Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 03/07/23 във всички области

  1. Уважаеми колеги, Шкода клуб България открива клубната година на национално ниво със станалата ежегодна традиция среща в с. Първенец, обл. Пловдив. За тези, които не са ни посещавали до сега ще напиша, че сбирката е семейна, затова заповядайте с цялото си семейство. Винаги присъстват и много дечица, така че забавлението е гарантирано както за най-малките, така и за възрастните. Ресторанта, който ползваме винаги е на скътано място, далеч от пътя, така че вашите малучгани няма да бъдат притеснявани от автомобили и трафик. Паркинга е достатъчно голям, така че всеки ще може да намери място за автомобила си. Дата: 8 април 2023г. (събота). Локация: с. Първенец, област Пловдив. Ресторант: Малкия Явор. Начален час на срещата: 12:00ч. Точна локация на ресторанта и паркинга - кликни тук. Заповядайте, за да се насладим заедно на един прекрасен съботен ден. Ще имате възможност да се запознаете с нови и готини хора, а децата ще могат да поиграят на воля. Храната в ресторанта винаги е прясна и вкусно приготвена, на достъпни цени е, обслужването е на много високо ниво. Надяваме се времето да бъде приятно, което ще позволи да се настаним на открито, под шарена сянка. Разбира се, който има желание, ще може да разгледа дошлите автомобили и да обмени интересна информация със собствениците им. Както всяка година, така и тази най-вероятно ще има организирани тръгвания от различни локации, за което ще пишеме на по-късен етап. Ако обичате пътуване в колона, със сигурност ще останете доволни. Очакваме ви!
    1 point
  2. Приемаме, приемаме. И пеша да дойдеш, пак няма да те върнем. А колкото повече дойдете, толкова по-весело ще бъде
    1 point
  3. нЕкой е снимал един от нашите на магистралата за Пловдив! Да не сте тръгнали по - рано към Малкия Явор!!!
    1 point
  4. Привет и благодаря за включването и въпросите. Мултимедията. Работи се много лесно с нея дори без наличието на хардуерни бутони. Липсата им дава възможност екрана да е по-голям, което за мене определено е плюс. Недостатък (макар че "недостатък" е доста пресилено) е, че докато шофираш, ако искаш да ръчкаш медията (не просто да смениш станция на радиото), става малко по-трудно, защото трябва да нацелиш точното място с пръст и си отвличаш вниманието от шофирането. Нещо, с което бързо се свиква. Освен това, ако имаш мултифункционален волан, както е при мене, почти не пипам медията в движение - станции, предишна и следваща песен/клип, сила на звука и други - всичко правя през волана. С други думи, ако трябваше сега да слагам медия, при наличието на мулти волан, отново бих сложил такава. За гумите. Мисля, че всичко, за което пишеш е по-скоро въпрос на личен избор, вкус и усещане. Трудно може да се даде обективно и универсално мнение по въпроса. Предишната ми Octavia 2 vRS беше с летни 18-ки, в същия като твоя 225/40/18 размер. Возеше доста стегнато с тях, елемента на друсането не отсъстваше. На сегашната, с 19-ките, не мисля, че друса повече. Предполагам е заради Bilstein окачването, както и заради конструктивните разлики между Octavia 2 и Octavia 3. И при двете, като сложа зимните гуми (Octavia 2 - 17-ки същия като твоя размер, Octavia 3 - 18-ки) комфорта определено става по-добър. Но аз обичам по-твърдата и стегната возия. В допълнение, пролетно време помпам летните гуми на 2.8 атм., а лятото, в големите жеги, ги свалям на 2.7атм., за да компенсирам частично увеличването на налягането в гумите след загряване. Така правех на старата, правя го и на настоящата кола. Реално твоите зимни и летни гуми са същите като размер, каквито ползвах на Octavia 2 vRS. И съм сигурен, че твоята вози по-меко от двойката. За джантите. От години не съм изправял джанта (чукам на дърво). Внимавам много, но най-важното е, че в общи линии се движа по познати пътища и винаги избирам по-добрия път, дори да е по-дълъг. Не само заради джантите, а заради колата като цяло. Ти да не би да си сменяш гумите в Диана? Защото там и с перфектна джанта да отидеш, винаги ще се окаже, че има нужда от изправяне. Иначе, за съжаление, констатацията ти за пътищата ни е абсолютно вярна. Трудно се кара с големи джанти, а още по-тегаво е когато колата е ниска. Това е основната причина да не искам да минавам някой ден на 20-ки. Или поне за сега съм на този акъл. Винаги съм си пазил колите, но и никоя не е била като настоящата. Колкото е прекрасно, толкова е и ангажиращо да я караш всеки ден. Вече не става само с отваряне на вратата, палене на колата и стигане до точка Б.
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.