Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

  1. Mishelle

    Mishelle

    Администратор


    • Points

      9

    • Мнения

      6933


  2. __smirnoff__

    __smirnoff__

    Организатор


    • Points

      3

    • Мнения

      776


  3. PRR

    PRR

    Глобален Модератор


    • Points

      2

    • Мнения

      10772


  4. Деян

    Деян

    Потребител


    • Points

      1

    • Мнения

      108


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 02/28/23 във всички области

  1. Уважаеми колеги, Шкода клуб България открива клубната година на национално ниво със станалата ежегодна традиция среща в с. Първенец, обл. Пловдив. За тези, които не са ни посещавали до сега ще напиша, че сбирката е семейна, затова заповядайте с цялото си семейство. Винаги присъстват и много дечица, така че забавлението е гарантирано както за най-малките, така и за възрастните. Ресторанта, който ползваме винаги е на скътано място, далеч от пътя, така че вашите малучгани няма да бъдат притеснявани от автомобили и трафик. Паркинга е достатъчно голям, така че всеки ще може да намери място за автомобила си. Дата: 8 април 2023г. (събота). Локация: с. Първенец, област Пловдив. Ресторант: Малкия Явор. Начален час на срещата: 12:00ч. Точна локация на ресторанта и паркинга - кликни тук. Заповядайте, за да се насладим заедно на един прекрасен съботен ден. Ще имате възможност да се запознаете с нови и готини хора, а децата ще могат да поиграят на воля. Храната в ресторанта винаги е прясна и вкусно приготвена, на достъпни цени е, обслужването е на много високо ниво. Надяваме се времето да бъде приятно, което ще позволи да се настаним на открито, под шарена сянка. Разбира се, който има желание, ще може да разгледа дошлите автомобили и да обмени интересна информация със собствениците им. Както всяка година, така и тази най-вероятно ще има организирани тръгвания от различни локации, за което ще пишеме на по-късен етап. Ако обичате пътуване в колона, със сигурност ще останете доволни. Очакваме ви!
    6 points
  2. Баси. Сега погледнАх. Тая стъкмистика за мен са я правили! Първа кола - Шкода. Втора - Сузуки СлучаЕност? Не мислА
    2 points
  3. Привет, за първи път от две години Не съм писал скоро в тази тема, и реших да надраскам някой ред и да споделя какво се случва с този прекрасен автомобил Общо взето само се кара. Безпроблемен е, има някои неща, които вече започват да се обаждат - рейка, лагер на съединител, и предстои в някакъв момент работа и по тях, но за момента колата си се движи безгрижно и безпроблемно. Тази седмица реших да прекарам само с нея. Миналата неделя следобеда паркирах ежедневната пластмаса, и изкарах бижуто от гаража. Дори и баничарката използвах през седмицата само в краен случай, по цял ден си обикалях със Шкодата. Като я изкарах от гаража, беше малко мръсничка и прашна. Първа спирка - бензиностанцията, да и сипя бензин и да напомпам гумите: Цял ден си я карах прашна, вечерта отидох да взимам жената от работа - накарах я да си остави колата, и няколко дни я разкарвах до работа и обратно - много ми се караше До нейната работа има автомивка, и я поизмих набързо: Започнах да си обикалям вече с удоволствие: Ето я и паркирана вечер вкъщи, на новопостроената и площадка: и една снимка пак оттам, по залез слънце: Въртях доста километри през седмицата, общо изминах около 800 км, може и малко повече, посетихме доста места: Уикенда имаше кукери в на жената селото, използвахме повода да си направим една страхотна разходка, изминахме над 150 безпроблемни километра, и изкарахме страхотен и усмихнат уикенд: Не се мина и без ремонти, за щастие, само козметични. На задна дясна врата, при отваряне на прозореца жилото се беше измъкнало от гумената шлауха, в която седи, и тропаше адски неприятно. Направо ме вбесяваше. За 10 минути проблема беше решен: Имаше и подобрения, соц тунинг малко. Сложих си "жижаната" топка за скорстния лост: Колко е красиво и готино - въпрос на вкус на мен ми харесва, най-вече самото усещане на нещо по-масивно, за разлика от фабричното малко топче. Доста по-приятно е шофирането с масивно топче в ръката. Както вече казах, цялата седмица мина абсолютно безпроблемно. От нещата, които започват да се обаждат, най-спешна е бензиновата помпа. Имам приготвена една, прилежно измита и почистена, и намерих за нея в гаража чисто ново чехосложашко платно, така че скоро предстои смяна: И така, мина една прекрасна седмица. Днес следобед смятам да я измия, и утре сутринта влиза пак в гаража
    2 points
  4. Продължаваме с темата. На дневен ред идват джантите. Марката е Neuspeed, модела е RSe 102, а цвета е бронз мат. Размера е 19"x8.0, ЕТ45, централния отвор - заводския на Шкода 57.1mm. Теглото на всяка от тях е само 9.1кг, което за този размер е повече от добре. Който ме познава знае, че много държа на джантите на колите ми. А тези - това са най-красивите, които някога съм карал. Ниско тегло, изчистен, но въпроеки това красив дизайн, лесно се чистят, а и носят много на прах от спирачките. Конструктивно, както при Octavia 2, така и при Octavia 3, визуално задните колела седят доста при брани навътре в калника. С тези джанти, за да застанат на ръба на калника, отзад имаше 10mm фланци. Тони ги е взимал от Варна... Веднага ги махнах заради недостатък в дизайна. Ицо от Интерпан ми достави и монтира нови, които ми допадаха много повече. Няма да изпадам в подробности, за да няма сърдити, най-вече от Варна... Също така, благодарение на тези задни фланци, зимните колела са еднакво прибрани навътре като предните - визия, на която също държа. Тука съм в Интерпан в деня, в който взех колата. Сваляме зимни гуми, стари фланци и монтираме летния комплект с новите фланци. Благодаря на Ицо и сервиза за отлично свършената работа и за професионалния съвет при избора на фланците: С летните гуми и Neuspeed-ките: Има доста противоречиви коментари на тема "за" и "против" използването на фланци. Имаме по-голям товар върху лагера на главината, а при кофти фланци - голяма вероятност за поява на вибрации (тресене). За съжаление или не, купето, стойката и визията при Octavia си ги искат отзад. Старите фланци не съм ги пробвал, че нямах ходене до немски аутобан. Но с новите - до 200км/ч в близост до Мюнхен - проблеми никакви, вибрации, тресене или каквото и да е - нула. За което благодаря на Ицо и сервиз за гуми Интерпан. А за лагерите, дали ще изкарат с 5-10К повече или по-малко, общо взето е все тая. До сега не съм имал проблеми с тях, на предишната Octavia бях с ET35 джанти. На тази джанта сиви (сребристи) тежести не й отиват. Тони е слагал черни, монтирани в Exlusive Reifen. По стечение на обстоятелствата имах съмнение за дебалансирана задна джанта. Беше неделя, извън гуми сезона, съответно да се намери работеща и читава гумаджийница в 4 след обед е мисия невъзможна. Сетих се за един сервиз за гуми, доста хвален и прехвален, помня, че работи и в неделя. Обадих им се, изрично попитах за черни баланс тежести, потвърдиха ми, че имат и отидох при тях. Момчето свърши работа, беше супер любезен, останах доволен и си тръгнах щастлив. След месец забелязах, че на същата тази джанта тежестите са станали полусребристи. Естествено, ядосах се. Явно на въпроса ми "имате ли черни тежести?" отговора трябваше да бъде "имаме само сиви, но ще ги пръснем в черно за вас...". Както се вижда от снимката, обелили са се от водоструйката. А необелените и все още черни, са монтирани преди повече от 1 година в Exlusive Reifen. Точно тук, във форума, в темата за Exlusive Reifen някой изрази недоволство по въпроса защо сервиза за гуми не може да бъде случаен, ако човек иска качество, как нямало значение кой ще прави гуми/джанти и какво толкова специално имало в професията... Миналия уикенд с Мони се заиграхме с джантите. Бях ги измил, преди да сложа зимния комплект. Но го направих докато бяха монтирани на колата. Сега ги измихме старателно. Реших и свалих всички тежести (затова имам снимка и на полусребристите тежести по-долу), а тези дни ще ги закарам на Exlusive Reifen. Така или иначе ще искам да пребалансират тази, на която бяха сивите тежести, та да направим всички наново: В ляво са две, пръснати с черен спрей за левче, в дясно са две, монтирани от Exlusive Reifen:
    1 point
  5. От дълго време се боря с една Октавия l&k да подкарам тази функция. Модула е 1j0 959 799ah. На места казват, че може на други, че не може. В крайна сметка вече работи.
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.