Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

  1. b3lq7a

    b3lq7a

    Потребител


    • Points

      4

    • Мнения

      2801


  2. niki

    niki

    Потребител


    • Points

      3

    • Мнения

      2022


  3. joro-120L

    joro-120L

    Фен на клуба


    • Points

      2

    • Мнения

      7402


  4. PRR

    PRR

    Глобален Модератор


    • Points

      1

    • Мнения

      11190


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 04/15/23 във всички области

  1. Ахх, защо не избрах износване на вътрешната страна на протектора. Получава се при "отворена" предница. Ок. Това не води до пребалансиране. Недопустимо е различно износване на протектора, или на петна. До това води различната плътност/мекота на протектора. Това е контактното петно с пътя. Да не кажа, най-отговорната част в една гума. Дори и нискокачествени гуми не показват този дефект. Ако го има, гумата е директно за боклука. Пепи, не е сериозно това. Протектора е най-здравата и еднородна част на гумата. Добро заключение. Не, ние дъвчем защо видиш ли, аз сменям зимни с летни без да ги проверя, и по-точно - Балансирам и докъде стигнахме. Ми, щото не съм стигнал интервал от 20к. Задкормилни устройства, които не могат да усетят кога една гума е разбалансирана, да ходят на контролни проверки.
    1 point
  2. Жоре, 99% съм съгласен с теб, НО ... Има още 1%, поне. При "нормално" каране, това което си написал е абсолютно вярно. Но, при много "спортно" каране гумата се натоварва много повече от външната страна. Геометрията на стандартен, уличен автомобил, не е предвидена за такива екстремни натоварвания, което води до по-голямо износване от външната страна. Ясно, че това е изключение, но просто искам да го споделя. В допълнение да кажем, че няма как износването да е абсолютно равномерно. Винаги ще има тук малко повече, там малко по-малко. Само се замислете, какво става, когато минеш през чакъла и "вземеш" няколко камъчета с теб. Те водят до дисбаланс, съответно водят до неравномерно износване, което с времето може и да се увеличи. Освен това самия материал на протектора не е 100% еднакъв. Малко по-мек тук, малко по-пътен там и с износването баланса се променя. В това отношение по-скъпите гуми се справят по-добре, докато по-евтините се представят по-зле. Но, като цяло, при живот на гумите 50-60к км и нужда от баланс на 20к, т.е. един допълнителен, не смятам, че е проблем, че да го дъвчем вече толкова време
    1 point
  3. Четворка е. Колкото скорости има, толкова са на схемата. Мерси, Саше. Със сигурност си имал такъв стикер. Слагат се от 1000МВ до последната задномоторна. Това, все пак е реплика, но е 1/1 с оригинала, като цвят, шрифт и схема. Оригинала според мен е от боя. Моят почна да се напуква и рони на прах с годините. Затова си мисля, че са ги правили с боя. Сигурно и твоята схема се е разрушила/изчезнала с времето.
    1 point
  4. 1 point
  5. Ами да са ви честити, да си ги карате със здраве.
    1 point
  6. Успахме се в тази тема.
    1 point
  7. Това е ЕГРа над дросела и по добре да се премахне механично и софтуерно защото е вреден
    0 points
  8. Ми със Стуцан последния месец се оАрчихме за нови МПС-та и остана хобито с часовниците на заден план ?
    -1 points
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.