Падане на тежест, да и по-горе съм го написал. Особено при стоманена джанта, имайки предвид закрепването на тежестта. За 40г. 1-2 пъти да ми е падала тежест от стоманена джанта. При лята е невъзможно, но ще го допусна, като вариант.
Износването на протектора не е фактор. Кривене от дупки на джанта или гума изискват други мерки. С баланс не се оправят. Но могат да се открият, като се врътнат на машината. Би трябвало да се усещат и в поведението на автомобила. Разбира се, конкретният въпрос се разшири и по време на експлоатация какво може да стане. Никой не е застрахован от тези неща.
И в заключение - не виждам проблем, че не проверявам колелата на баланс машина при смяната им. Или, контролни безсимптомни проверки периодично, профилактично и т.н. за спорта, по време на експлоатацията им. Ако усетя нещо, действам.