Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 02/12/23 във всички области

  1. За такъв пробег по-добре бензин. Дизела все ще е студен и ще харчи много, а ако е и с DPF ще е все запушен. Има един двигател 1,6 MPI, който е здрав, а и позволява монтиране на газ. Говоря за този модел. Естествено не върви като някой турбиниран дизел или бензин, но поне няма нещо скъпо, което да му се счупи
    2 points
  2. Здравейте, Пускам информация за следния проблем и решението му, ако някой се сблъска със същото. В Бришкода има също няколко такива теми. След запалване Колумбусът изписа "SWL initialisation in progress... please wait". Известно време след това не искаше да се включва изобщо. След като тръгна нямаше звук в нито един режим (радио/хард диск/сд карта и т.н.) и менюто се смени автоматично на немски и беше невъзможно да се смени езика обратно. Самата навигацията работеше, но отново без звук. Радиото вижда някакви станции и до там. Рестарт с трите копчета резултираше в това: Имах късмет и се оправи с фърмуер ъпдейт. Това явно не винаги помага, поне според инфото в Бришкода. Версията на софтуера след ъпдейта е 5238 (преди това беше 3814). Благодаря много на колегата @marinov1981 , че се отзова от днес за утре и ъпдейтна фърмуера, което реши проблема.
    1 point
  3. Проблема ти е колкото гаден, толкова и интересен. Явно електрическите багажници не са силната страна на VAG/Skoda от тези години. Аз го "ядох" с амортисьора, после с бравата на капака, ти сега с долната брава. Все на коли на малко километри и сравнително нови като година на производство. Видях колко много ти хлопа ухото на бравата на последната среща. И все си мисля, че проблема ти може да е по-скоро свързан с изкривяване на това ухо (основа, планка и т.н.) или на част от края на бравата. Малко да се позатопли времето, няма да е лошо да направиш по-обстоен преглед - мисля, че няма какво да губиш. Относно АлиЕкспрес или Еуратек, китайците имат и сполучливи решения, но ако е пръчка ще изгориш с кинтите. Ако планираш да си собственик на колата по-дълго време, може би Еуратек е по-добрия и по-сигурен вариант. Имаш и трета опция - ударена кола за части, от която да вземеш долната брава.
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.