Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 02/01/23 във всички области

  1. Аз скоро си купих Оctavia 2017 1.4 TSI DSG(7). 150 к.с на 89 хил. км и честно да ти кажа съм доста доволен Нямах все още възможност да я пробвам на дълги разстояния, но последно бях до езерото Панчарево, та за около 50 км (градско и извънградско) ми даде разход 6.9л/100км при яко климатик и отопление на седалки + волан. 150 кс на 1.4 TSI бих казал, че се води като един от най-икономичните, но и пъргави вдигатели, доста добре се държи на пътя, набира бързо, усеща се, можеш да изпреварваш спокойно, а DSG-то сменя скоростите доста добре. Пу, пу, да не е уроки
    3 points
  2. Тоя път @shaftсе изцепи в стил "на баира към Витиня ще слизаш да за буташ", както обясняваха за моята кола. Корал съм за проба една след друга 1,4 tsi стария ДВГ 140 коня и 2,0 конумрел 140. И двете с dsg. Ми бензиновия се развърташе много по-пъргаво, по-тих, по-малко Вибраций (много го мразя този римски пълководец), изобщо повече вървеж и повече удоволствие.
    2 points
  3. Аз тъй като съм добре запознат със 3-ката и няма какво да кажа много , освен евала за положените усилия както и на Тони , така и твойте , но ще кажа ,че много се радвам, че си я купи, за да взема аз двойката
    2 points
  4. Лично моето мнение , че 1.0 за Октавия е малък , но хора , които са взели такава си се возят. 1.2 карам на Фабия и е ОК , но със спокойно каране. Може да се движи и бързо , може и икономично , но не знам на Октавия как се представя този мотор , еле пък с ДСГ. Най-разумната комбинация за Октавия е 1.4/1.5 ТСИ (според мен).
    2 points
  5. Отговора на въпроса защо почти няма сравнително нови като година на производство бензинки на нашия пазар е много прост. От една страна явно европееца, който предпочита бензин, не иска на този етап електричка, не му допадат новите малки бензинови мотори и т.н. Все предпоставки да си задържи 2-3-6 годишния бензин. Съответно нашите търговци са ограничени от към внос. От друга страна нашенеца най-накрая е разбрал, че дизел се кара на дълги разстояния, защото късите го убиват. Ремонта/подмяната на един DPF или проблем с AdBlu например, може да надхвърли драстично икономията по колонка. Всъщност има и трето, произтичащо от второто - българина може би се е усетил, че европееца купува дизел, когато кара много. И му е увряла най-накрая главата, че масово дизелите на по 4-5 години отиват на вторичния пазар защото са на по 200К+ пробег. И тепърва ще започват да влизат по-често в сервиз. А честите ремонти на един сравнително нов като година на производство автомобил не бих казал, че са евтини. Европееца си е направил сметката, явно вече и българина. Лафа "като нов", "уникат" и т.н. все по-трудно минава. При цялата тази ситуация, логично е бензина да стане предпочитан за голяма част от хората. В крайна сметка повечето българи, ако ходят с кола на работа, не е голямо разстоянието, което пътуват. През лятото 1-2 морета, ако някой има село/вила - да иде няколко пъти. Я навъртат 10-12К на година, я не. Та в този ред на мисли, логично би било да се предпочете една малко по-стара бензинка, но далеч по-малко амортизирана, съпоставено с доста по-нов, но скъсан от каране дизел с редица потенциални проблеми и разходи. И затова излезе ли бензинка на пазара, изчезва бързо. Сега се сещам и за друго. Цената на горивата. Това, което се случва в момента, ако някой може да ми даде приличен довод, различен от това, че се спекулира, ще съм благодарен. Дизела е грубо с между 35 и 50ст. по-скъп от бензина. При два идентични автомобила, с идентични като възможности двигатели - ами тя разликата в цената за гориво/пробег вече не е толкова голяма. За 50 литра дизела плаща с около 20+ кинта в повече.
    2 points
  6. Споделям мнението. Относно скоростните кутии не се наемам да давам мнение. Карал съм dsg, на Супърб 2, много приятно е, но аз съм си класик, предпочитам ръчната кутия.
    1 point
  7. И аз ще си метна тук снимчиците , макар и няколко пък после може да се преместят в отделна тема. Иначе мен супер много ми хареса , да студено беше , но пък се събрахме. тази вечер ще пробвам да пипна леко клипчето от влизането на паркинга на Хоум Макс и ще го качим и него
    1 point
  8. Историята за Танцуващите ***** и мокрите **** остава клубна тайна: Чудесен екземпляр и първа клубна среща: Разкошна единичка. Отново първа клубна среща. Пристигна чак от Плевен, за да се видим и запознаем: Излишно е да казвам , че имаше и леки ремонтни дейности:
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.