Не си причинявай това с 3 цилиндровия двигател. Имам малък опит с такъв мотор на Фабия 3, къси са като на дизел до 3та предавките, затова оставаш с илюзията, че има тяга поне в началото. Но като шашав превключваш нонстоп! Като трябва да караш на извънградско, тотална трагедия, не може да набере на 4та, на 5та забрави (тая Фабия е 95кс мисля с 5ст кутия, ФЛ на няма 2г от производство е в момента)! Трака на умряло от ден първи, все едно ще мята верига.
От друга страна 1.5тси е супер икономичен, здрав, надежден и пъргав мотор! Ще се возиш с кеф и ще си караш прилично, без да се тормозиш за изпреварвания, губене на скорост на изкачвания на магистрала и няма да мислиш колко багаж ще сложиш преди да тръгнеш, за да не караш с ТИР-ове по баирите! На вторичния пазар ще се продаде, докато тая 1.0тси, ще чакаш някоя баба да хване джакпота, за да ти се махне от главата.
Погледни 1.6тди суперб 2 - на 2ричния пазар си седят с месеци на обява дори и сега, когато има повече търсене, отколкото предлагане. Запазени, добре оборудвани и поддържани - но!?! 2.0тди читав екземпляр се продава веднага!
Не мисля, че ще намериш някой във форума, а вероятно в БГ да има около 1% сгрешили с 1.0тси на октавия (3 и 4)!