Регенерацията всъщност изисква висока температура, за да може да изгори насъбралите се сажди. Т'ва, според мен де, предполага каране със сравнително ниска скорост в обороти, за да се избегне прекомерното охлаждане (може и да бъркам). Логика в регенерацията има - следи си параметрите и когато някой от тях достигне границата - включва се регенерацията. Няма значение, колко, как и защо сте шофирали до момента. Може да се пътува от София до Бургас на юруш и преди да загасите колата - да почне да регенерира.
При мен не знам как и защо, обаче (да не чуе дявола) ламБа не ми е изгрявал на таблото до сега. Колата я карам 98% градско, ежедневно, минимум по 20 км. Регенерациите ги усещам винаги, но въобще не се съобразявам с тях. Никога не съм седял да я чакам на място или да тръгна да я разхождам. Не знам, колко е пълен и не мога да закача VAG-DPF поради липсата на подръжка за моя двигател и съответно нямам никакви по-конкретно данни. Факт е обаче, че си бачка - видяно при Пепи на диагностика. Единствената разлика от по-новите коли при регенерация е, че като я настъпя на 2-ра или 3-а предавка, докато регенерира, избълва черен облак отзад. Не знам дали трябва да е така... През останалото време не пуши грам. На ГТП като минах - 3 пъти форсирана на място до ограничителя - 0.00 димност. Данните ги гледах директно на компютъра и даже помолих да ми ги принтират.
Та така с моя филтър...странна работа...