Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 04/14/23 във всички области

  1. Здравейте, реших да пусна отделна тема (макар че има изписано по темата), в някои има решение на проблема, в други няма.... Т, появи се проблем със скоростомера- спираше да отчита скороста, в спряло положение отчиташе движение ат 10, 15, 20 км/ч, километража не отчиташе изминатите километри. Друг проблем (който обърква автосервизите, дават грешна диагноза)- нивомера за горивото изведнъж отива на резерва, светва лампата за резерва и пищи, след което се връща обратно на реалното ниво. В някои теми писани тук са, или скъсан кабел, или изгорял бушон (имаше клипче в една от темите). При мен проблема се оказа датчика който е боднат на скоростната кутия под жилата на скоростите от към купето, някъде във времето преди да стана собственик, някой го е наблъскал със силикон и беше пълен с вода, отделно силикона беше станал почти на каша..... На едната снимка е старият датчик, на другата мястото къде се намира. Надявам се да бъда полезен в бъдеще на някой ?
    3 points
  2. Лепенката със схемата на предавките е супер. Браво. Пък и е заводска, което е още по-готино. Имам бегъл спомен, че имаше такава лепенка и на моята, доста преди да започна да я карам аз, само че със схема на 4-ка. Мерси за снимките.
    1 point
  3. Уви, износва се неравномерно и се препоръчва баланс всеки сезон (зима/лято) или на 15-20к км. Причини много - неравномерна плътност на материала, блокиране на колелата при екстремно спиране, проблеми в окачването и т.н. и т.н. Друг е въпроса, колко хора го правят
    1 point
  4. Жоре , има как да се износи протектора неравномерно - отиди на Междене на бетона , дръпни две ръчни и след туй гумите ще са на зарчета , ама това с баланс не се оправя
    1 point
  5. Отново благодарности на Нончев ( AvtoNonchev )
    1 point
  6. Следващата порция снимки е от дебюта ми при снимането с Go Pro, така че моля не бъдете много критични към снимките Голямо разнообразие от модели присъстваха тази година на срещата: Имаше и сладки бръмбарчета тази година: Амфибията с прикачения инвентар: Дебютантката - 120Л от първите японки, реставрирана изцяло от собственика и: И показно как се лепи стикер: И разбира се, не е задължително да идвате със Шкода на срещите! Ето и част от гостите ни: И продължаваме със шкодите: И "указателната" ни табела: Направих и няколко опита за по-мащабни снимки: И тука няколко красавци са хванати в кадър: и така, от мен толкова Малко, но от сърце!
    1 point
  7. Премина още една страхотна среща! Радвам се, че бях част от този прекрасен ден, и успях да хвана малко кадри от него За съжаление, както миналата година, не успях да отделя достатъчно време за снимките, предпочетох да обърна максимално внимание на всички присъстващи, да се запознаем с новите ни приятели, и да побъбрим със старите Ето все пак и един кратък фото-разказ от мен: Няколко дни преди срещата отидох да изкарам шкодичката от гаража. Денят беше сряда, а самото вадене на колата го документирах с клип: Покарах я малко, и я паркирах вкъщи: Събота сутринта една от първите ми задачки беше да я измия: След това още в 10 часа я закарах до паркинга на ресторанта, и я паркирах, тъй като след това трябваше да закарам и другата кола, която също беше нужна за срещата: Малко по-късно закарах и другата кола, и с половинката ми опънахме насочващият банер: и опънахме знамената, за да посрещаме гостите: И след това нещата започнаха да се развиват много бързо, и не успях да документирам всичко. Още в 12:15 на паркинга имаше около 15 автомобила, запознахме се с новодошлите и започнахме да нареждаме колите на паркинга. Първата порция снимки направих около 12:30-12:40, ето ги и тях: Нещо, което много ме зарадва, беше силния интерес към шкодите от младото поколение. На срещата имаше няколко момчета, които с интерес разпитваха за колите, и лично аз се постарах да им отговарям възможно най-подробно Този факт ме прави много щастлив, напомнят ми на мен преди вече доста години Мохабета около колите, както винаги, беше изключително приятен: Поредната много хубава, свежа и току що реставрирана 120-ка направи дебюта си на срещата, а усмивките на собствениците и са още е пред очите ми. До нея е и страшно интересната Шкода 120Л амфибия. Тази година пристигна с накачен инвентар, и привлече много внимание Имаше и тази година доста задномоторни шкоди: На платформа пристигна и един бъдещ интересен проект - 120-ката на АвтоНончев (avtononchev.bg) И разбира се, приказките около колите винаги са по-приятни с по една студена биричка: И няма как да не се снимам и с моята доста по-добра половинка: Тази година от ресторанта имам само една снимка, тъй като отделих повече внимание на кюфтетата и хората, отколкото на снимането Разбира се, приятните разговори са задължителна част от това събитие, и тази година беше много готино вътре в ресторанта: След срещата не ни се прибираше, и с Малкия решихме да поразходим двете задномоторки из центъра на Пловдив, и да сложим малко усмивки на лицата на минувачите: И така, приключвам този пост с усмивка, и започвам следващия с още по-голяма усмивка
    1 point
  8. И аз споделям същото мнение, но всеки ползвател е различен. Карах съвсем на скоро пасат с 1.5тси към 1000км основно магистрали и като динамика колата бива (съпоставимо със сегашния ви автомобил със сигурност ще ви се види супер), но като разход ми се видя доста лаком - при скорост ~150км/ч на темпомат отиде бая над 9л/100км. Предполагам, че и при 1.0 положението ще е същото като разход или по-висок, но при доста по-слаба динамика. До колкото успявам да съм в час, проблемът с полупроводниците вече не би трябвало да съществува. Всички са се презапасили, производителите намаляват драстично производството, защото няма търсене. Отделно на все повече места срещам инфо за изключително голям брой автомобили, които са произведени, но няма кой да ги купи (става въпрос основно за Китай). Тези два фактора би следвало да обуслявят намаляване на цените на новите автомобили в средносрочен план. Та ако не ви е наложаща замяната с ново возило, след известно време за тези 50к би трябвало да получите "повече" автомобил и то без да трябва да се чака 5-6-7 месеца. Поздрави, Влади
    1 point
  9. @баш майстора, ти си! За 50К, сравнено с това, което смяташ да вземеш... евентуално след 180 работни дни (ако тепърва ще поръчваш), мисля, че си заслужава вниманието (особено ако имаш парите)! Успех! И да почерпиш скоро https://www.facebook.com/marketplace/item/1308687183013147/
    1 point
  10. Продължавам .... Колегата @nRj_87 докара страхотен екземпляр . Ще се радвам на следващата среща да ги съберем със Съби ... Гости от достааа далеч Един страхотен автомобил , с буквално арктически привкус (до съвсем скоро , собственика му бе на Антрактида ) Поздрави на @Rosen Raychev И за да затвърдим разнообразието на модели ... В кръга на шегата , Чавдар май взе приза за най мръсен автомобил Или не ... От мен толкова Благодаря на всички които се включиха и допринесоха за страхотната среща ! Догодина пак !
    1 point
  11. Колега @баш майстора хвърлете един поглед на ниво оборудване Стайл за Октавия Комби, там за 52 560 лева по ценова листа получавате 1.5 ТСИ 6М със 17" джанти, 10"Болеро и други благини. https://www.skoda-auto.bg/_doc/42f457d4-bcdc-4b42-bb0d-be571c6853f6 Освен това, в чист вид, е по-вероятно колата да дойде в някакъв поносим срок, а различните екстри понякога удължават срока на производство. Е, за нашите условия, корите в Пакет 'Лоши пътища" са доста полезна екстра. Аз имам такива на О3 1.4 ТСИ 6М Вижън и определено съм много доволен. В крайна сметка, решението е Ваше, все пак Вие вадите парите. Поздрави.
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.