хоум Макс и ще го качим и него
    4 points
  3. Отговора на въпроса защо почти няма сравнително нови като година на производство бензинки на нашия пазар е много прост. От една страна явно европееца, който предпочита бензин, не иска на този етап електричка, не му допадат новите малки бензинови мотори и т.н. Все предпоставки да си задържи 2-3-6 годишния бензин. Съответно нашите търговци са ограничени от към внос. От друга страна нашенеца най-накрая е разбрал, че дизел се кара на дълги разстояния, защото късите го убиват. Ремонта/подмяната на един DPF или проблем с AdBlu например, може да надхвърли драстично икономията по колонка. Всъщност има и трето, произтичащо от второто - българина може би се е усетил, че европееца купува дизел, когато кара много. И му е увряла най-накрая главата, че масово дизелите на по 4-5 години отиват на вторичния пазар защото са на по 200К+ пробег. И тепърва ще започват да влизат по-често в сервиз. А честите ремонти на един сравнително нов като година на производство автомобил не бих казал, че са евтини. Европееца си е направил сметката, явно вече и българина. Лафа "като нов", "уникат" и т.н. все по-трудно минава. При цялата тази ситуация, логично е бензина да стане предпочитан за голяма част от хората. В крайна сметка повечето българи, ако ходят с кола на работа, не е голямо разстоянието, което пътуват. През лятото 1-2 морета, ако някой има село/вила - да иде няколко пъти. Я навъртат 10-12К на година, я не. Та в този ред на мисли, логично би било да се предпочете една малко по-стара бензинка, но далеч по-малко амортизирана, съпоставено с доста по-нов, но скъсан от каране дизел с редица потенциални проблеми и разходи. И затова излезе ли бензинка на пазара, изчезва бързо. Сега се сещам и за друго. Цената на горивата. Това, което се случва в момента, ако някой може да ми даде приличен довод, различен от това, че се спекулира, ще съм благодарен. Дизела е грубо с между 35 и 50ст. по-скъп от бензина. При два идентични автомобила, с идентични като възможности двигатели - ами тя разликата в цената за гориво/пробег вече не е толкова голяма. За 50 литра дизела плаща с около 20+ кинта в повече.
    2 points
  4. Стара максима. ? Ако е бензин, може и да затрети.
    2 points
  5. Хич не ти трябва да знаеш ? Моята теория е , че на запад бемзиновите са все още използваеми и заради бавещото се производство , хората предпочитат да си търкалят "старите" возила , а търговците не ги експортират. В България , пък са малко (все още) истинските юзъри , които искат да сменят на петата година с нова кола. Аз лично също не смятам скоро да правя това (ама моята е и с ръчна кутия и е 2016 .. дърта на Библия).
    2 points
  6. @shaftМного добри аргументи имаш, наистина готин отговор! Държа да кажа, че търсех бензинова Шкода след 2017-та и пак няма.. тук-таме изскача някоя ръчка или другата опция беше автоматици на по 160 000 км. Много странно, а дизеловите просто заливат пазара 1.6 TDI е на особена почит.
    2 points
  7. У нас бензинки на вторичният (третичен, петичен и т.н.) пазар няма, защото я им вижте цените на Запад - колко трябва да струва тук като я вземеш за 20 000 + евра, платиш й транспорт и си сложиш нещичко и за теб? Нали за туй бачкат джамбазите. А народът иска да се глези - да кара новички возила, само да сипва и да върти геврека, ама колата да не се чупи и да не харчи нищо. Па ако я вземе и тънко, си е най-харно. Идиоти, като мен, които си докарваме 15 годишни бараки за къси пари сме малко вече - всеки иска нещо ново и лъскаво. Ей я първата, която ми излиза в немското мобиле - доста базова Октавия бензинка от 2021 https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=337150925&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&fuels=PETROL&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=22900&makeModelVariant1.modelId=10&minFirstRegistrationDate=2018-01-01&pageNumber=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=relevance&action=topOfPage&top=1:1&searchId=ac55c882-34c3-12ce-ad85-2e9131f3a72f&ref=srp - като я докарат до тук ще е на цената на нова от магазина.
    1 point
  8. Всички са ти отговорили, като аз бих допълнил, че не важи само за Шкода. Това до някъде е и причината да си търкалям старият бензинов Супърб В момента специално дебна за 2.0 TSI Супърб, защото дизел бих карал само и единствено чисто нов, а нова колата не бих си купил каквото и ще да става поради ред причини Колко време ще продължи дебненето, един Господ знае... Ако не го издебна, освен марката, най-вероятно ще сменя и държавата (Шкода го броя за немско, понеже си е VW), да не кажа и континента производител, насочвайки се към братята от Южна Корея
    1 point
  9. Явно и западняците мислят така: Аз мисля, че дизел се купува, ако се кара много. На запад 100-200км. на ден ги нямат за нищо. Голяма е вероятността, на вторичния пазар бензиновите коли да са по-запазени и на по-малък пробег. А ти отчиташ ли какъв разход ще има бензинов двигател с тези характеристики.
    1 point
  10. Както каза колегата по-горе, до преди 10тина години на Запад дизеляците бяха на гребена на вълната, за това сега мъртъвците от тях наводняват бг пазара. Ноо за мен най-голямата причина е, че българинът обича да му "харчи" малко. Друг е въпросът, че дизелите с повече от 4 цилиндара и над 7-8г в София харчат като за последно (V6 TDI, D5 и всички 6-таци на Мерцедес и БМВ да речем), но това никой не го отчита
    1 point
  11. Беше 2200 в някакъв момент и в крайна сметка можеше да има сделка за 2000, обаче като се мотае човек… ? Има страшни сделки за около 2k - хубави модели от солидни марки. Само трябва като изпадне нещо, да няма чуденки, а да се действа
    1 point
  12. Всички на едно место събрани ?
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.