Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 03/06/23 във всички области

  1. Отиват Михаел и Ралф Шумахер на палатка - поляна в гората, далеч от фенове и състезания. По едно време, през нощта, Ралф се събужда и гледа че Михаел го няма в палатката. Излиза да го потърси и к'во да види - Михаел търчи, а подире му се набира вълк. - Тичай по-бързо Михаел - ще те догони. - Да бе. Ще ме, ама друг път - отговаря Пилето - Водя го с обиколка ?
    6 points
  2. Привет и благодаря за включването и въпросите. Мултимедията. Работи се много лесно с нея дори без наличието на хардуерни бутони. Липсата им дава възможност екрана да е по-голям, което за мене определено е плюс. Недостатък (макар че "недостатък" е доста пресилено) е, че докато шофираш, ако искаш да ръчкаш медията (не просто да смениш станция на радиото), става малко по-трудно, защото трябва да нацелиш точното място с пръст и си отвличаш вниманието от шофирането. Нещо, с което бързо се свиква. Освен това, ако имаш мултифункционален волан, както е при мене, почти не пипам медията в движение - станции, предишна и следваща песен/клип, сила на звука и други - всичко правя през волана. С други думи, ако трябваше сега да слагам медия, при наличието на мулти волан, отново бих сложил такава. За гумите. Мисля, че всичко, за което пишеш е по-скоро въпрос на личен избор, вкус и усещане. Трудно може да се даде обективно и универсално мнение по въпроса. Предишната ми Octavia 2 vRS беше с летни 18-ки, в същия като твоя 225/40/18 размер. Возеше доста стегнато с тях, елемента на друсането не отсъстваше. На сегашната, с 19-ките, не мисля, че друса повече. Предполагам е заради Bilstein окачването, както и заради конструктивните разлики между Octavia 2 и Octavia 3. И при двете, като сложа зимните гуми (Octavia 2 - 17-ки същия като твоя размер, Octavia 3 - 18-ки) комфорта определено става по-добър. Но аз обичам по-твърдата и стегната возия. В допълнение, пролетно време помпам летните гуми на 2.8 атм., а лятото, в големите жеги, ги свалям на 2.7атм., за да компенсирам частично увеличването на налягането в гумите след загряване. Така правех на старата, правя го и на настоящата кола. Реално твоите зимни и летни гуми са същите като размер, каквито ползвах на Octavia 2 vRS. И съм сигурен, че твоята вози по-меко от двойката. За джантите. От години не съм изправял джанта (чукам на дърво). Внимавам много, но най-важното е, че в общи линии се движа по познати пътища и винаги избирам по-добрия път, дори да е по-дълъг. Не само заради джантите, а заради колата като цяло. Ти да не би да си сменяш гумите в Диана? Защото там и с перфектна джанта да отидеш, винаги ще се окаже, че има нужда от изправяне. Иначе, за съжаление, констатацията ти за пътищата ни е абсолютно вярна. Трудно се кара с големи джанти, а още по-тегаво е когато колата е ниска. Това е основната причина да не искам да минавам някой ден на 20-ки. Или поне за сега съм на този акъл. Винаги съм си пазил колите, но и никоя не е била като настоящата. Колкото е прекрасно, толкова е и ангажиращо да я караш всеки ден. Вече не става само с отваряне на вратата, палене на колата и стигане до точка Б.
    1 point
  3. - Мамо, мамо! - Какво сине? - В леглото ми има чудовище. - Това си довел снощи от дискотеката! Или, както казва един много опитен приятел "Сутрин по-високо от циците не поглеждам"
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.