Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

  1. niki

    niki

    Потребител


    • Points

      2

    • Мнения

      1954


  2. joro-120L

    joro-120L

    Фен на клуба


    • Points

      2

    • Мнения

      6823


  3. sando2

    sando2

    Потребител


    • Points

      1

    • Мнения

      93


  4. РусенскоВарено

    РусенскоВарено

    Потребител


    • Points

      1

    • Мнения

      2505


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 04/13/23 във всички области

  1. Ако имате Шкода, произведена между 2012 и 2018 година, има вероятност колата да е с дефектна шофьорска въздушна възглавница. Шкода провеждат глобална кампания за замяна на дефектния компонент. На този линк: https://recallactions.skoda-auto.com/004/en-com?_gl=1*utytmc*GA4_ga*MDIyNjY2OTAtMmJlYy00YTYyLTliYmQtNTQ4ZGEwOGIwNjNl*GA4_ga_CR52PEW89M*MTY4MTE5NDE1Ny4xLjEuMTY4MTE5NDQ2Mi4wLjAuMA Можете да проверите дали сервизната кампания се отнася за Вашата кола, като въведете VIN и държава. Според получената информация, можете да си запишете час за смяна на шофьорската въздушна възглавница в най-близкият до Вас сервиз на Шкода. Поздрави.
    1 point
  2. Мерси за полезната информация, колега - аз съм за ЕТ. Написано е -- Моля, незабавно се свържете със сервизен партньор на Škoda
    1 point
  3. Добре, че се разминах. "Мии, нямаме наличност" и ще вземат да ми турят някой черен капак на волана и ще ги убия! ? п.п. на С2 ЛК е кафяв.
    1 point
  4. Падане на тежест, да и по-горе съм го написал. Особено при стоманена джанта, имайки предвид закрепването на тежестта. За 40г. 1-2 пъти да ми е падала тежест от стоманена джанта. При лята е невъзможно, но ще го допусна, като вариант. Износването на протектора не е фактор. Кривене от дупки на джанта или гума изискват други мерки. С баланс не се оправят. Но могат да се открият, като се врътнат на машината. Би трябвало да се усещат и в поведението на автомобила. Разбира се, конкретният въпрос се разшири и по време на експлоатация какво може да стане. Никой не е застрахован от тези неща. И в заключение - не виждам проблем, че не проверявам колелата на баланс машина при смяната им. Или, контролни безсимптомни проверки периодично, профилактично и т.н. за спорта, по време на експлоатацията им. Ако усетя нещо, действам.
    1 point
  5. И аз правя само при изрична нужда. Рядко има такава. А и аз не карам по 2 хиляди на месец, а по-скоро по 200-300.
    1 point
  6. Още не, сигурно ще ми е най-късната смяна на гуми. Е, изявено лятното време не помага, а мързелът ми хич.
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.