Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

  1. Mishelle

    Mishelle

    Администратор


    • Points

      3

    • Мнения

      6922


  2. b3lq7a

    b3lq7a

    Потребител


    • Points

      2

    • Мнения

      2769


  3. jorojoro

    jorojoro

    Потребител


    • Points

      2

    • Мнения

      246


  4. баш майстора

    баш майстора

    Потребител


    • Points

      2

    • Мнения

      154


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 05/04/23 във всички области

  1. Да обновя малко темата… Вече минах над 20к км, единствения проблем беше с актуатора на турбото! Но с ОДИС и калибриране в ЕТ Благоевград всичко се оправи! Миналия месец я пребоядисах цялостно, в същия си цвят! Имаше дребни забележки по боята и не успях да ги преглътна. За 3та кола се доверявам на професионалистите от Авангард ДК! Справиха се отново безупречно! След това добавих метални педали и футрест!
    3 points
  2. Определено на 60% светят по-слабо. Но си мисля, че са достатъчно силни, за да се карат димирани на толкова процента. По-малко от 60% според мен вече идват слаби и може би няма да се виждат добре на ярка дневна светлина. Играх си и с димирането при включени габарити/фарове, да видя как е. Заводски е 35%. Оказа се, че под 30% не искат да запалят - давам го като информация, ако на някой му е полезна. Примерно ако реши по този начин да ги деактивира като дневни или габаритни светлини и няма директно меню за това в медията. Иначе разликата е много малка между 30% и 35%, оставих си ги на 35%. Може би ще ги изключа когато са включени габаритите - активирал съм си мигачите да светят на % заедно с габаритните мигли. И като правя клипчета LED-а много грозно мига във видеата. Ето ги дневните на 60%, не мисля, че жълтеят:
    3 points
  3. Добре, че реши този мотор. Безспорно по-добрият и правилен избор. Карал съм Скала със същия двигател. Със 120км/ч. даде 5.5/100. Много добре се държи. Има си тяга и е пъргав. Единствено ми се струва усложнен, заради изкл. на цилиндри. Цилиндрите ги изключва неусетно, но рядко, щото губи скорост. Евентуално при леко спускане и каране с постоянна газ. Леко чакане и да дойде в срок. А, може и по-рано.
    1 point
  4. Онази "първата и потънала" я свалих на ръка и малко я поразвалих...
    1 point
  5. 1 point
  6. Късмет и здрави нерви!
    1 point
  7. Та, почти една седмица ги разнасях "новите"/"втори тест размер" капачки. Преди малко ги сложих. Паснаха добре и добре се закрепиха. Не "потъват" в джантата, но това не ми вади очите. Външен Ф 60 мм, вътрешен 56 мм. Благодаря на всички колеги, които се включиха в темата! ?
    1 point
  8. 1 point
  9. Предполагам знаете, че в сметката за обема на багажника при комбитата влиза само пространството под щората. Над нея до тавана има още толкова, така че да не говорим за еднакви багажници.?
    1 point
  10. Доста години са минали от въпроса, но на следващите мераклии за Ком-Емине може да свърши работа това което съм събрал през годините от личен опит.... Тук в тази фейсбук група след 4 преминавания по маршрута съм направил двайсетина Важни теми с полезно инфо по въпроса......... https://www.facebook.com/groups/1824588117655479/permalink/4106568282790773 Сложил съм и мои гпс координати на всички водни източници по маршрута във вид готов за качване в навигациите, има и тема за разстоянията между тях, има тема за хижите и инфо за тях, което се обновява, че при тях ситуацията е много динамична и един куп хижи спряха работа, други тръгнаха, има и нови места за спане, за опасните животни по маршрута, за марките, за километрите, денивелацията, за вариантите и минусите и плюсовете им...въобще за всичко необходимо за преминаването.. Вкл и за някои опасни ситуации със замаскирани капани с пирони след Козичино от които пострадаха няколко туриста последните години и за които така и не се разбра кой е извършителят.
    1 point
  11. Вчера пред мен на Поло 2015-17г в движение с 30кмч му се отвори шофьорския еърбег… без да има причина, ей така от нищото! Явно и ФВ са в кюпа!
    -1 points
  12. Не знам, какво знаят от Шкода, но това е описание на проблема. Реално има опасност от "шрапнели" в купето....
    -1 points
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.