Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

  1. axel

    axel

    Фен на клуба


    • Points

      2

    • Мнения

      1588


  2. joro-120L

    joro-120L

    Фен на клуба


    • Points

      2

    • Мнения

      7215


  3. Logrus

    Logrus

    Потребител


    • Points

      1

    • Мнения

      2563


  4. Боре

    Боре

    Организатор


    • Points

      1

    • Мнения

      2226


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 05/29/23 във всички области

  1. Иска ти се да е Рено. С Бенетон Форд В193 започна . И Бенетон Рено е в списъка, но по-късно - В195. Колата на Сена е Макларън Хонда.
    2 points
  2. Как не те беше срам да сложиш Култард редом до тези великани, които си изброил. пс: Това беше относно мечтата на Чаво.
    1 point
  3. Е, поне някъде и Рено да става за нещо ? А относно Шуми....ако не се беше пребил сигурно още щях да гледам Формула-та, само заради него. За мен си остава един (ако не и най-) великите за всички времена. По-горе добавих нещо - точно него година 1993 МакЛарън, точно модел MP4/8 са с двигател Форд. После минават на Пежо за година и след това идва ерата на Мерцедес. П.П. И пак да добавя - Рено се намесват чак когато ФИА лимитираха двигателите на 3.0 литра през 1995г. - преди това (при 3.5л.) даже не си спомням да са участвали във Ф1.
    1 point
  4. Ще ме прощаваш колега, но не съм съгласен. Точно на този модел Сюпърб - 3.6, се вгражда само независима система за отопление и вентилация, и е точно Вебасто работещо на бензин Електрически нагреватели се вграждат на дизелите и обикновено нямат бутон за ръчно включване - включват се автоматично, под определена температура /най-често под 4 градуса по Целзий/. А, когато няма допълнително отопление, там е бутонът за подгрев на предното стъкло. Ето ръководство на потребителя, на български език. Колегата да си разгледа от стр.125 до стр.128. Всъщност и предишните - те са за управление на климатичната система - доста полезно. Нямам време /няма и смисъл/, да преразказвам. А, колегата да се вземе в ръце и да почете малко. https://ws.skoda-auto.com/OwnersManualService/Data/bg/Superb_3T/11-2014/Manual/Superb/B6_Superb_OwnersManual.pdf
    1 point
  5. FX 50 е чудна кола, но никога не съм я обмислял като вариант. То и в момента има такава в Швейцария на 150к км за 25к, но за мен 390 коня са прекалено много и като мощност и като данък/застр/поддръжка и т.н. Ми те само гумите са 2к.....Затова се отказах, не съм дорасъл. Отделно едни елементарни стелки се намират трудно, оригинални във ВА са 120 лв...което за мен е твърде висока цена. Затова смятам, че Супърбът точно с това оборудване е златната среда, луксозен, бърз, приличен за поддръжка и покупка и т.н. А и много искам да видя лицата на разни тарикати с БМВта и Аудита с 2ка дизел, когато някаква обикновена Шкода ги разреват на магистралата ???
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.