Тема - Чуденка като моята преди 6 месеца.
И наистина пазарът е полудял с цени... За 20к + още някой лев, мисля че можеш да намериш Октавия 3 ФЛ (почва някъде от 2017-та като модел и визуално лесно се различава от първата Октавия 3 - по фаровете).
За кола над 200к км (и дизел) се готви за проблеми с ДПФ-а, че от него идват МНОГО ядове. Тук Пепино може да ти помогне
Както са писали колегите преди мен - прегледай дюзи, турбо, демпфер.
Давам ти и жокер (нещо което аз научих по трудния начин) - като идеш да гледаш някой дизел, задължително, разбира се, проверяваш нивото на моторното масло! Ако е над максимума, "не са ѝ наляли повече в сервиза при последната смяна", ами заради неуспешни регенерации на ДПФ е влезнал дизел в картера при моторното масло! Съответно трябва лечение на ДПФ-а и ЗАДЪЛЖИТЕЛНО да смениш ОТНОВО маслото... дори и да е правено преди 100 км!
Избягвай коли внесени от Германия, Швейцария и най-вече Австрия! Заради ръждата!
*За моята О2 ФЛ дадох малко над 15к.