Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

  1. The Best Forman

    The Best Forman

    Модератор


    • Points

      6

    • Мнения

      9725


  2. PRR

    PRR

    Глобален Модератор


    • Points

      1

    • Мнения

      10772


  3. skodafen

    skodafen

    Потребител


    • Points

      1

    • Мнения

      2283


  4. ghost_rider

    ghost_rider

    Фен на клуба


    • Points

      1

    • Мнения

      1052


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 03/04/23 във всички области

  1. Ей така по случай националния празник А ей това е пример , защо следващия път , когато ми се наложи , ще си взема нов/и апарат/и Добре надрана ос , за която положих доста усилия да я полирам , а дали ще държи .. Божа работа.
    3 points
  2. За съжаление лагаерите не са никак евтини, като добавим и ново масло и труд сметката ще започне с 4 чифри. За съжаление моятя кутия вече я продадох иначе можеше да те уредя. Беше без забележки, но реших да мина към 6 степенна.
    1 point
  3. мой познат с същия мотор скоро я прави взе втора употреба около 300 лв 200лв сваляне и качване за ремонт на неговата сваляне качване и части искаха около 1000лв
    1 point
  4. Вероятно някой лагер се е пренесал в отвъдното. Ако не си сменял никога масло в скоростите , може да пробваш първо с него и някаква добавка и ако не стане , тогаз отваряй скорости.
    1 point
  5. Това е остана на механизма за ръчна спирачка. Напред в шлиците се нанизва буталото и като дръпнеш вилката все едно развиваш гайка и увеличаваш дължината и притискаш диска с нкладките. В алуминия има набита бронзова втулка , но въпреки това е доста корозирала тази ос и въпреки , че е под напрежение сглобен механизма О пръстена може да просълзи. Един майстор ми обясняваше как наварява оста и после я стругова , но го разбрах чак днес Цялата тази реновция се оказа силно безмислена .. апаратите са от Октавия 2 разположени пред главината. Вече доста време си мислех , че като монтирам планки от апарати на Октавия 1 , ще станат за проекта , но се оказа двойно , положително отрицание - да , да , ама не .. сега започвам от начало с апарати от Октавия 1 ?
    1 point
  6. Това е най-важното! Като човек насаждал предница на кола без стойност , ще ти кажа - не е голяма философия , но я правих сам и голяма част от необходимите части бяха подарък или на цена близка до подарък. Ако ще плащаш за ремонта , по-добре се замисли за заместник. П.П. В мобиле се размотават две Фабии 1 с 2.0 мотор , които са също толкоз редки , колкото и Фелиция Л&К
    1 point
  7. Амиии... Честита баба Марта! Тази мартеничка се е возила всяка година на предишните две коли. Време е да заеме своето място и в EvilRed
    1 point
  8. Баси. Сега погледнАх. Тая стъкмистика за мен са я правили! Първа кола - Шкода. Втора - Сузуки СлучаЕност? Не мислА
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.