Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

  1. joro-120L

    joro-120L

    Фен на клуба


    • Points

      11

    • Мнения

      7807


  2. Rosen Raychev

    Rosen Raychev

    Потребител


    • Points

      3

    • Мнения

      356


  3. Mishelle

    Mishelle

    Администратор


    • Points

      1

    • Мнения

      7195


  4. SKODA 105 RS

    SKODA 105 RS

    Модератор


    • Points

      1

    • Мнения

      4297


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 04/04/23 във всички области

  1. Днес е ден за подготовка за срещата на 08.04., а и за пролетно-летния сезон. Трябва да взема да я покарвам по-активно, че се схвана от стоене. В хронологичен ред - ГТП, измита и подсушена... сложих и един детайл, който липсваше и допълва заводската визия - схема на предавките на предното стъкло.
    11 points
  2. Привет, След края на фелицията се наложи да започне търсенето на друга кола за вкъщи. Както до преди няколко месеца си виках, че никога няма да имам бяла кола на газ, така и не след дълго попаднах на обява за бяла Octavia 1 преди фейслифта, 1.6 бензин, 1998 г. След малка разходка до Димитровград ви представям новият член на семейството ни - Бианка: Пътуването беше безпроблемно, колата се държа изненадващо добре,... ...обаче се заинатих, че няма да я закараме вкъщи с половин броня и още по път до Пловдив се спряхме на една морга, където си набавих липсващите парчета... Следващата спирка беше при Люси за по-обстоен оглед и закрепване на ножа, след това се запознахме с баба фелка, която беше така добра да ни снабди оригиналното шкодово радио, антена и една - две емблемки: Не се минаха и два дена и дойде време да се похвалим на месечната пловдивска среща: Скоро след това едно посещение до КАТ, за да сложим правилните номера: Интериорът на колата има доста забележки, опитах се да го освежа с малко боя, останала от фелицията, но не му стигна и замислям по-сериозна заигравка нататък във времето: Както сигурно забелязахте на горните снимки под стоповете беше сложено отвратително грозно фолио, което ме тормозеше откакто видях колата за пръв път, но реших да почакам и да го махна при смяната на стоповете. Единият беше спукан и предвид, че дизайнът не ми харесва толкова много, реших направо да взема два фейсови: Наложи се малко преправяне за да паснат, но резултатът мисля, че си стува. (с махането на фолиото лявата лайстна остана без боя, но чакам времето да позволи за боядисване) Освен това имаше малко проблеми с паленето и неравномерна работа на мотора - едни нови свещи и вече мърка Това е за сега, колата е сравнително запазена, има не малко забележки по боята, но от друга страна няма точка ръжда. Въртят ми се разни идеи и с известна доза грижи и внимание се надявам да заприлича на това, което ми се иска. Въпреки това съм отворен и за предложения какво може да се направи по нея. Въпреки, че аз няма да мога да се класирам за Първенец тази година, нашите имат желание да се появят, така че ще можете да я видите и наживо на 8ми. Поздрави?
    2 points
  3. Аз също реших да опитам с Good Year F1 Eagle Asymmetric 6 225/40/18. Срещнах много добри отзиви и засега колата се държи много добре. Вече са тествани и на сухо и мокро и съм впечатлен!
    1 point
  4. Ейй, много се радвам, че я пускаш в движение. Надявам се чат-пат да я засичам по улиците или най-малкото по веднъж в месеца на сбирките?
    1 point
  5. Няколко пъти отварям тази тема, чета я, разглеждам я и се "ядосвам" откога не е актуализирана. Чудих се, дали да не сръчкам Жорката да покаже малко активност или да сподели нещо интересно за колата. Явно телепатията работи! ?
    1 point
  6. Таман обух 4 такива в размер 205/55/16 91Н от Унгарския завод. Като за цена от 115 лева бройката, с протектор и тестовете къде са, нямат алтернатива. Старите прайм 3 ги търкалях около 50к км и до последно не са ме подвели нито за момент!
    1 point
  7. Този уикенд предвид дъжда, имах повечко свободно време и се заиграх с VCDS и колата. Жорка, това, което си посочил като адаптация / настройка е за димиране на дневните светлини в режим на включени габаритни и/или къси светлини. T.e. на колко процента да светят DRL когато включиш фаровете. Фабрично мисля, че са на 35% или поне при мене бяха на толкова. Затова при колегата не е имало разлика - той е тествал дневните светлини. Ако искаме да намалим силата на светене на DRL, когато работят самостоятелно, като дневни светлини, пак отиваме на същото място във VCDS, но: Модул Central electronic 09 - Security access 31347 - Adaptation 10: DRL : (6) Leuchte2SL VLB10-Dimmwert EF 2 - заводски е 100%, в момента тествам как е на 60% (това е за левия DRL) (6) Leuchte 3SL VRB21-Dimmwert EF 3 - заводски е 100%, в момента тествам как е на 60% (това е за десния DRL)
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.