Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 02/15/23 във всички области

  1. Честит ви, Св. Трифон Валентин
    5 points
  2. Точно! И така ще го оправям това копче, ако се развали пак. Дистанционното на Булсат струва 10лв и ще стигне за поне 10 копчета
    1 point
  3. Съгласен съм с теб, решава проблема за години напред. Обичам да си правя всичко сам по колата и да не я давам на майстор и да си знам аз какво съм пипал. Не мислих, че ще мога да го направя, но се оказа прекалено лесно. Махаш седалката да е удобно и просторно обръщаш мукета да излязат всички кабели от комфорт модула до към багажника където отивам, и гледах всички кабели как са имаше и доста разядени от влагата ги изолирах, и зад шофьорската седялка има вързани на едно място 9 кабела ( червени) бяха изолирани но не добре бяха се окислили жестоко, изчистих ги и ги вързах на ново и хубаво ги изолирах (червените кабели са за осветлението под корите плафоните на тавана и плафоните в краката под седалката и под таблото) имаше и 4 сини кабела, които като ги изчистих и вързах разбрах, че ми тръгна амбиеното осветление (под страничните огледалата). Имаше и 4 кафеви кабела пак окислени, обаче като ги вързах не можах да разбера за какво бяха те но и тях направих и всичко си тръгна както трябва. ПРЕПОРЪЧВАМ КЛЕМИТЕ НА АКУМУЛАТОРА ДА СЕ ОТКАПАТ, защото ми изгоря един бушон като съм пипал и ми изчезнаха стъклата, капачката за резервоара, багажника се заключваше всеки път и още няколко работи.
    1 point
  4. А пък аз много се радвам, че точно ти я взе. Защото знаех, че ще се грижиш добре за нея. И адски много се зарадвах, когато ми се обади с идеята да я вземеш. Щеше да ми е жал, ако беше попаднала в някой разсипник. А сега съм спокоен, че продължава да бъде гледана и обгрижвана както трябва. Продължавам с още инфо в стил пътепис. Старата vRS винаги съм я карал бавно. От клуба ме бъзикат, че съм пенсионер. А аз обичам да блея, да не се напрягам от тарикати и т.н. По същия начин продължавам да карам и EvilRed. Който иска, да се пъне по светофарите, да ме изпреварва, дреме ми. Аз си слушам и се радвам на мотора и генерацията, карам вдясно на околовръстното, а на шосето си държа 90-100. И въобще не ме вълнува кой с колко лети. Е, понякога на някой немски аутобан разгръщам потенциала на автомобила, да му се порадвам. Но това се случва много рядко. Колата е замервана с Audi S4 на 100-200км/ч. Шкодата е показала по-добри резултати, което ми е предостатъчно. Твърде вероятно е някой ден да й сменя кулера и турбината с IS38. Всъщност само това е останало немодофицирано по силовата част. Чувам доста негативни коментари за кола на предно и толкова коне под капака. Дори в сегашния й вариант. Да, за драг или светофарен проект, по-добрия вариант е 1.8TSI 4x4. Octavia vRS няма шанс на старт с това предно. Но голямото ми желание беше да имам точно EviRed, в сегашното й състояние, с всичките промени по нея. Стартовете не са ми приоритет. Но пък освен тях има и ластици на извънградско, където 4x4 не е с предимство, напротив. Та там има какво да се разгръща, ако на човек му е мерак. А IS38-цата бих я сложил заради кефа да седи под капака. Пък и предполагам е готино усещането да се телепортираш още по-бързо пред някой ТИР, когато това е необходимо. Иначе за мен е голямо удоволствие да се кара бавно сравнително бърза кола. Окачването. В момента е с регулируем по височина Bilstein B14 - комплект пружини и амортисьори. Излиза доста по-скъпо от пружините на Eibach Pro Kit, но и дава доста възможности за реглаж (при Eibach реглаж няма) и по-добро пътно поведение на автомобила. Накланянето на купето при рязко влизане в завои клони към нула. Колата е като лагерница в това отношение. Очаквах да вози много твърдо и да друса. Но се оказа, че колата в почти всички отношения е много по-комфортна, включително и на дълъг път, сравнено с предишната ми vRS 2 със стоково окачване. Возията е изключително стегната, но паваж и напречни фуги се минават приятно. Вълнообразните асфалтирани участъци се усещат повече, но не е драма. Дупки не съм целил, но ако има липсващ повърхностен слой асфалт - доста се усеща. Не граничи с липса на комфорт, но се усеща. При рязко тръгване и рязко спиране няма накланяне на купето напред и назад, няма потъване или повдигане на предницата или задницата. Или е толкова слабо, че не се усеща/вижда. Или с други думи - пътно поведение на лагерница с доста висока степен на комфорт. От опита, който имам, наличието или липсата на комфорт се усеща най-много на задните седалки. Жена ми не е претенциозна, но казва, че в момента отзад е много по-добре, сравнено със старата vRS. Чете си спокойно книга докато пътуваме, а на по-малкия син вече не му става лошо когато карам с нормална скорост по завоите на някой проход. Наясно съм, че всичко това се дължи не само на окачването, но и на редица конструктивни промени и разлика в размери между Octavia 2 и Octavia 3. Но пък съм доволен, че мога да имам автомобил с такова спортно окачване и това да не пречи на семейни пътувания. Всъщност, преди да взема vRS 3, съботно-неделните пътувания до село ги правихме с далеч по-комфортната и голяма кола на жена ми. А сега тази Шкода почти не я спирам, навсякъде с нея ходиме. Снимка на задния Bilstein. Зима е, мръсничък седи, но на пролет пак ще бъде лъснат: Генерацията. Дава половината от удоволствието при шофирането. Включва всичко на 76mm, спортен каталиазтор Milltek (200 cell), а след него Bull-X. Отзад погледната, по мое мнение колата е много красива. Виждат се дебелите тръби, завършващи със спортните гърнета. В началото си мислех, че ще ги закачам на много места, но за сега дори не съм успял да ги одраскам. Звука, който дава цялата тази комбинация, е музика за ушите ми. При палене генерацията издава много интересен звук, труден е за описване, но да речем, че наподобява басово уригване. Да бе, знам, звучи смешно това описание, но не знам с какво друго да го оприлича. На място колата боботи много приятно. В движение определено се чува в купето. При поддържане на скорост на равно колата е сравнително тиха. Даже доста тиха за такава генерация. Но при ускорение или изкачване на баир басовото ръмжене драстично се увеличава. Не е дразнещо, напротив, много ме радва. Бих го определил като на ръба на комфорта, когато пътуваме семейно. Мисля си за една електрическа клапа, да отварям още генерацията, но за това по-натам. За интейка и турбо пътищата писах вече по-горе - ECS Tuning и CTS Turbo. Много ми допада дизайна. Въздушния филтър е отлично изолиран от топлината на двигателя. Все още не ги чаткам нещата задълбочено, но от това, което съм чел и видял в Интернет, варианта на APR дава по-насочена струя въздух, но я загребва само от лявата страна на предната решетка. А варианта на ECS Tuning гребе въздух от цялата решетка, което пък означава повече дебит. И при двете марки филтъра е много добре изолиран от топлината на двигателя, като при ECS Tuning, за разлика от при APR, филтъра е много по-лесно достъпен за преглед и обслужване. Всъщност от APR имат и по-стар вариант, наподобява този на ECS Tuning, но филтъра не е добре изолиран от топлия въздух от двигателя. Клапана за картерната вентилация (PCV) - и той е подменен с варианта на ECS Tuning, към него е добавен и breather кита, като по-подробни снимки ще пусна на по-късен етап. От горната страна на ръба на преградните стени заводски има едно уплътнение, което контактува с капака на двигателя, за да е още по-добре изолиран филтъра. Малко странно решение са имали от ECS Tuning за закрепването му, затова съм го свалил и ще го модифицирам скоро. Иначе монтажа на преградните стени наистина е Plug&Play - всичко пасва, все едно от Skoda са го мислили.
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.