Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 04/10/23 във всички области

  1. Продължавам .... Колегата @nRj_87 докара страхотен екземпляр . Ще се радвам на следващата среща да ги съберем със Съби ... Гости от достааа далеч Един страхотен автомобил , с буквално арктически привкус (до съвсем скоро , собственика му бе на Антрактида ) Поздрави на @Rosen Raychev И за да затвърдим разнообразието на модели ... В кръга на шегата , Чавдар май взе приза за най мръсен автомобил Или не ... От мен толкова Благодаря на всички които се включиха и допринесоха за страхотната среща ! Догодина пак !
    8 points
  2. На 08.04.2023г се проведе традиционната среща в с. Първенец , р-т "Малкия Явор". За поредна година събитието бе посетено от доста хора , много нови колеги се включиха и си изкарахме страхотни часове заедно . Хубави коли , чудесна и вкусна кухня и разбира се - много настроение, усмивки и положителни емоции . Пускам малко снимки на от срещата. Логично , всичко започва от "закуската" . След лека борба с поредната ремонтна тапа на изхода на София , се събрахме на сборния пункт за групово потегляне , След леко разместване на пасажерските места , оставих @The Best Forman и @Боре да обсъдят насаме плановете след датата 7-ми и потеглихме към дестинацията . Благодарности на Данчо @roodnb за возенето и приятната компания . И за да бъде съвсем истинско и чаровно пътуването с ретро автмобил , Марта реши да покаже характер и реши да спре. В случая имахме късмет , че се случи в поредното задръстване на магистралата и успяхме бързо да отбием в аварийната лента (цялата група ) и за кратко време да отстраним възникналата повреда ( както едно време , насред пътя се вадят инструменти и се прави ремонт ) Специални благодарности на Нончев ( AvtoNonchev.bg ) , за оказаното съдействие и подкрепа . Бързо бързо успя да пренесе ГаражЪ на магистралата . Със завидна бързина , Данчо оправи проблема с досадното болтче и потеглихме отново След рестарта и безпроблемното пътуване нататък , направихме кратка почивка И вече малко кадри от самата среща . Няма телефони , Viber , Messenger и т.н. ... Контактите се записват в тефтер и химикал ! Поредна бежова и отново в много добро състояние Данчо вече е спокоен , със студена бира Този път е на сушата , а както знае може и по вода Просто ... Бижу ! Следва още.....
    7 points
  3. Следващата порция снимки е от дебюта ми при снимането с Go Pro, така че моля не бъдете много критични към снимките Голямо разнообразие от модели присъстваха тази година на срещата: Имаше и сладки бръмбарчета тази година: Амфибията с прикачения инвентар: Дебютантката - 120Л от първите японки, реставрирана изцяло от собственика и: И показно как се лепи стикер: И разбира се, не е задължително да идвате със Шкода на срещите! Ето и част от гостите ни: И продължаваме със шкодите: И "указателната" ни табела: Направих и няколко опита за по-мащабни снимки: И тука няколко красавци са хванати в кадър: и така, от мен толкова Малко, но от сърце!
    2 points
  4. Премина още една страхотна среща! Радвам се, че бях част от този прекрасен ден, и успях да хвана малко кадри от него За съжаление, както миналата година, не успях да отделя достатъчно време за снимките, предпочетох да обърна максимално внимание на всички присъстващи, да се запознаем с новите ни приятели, и да побъбрим със старите Ето все пак и един кратък фото-разказ от мен: Няколко дни преди срещата отидох да изкарам шкодичката от гаража. Денят беше сряда, а самото вадене на колата го документирах с клип: Покарах я малко, и я паркирах вкъщи: Събота сутринта една от първите ми задачки беше да я измия: След това още в 10 часа я закарах до паркинга на ресторанта, и я паркирах, тъй като след това трябваше да закарам и другата кола, която също беше нужна за срещата: Малко по-късно закарах и другата кола, и с половинката ми опънахме насочващият банер: и опънахме знамената, за да посрещаме гостите: И след това нещата започнаха да се развиват много бързо, и не успях да документирам всичко. Още в 12:15 на паркинга имаше около 15 автомобила, запознахме се с новодошлите и започнахме да нареждаме колите на паркинга. Първата порция снимки направих около 12:30-12:40, ето ги и тях: Нещо, което много ме зарадва, беше силния интерес към шкодите от младото поколение. На срещата имаше няколко момчета, които с интерес разпитваха за колите, и лично аз се постарах да им отговарям възможно най-подробно Този факт ме прави много щастлив, напомнят ми на мен преди вече доста години Мохабета около колите, както винаги, беше изключително приятен: Поредната много хубава, свежа и току що реставрирана 120-ка направи дебюта си на срещата, а усмивките на собствениците и са още е пред очите ми. До нея е и страшно интересната Шкода 120Л амфибия. Тази година пристигна с накачен инвентар, и привлече много внимание Имаше и тази година доста задномоторни шкоди: На платформа пристигна и един бъдещ интересен проект - 120-ката на АвтоНончев (avtononchev.bg) И разбира се, приказките около колите винаги са по-приятни с по една студена биричка: И няма как да не се снимам и с моята доста по-добра половинка: Тази година от ресторанта имам само една снимка, тъй като отделих повече внимание на кюфтетата и хората, отколкото на снимането Разбира се, приятните разговори са задължителна част от това събитие, и тази година беше много готино вътре в ресторанта: След срещата не ни се прибираше, и с Малкия решихме да поразходим двете задномоторки из центъра на Пловдив, и да сложим малко усмивки на лицата на минувачите: И така, приключвам този пост с усмивка, и започвам следващия с още по-голяма усмивка
    1 point
  5. И аз споделям същото мнение, но всеки ползвател е различен. Карах съвсем на скоро пасат с 1.5тси към 1000км основно магистрали и като динамика колата бива (съпоставимо със сегашния ви автомобил със сигурност ще ви се види супер), но като разход ми се видя доста лаком - при скорост ~150км/ч на темпомат отиде бая над 9л/100км. Предполагам, че и при 1.0 положението ще е същото като разход или по-висок, но при доста по-слаба динамика. До колкото успявам да съм в час, проблемът с полупроводниците вече не би трябвало да съществува. Всички са се презапасили, производителите намаляват драстично производството, защото няма търсене. Отделно на все повече места срещам инфо за изключително голям брой автомобили, които са произведени, но няма кой да ги купи (става въпрос основно за Китай). Тези два фактора би следвало да обуслявят намаляване на цените на новите автомобили в средносрочен план. Та ако не ви е наложаща замяната с ново возило, след известно време за тези 50к би трябвало да получите "повече" автомобил и то без да трябва да се чака 5-6-7 месеца. Поздрави, Влади
    1 point
  6. Наско, радвам се, че ти е допаднал колектива. Добра среща се получи. Ето и снимки:
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.