Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

  1. ivanhoe

    ivanhoe

    Потребител


    • Points

      5

    • Мнения

      19


  2. joro-120L

    joro-120L

    Фен на клуба


    • Points

      4

    • Мнения

      7402


  3. Izolini

    Izolini

    Модератор


    • Points

      3

    • Мнения

      5471


  4. nRj_87

    nRj_87

    Потребител


    • Points

      2

    • Мнения

      13


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 04/21/23 във всички области

  1. След 1 месец, 800км градско и 2500 извънградско вече имам преки впечатления, които да споделя с вас. Купе, багажник Вътре е като предишния модел. Таблото е дигитално, но след разцъкване си останах на класическия дисплей - оборотомер отляво и киломентраж отдясно. В средата информацията е доста по-богата и по-подробна. Багажникът е със 100-тина литра по-малък. "Мазето" под гладкия под го няма. Там е мястото за кабели и зареждачката, които могат да се поберат в нишата отляво. Там пък е акумулатора, но над него спокойно се събират кабеляците. Така ще имате 30-40 литра повече място за дребни места в малкото "мазе". Возия Колата се усеща по-тежка (мисля е +300кг), особено на по-неравни пътища - подскача задницата все едно има 3-ма едри мъже на задната седалка и багажника е пълен. От друга страна се усеща по-стабилна при високи скорости и по завои. Спирачките са много лигави... защото не са спирачки. Може би 35% от спирачното усилие се извършва от електромотора, така наречената рекуперация. Но ако трябва да спрете бързо, скачате на спирачките и истинските накладки влизат в действие. Нови (за мен) опции Фаровете са LED. С Light Assitant се справят отлично. По-рязко разцепване на светлината при приближаване на автомобил съм виждал при Ауди и БМВ, оборудвани с лазерни фарове. За LED са си ОК. Line Assist - това е нова опция за мен, голяма борба пада докато мина от една лента в друга или да сека завоите. Направих мигача да мига 1 път, защото направо лудвах с цък-цък-цък наляво и после цък-цък-цък надясно. Нова опция за мен е и (не знам как се казва на английски) предвиждането какво предстои на пътя от адаптивния круиз контол. Ако си със 120 и идва ограничение 100, колата ще намали предварително. Съответно ако идва 130 - ще си поускори малко преди знака. Ако идва завой, кръгово, ще те информира и ще намали. В задръстване си спира и тръгва (ако си стоял по-малко от 1 мин на място), запазвайки дистанцията до предишната кола. Градско/зареждане Минавам между 10 и 30 км дневно през работната седмица. Батерията издържа 30-42 километра при температури 0-10-15 градуса. Предполагам, че през лятото ще го докарам на 50+ км. На ток динамиката е повече от прилична. При ниски скорости се чува само изкуствено генерирания шум, двойните предни стъкла помагат да е още по-тихо. При тръгване от покой, ускорението от 0 до 20 км/ч се осъществява от ел. двигателя, където бензиновия би докарал разход 50л/100км. Ако си в хибрид режим, след 20км/ч ще включи бензиновия двигател. Може да се движиш до 130км/ч само на ток. Ако кик-даунеш педала, ще се включи бензиновия двигател. Внимание! До този момент бензиновия двигател не е работил и е студен. Не е желателно да го пържите. За тези 800 км градско съм изгорил около 3 литра бензин. Вариантът „Ще зареждам всеки втори ден“ не съществува. Зареждам всеки ден, на всяко място където мога и не е прекалено скъпо. Бавно се превръщам в тесла-джия, който си прекарва живота на зареждачките Зареждането е бавно. 5 часа от контакта и 3 часа на публична зареждачка. Максималната скорост на зареждане е 3.6kW, дори да се закачите на мощна 150 kW зареждачка, нещата няма да станат по-бързо. Извънградско Задвижването е в режим милд-хибрид, т.е. работи бензиновия двигател, но електрическия подпомага. При спускане и без газ, рекуперацията е щадяща, не убива интерцията. При движение по междуградски пътища, спазвайки ограниченията 90-100км/ч колата прави разход 6л/100. Магистрала На магистрала спазвайки ограниченията и средна скорост за 600км от 100км/ч, заради преминаването през 2 не-шенгенски граници, докарах разход 6.5. При по-юнашко каране по същия маршрут, поддържайки 160-170 и средна скорост от 120км/ч разхода бе 8.1. Преживях лек културен шок, когато от автономия 1200км с предишната кола, на 600км ми светна лампата за гориво. Кикдаун/Спорт Тук идва интересното. Колата си е чичарско комби с тоя 1.4 литра турбо-бензин. В града на ток е една идея по-забавна. Обаче включиш ли спорт режима или кик-даунеш ли педала на газта, едни 218 коня се появявват на мига и колата става тотално различна. Ускорението от 50 (защото 0-50 е само въртене на гуми) до 200+км/ч е линейно, няма я турбо-дупката или това лашкане при превключване на скоростите. В заключение Всеки ден: Приличен градски електро автомобил АКО минаваш до 50км на ден, но трябва да има къде да зареждаш евтино/безплатно. През уикенда: Голямо комби за ваканционни пътувания. На магистралата: Интелигентен комфорт и системи за безопастност на които можеш да се довериш. Спорт: Когато има нужда, с лекота може да покажеш задния си номер на разни 2-литрови дизели.
    5 points
  2. Ще опитам и аз да дойда 14:00ч. Нали така?
    2 points
  3. Жоре, паркирахме моята кола и комбето на Иван @nelasmsедно до друго. Мерихме с рулетка. Разликата е точно там - след ръба на страничните панели/края на кората на хечбека, където капака на хечбека слиза рязко надолу, а на комбито още го няма. Знам, че има две поколения разлика, но принципа е един и същ.
    1 point
  4. Централния отвор при Ауди е основно два размера - 57,1 и 66,5 (има две извращения, едното на първото Q7 и другото на RS2 от 1994 г.). @jorojoro пише: Колкото и да е "около", все си е с един сантиметър разлика до 66,5 (другия възможен). Дори няма нужда от уточнението, че е мерено с шублер, такава разлика се хваща и с на дъщеря ми линийката. Следователно, както е написал и проф. Чичо Генчо: Лошото точно на тези капачки е, че последния път, когато взимах от тях - ми бяха една идея по-тесни в частта, където се "щипват" в джантата. Поксипол не е решение - Чичо Генчо, какво правиш, като опреш до баланс? С къртача ли? Аз ги бях излекувал с няколко врътки изолирбанд. Поздрави!
    1 point
  5. Не знам дали капачките на Ауди са стандартизирани или еднакви с тези на Шкода, погледнати в профил. Като дълбочина на разположението на клипса и дебелина на фланеца, където е емблемата.
    1 point
  6. Мерил съм с шублера, разбира се - 57мм (за разни десети от мм не претендирам) ; Нещо подобно е при мен: *не го гледайте тоя, че дупчи старите капачки
    1 point
  7. Когато търсиш точен отговор е добре е да се говори с точни цифри. Това "около" не върши работа. Вземи шублер и мери. Два диаметъра са на джантата. Където държи клипса и където ляга емблемата. По приблизителните данни, които си дал, според мен - М6.
    1 point
  8. Обадих се вторник, запазих час за днес, 13:00. Бях в ЕТ в 13:05 и в 13:35 си взех колата.
    1 point
  9. Миналата беше по график, но заради празниците я отложихме за тази неделя. Аз съм "За".
    1 point
  10. Те оригиналните капачки са на 56 мм. и трябва да станат .. ако хлопат малко - силикон или Поксипол и е ОК (аз така правя ако се разхлопа някоя капачка). Успех!
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.