Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

  1. b3lq7a

    b3lq7a

    Потребител


    • Points

      7

    • Мнения

      2770


  2. skodafen

    skodafen

    Потребител


    • Points

      2

    • Мнения

      2283


  3. __smirnoff__

    __smirnoff__

    Организатор


    • Points

      1

    • Мнения

      776


  4. РусенскоВарено

    РусенскоВарено

    Потребител


    • Points

      1

    • Мнения

      2505


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 04/08/23 във всички области

  1. като цяло единственият плюс на базовия двигател е цената за закупуване но повярвай разликата е пренабрежимо малка на базата на минусите които има 1 три цилиндъра е 2 разликата в разхода спрямо 1.5 каталожно е едва 0.2 л/100 3 пълният товар на колата е 1900 кг струват ми се малко 115 кс
    2 points
  2. 1.4 TSI, EA111, в производство за Шкода до Ноември 2012 е с верига. След това, заедно с представянето на Октавия 3 през Декември 2012, в експлоатация влиза 1.4 TSI, EA211, който е само с ангренажен ремък. Поздрави.
    1 point
  3. 86кс дали е тси? май е атмосферен. Иначе 1.2тси май са си ОК (на 2бр октавии 3, 110/115кс /и собствениците не знаят колко кс са/ 1.2тси с агренаж, гонят 200к км и нямат никакви проблеми с тях, нито масло пипат, нито нещо се е развалило за над 100к км при тях, че и 2те бяха купени на около 100к км втора ръка). Но може и те да имат сполучливи и проблемни версии, както 1.4 (тоя има версии на верига и са проблемни) и 1.8тси (тука го знам, има проблемни и не проблемни на верига, последните с агренаж са ОК). Май само 1.5тси са си всичките ОК. Потърси лонг ревюта, фиидбекове от юзъри както и резултати от технически прегледи в Германия и Англия. Примерно за моя 1.8тси 3ген, бях гледал, че е по-издръжлив от 2.0тди 150кс.
    1 point
  4. Не си причинявай това с 3 цилиндровия двигател. Имам малък опит с такъв мотор на Фабия 3, къси са като на дизел до 3та предавките, затова оставаш с илюзията, че има тяга поне в началото. Но като шашав превключваш нонстоп! Като трябва да караш на извънградско, тотална трагедия, не може да набере на 4та, на 5та забрави (тая Фабия е 95кс мисля с 5ст кутия, ФЛ на няма 2г от производство е в момента)! Трака на умряло от ден първи, все едно ще мята верига. От друга страна 1.5тси е супер икономичен, здрав, надежден и пъргав мотор! Ще се возиш с кеф и ще си караш прилично, без да се тормозиш за изпреварвания, губене на скорост на изкачвания на магистрала и няма да мислиш колко багаж ще сложиш преди да тръгнеш, за да не караш с ТИР-ове по баирите! На вторичния пазар ще се продаде, докато тая 1.0тси, ще чакаш някоя баба да хване джакпота, за да ти се махне от главата. Погледни 1.6тди суперб 2 - на 2ричния пазар си седят с месеци на обява дори и сега, когато има повече търсене, отколкото предлагане. Запазени, добре оборудвани и поддържани - но!?! 2.0тди читав екземпляр се продава веднага! Не мисля, че ще намериш някой във форума, а вероятно в БГ да има около 1% сгрешили с 1.0тси на октавия (3 и 4)!
    1 point
  5. една клубна шкода на преден план, и половин клубна шкода на заден
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.