Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 02/23/23 във всички области

  1. От хижа Кумата… имах възможността да тествам на лед 4х4то… без ESC full off е страшен майтап! Връща газта и няма отлепяне по големия леден баир! Хубаво, че го кодирахме! А е с гуми от този сезон на малко над 1000км…
    2 points
  2. Явно има разлика в разположението на предпазителите при фейслифта и преди това... Ето малко информация от извора - https://manual.skoda-auto.com/004/en-com/Detail?model=Octavia_1Z&edition=05-2005&market=&manualLang=bg Според това ръководство, при теб предпазител за радиото има само в двигателния отсек, а мястото му съм отбелязал с жълтата стрелка на снимката.
    1 point
  3. Регенерацията всъщност изисква висока температура, за да може да изгори насъбралите се сажди. Т'ва, според мен де, предполага каране със сравнително ниска скорост в обороти, за да се избегне прекомерното охлаждане (може и да бъркам). Логика в регенерацията има - следи си параметрите и когато някой от тях достигне границата - включва се регенерацията. Няма значение, колко, как и защо сте шофирали до момента. Може да се пътува от София до Бургас на юруш и преди да загасите колата - да почне да регенерира. При мен не знам как и защо, обаче (да не чуе дявола) ламБа не ми е изгрявал на таблото до сега. Колата я карам 98% градско, ежедневно, минимум по 20 км. Регенерациите ги усещам винаги, но въобще не се съобразявам с тях. Никога не съм седял да я чакам на място или да тръгна да я разхождам. Не знам, колко е пълен и не мога да закача VAG-DPF поради липсата на подръжка за моя двигател и съответно нямам никакви по-конкретно данни. Факт е обаче, че си бачка - видяно при Пепи на диагностика. Единствената разлика от по-новите коли при регенерация е, че като я настъпя на 2-ра или 3-а предавка, докато регенерира, избълва черен облак отзад. Не знам дали трябва да е така... През останалото време не пуши грам. На ГТП като минах - 3 пъти форсирана на място до ограничителя - 0.00 димност. Данните ги гледах директно на компютъра и даже помолих да ми ги принтират. Та така с моя филтър...странна работа...
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.