Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

  1. PRR

    PRR

    Глобален Модератор


    • Points

      1

    • Мнения

      11190


  2. joro-120L

    joro-120L

    Фен на клуба


    • Points

      1

    • Мнения

      7396


  3. legaltk

    legaltk

    Потребител


    • Points

      1

    • Мнения

      2610


  4. Иван Стоянов

    Иван Стоянов

    Потребител


    • Points

      1

    • Мнения

      27


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 06/18/23 във всички области

  1. Днес на регулярната пловдивска среща се събра комисия в състав: @Атанас , @Rosen Raychev и моя милост. Разгледахме системата на Октавия 1 на Роската. Кората е друга/може би, защото е префейс/. Не беше добре закрепена. Наличен детайл №4 и нищо повече. Луфт м/у детайл 4 и кората - 5 мм. Като се притисне кората надолу почти уплътнява. Росен се опита да ме убеди, че това на снимката не е отделен детайл. Снимката създавала оптическа измама и едвам ме съгласи. Атанас показа схема на кората и въпросните маншони ги няма и там. Общо взето, весело си изкарахме в леки спорове, в които не се стигна до бой... Комисията реши: @vladkant да купи детайл №4, който и без това му липсва и трябва да е там, като преди това смаже привода, щото вече е ръждясал, видно от снимките. Задължителен е за безпроблемната работа на чистачките. Не е скъп и ще предпазва лагеруващите части на привода. След това, да види как ще стои детайл №4 спрямо кората и ако има желание, да сподели.
    1 point
  2. Залагам точно на стоп машинката. Откачи я и пробвай без нея. Почти съм сигурен, че колата ще върви нормално, но няма да имаш темпомат, АБС и други екстри. Всички те разчитат на работеща машника. А какво общо имат - електрониката следи както газта, така и спирачката. При натисната спирачка и газ, умишлено не се подава газ, приемайки, че по-важното е колата да спре, отколкото да тръгне. От гледна точка на сигурността, това е правилния подход.
    1 point
  3. https://www.facebook.com/reel/1032272078148146?s=yWDuG2&fs=e Имам един приятел, който в тях така прави кафето
    1 point
  4. В периода, когато правех с Saeco Poemia - та нямах мелачка и нямам опит с кафета с различна едрина. Не съм сигурен твоето Делонги, колко ще се справи с едрина за еспресо. Става за френска преса и V60, но за еспресо с ръкохватка не съм убеден. Трябва да се пробва, тества предварително. Ако сега пия еспресо на 6, преди пиех еспресо на 3, но не това е най-важното. Най-важното е повтаряемостта на добрия резултат - сега имам повтаряемост, а преди качеството на еспресото беше "на късмет". Машините, за които питаш - Saeco Poemia, Gaggia Viva, Делонги Dedica. Имал съм 2-3 машини от други марки, издържат по 1 година, но са неудобни. Не се впечатлявай много от надписа "15bar".
    1 point
  5. Здравейте колеги! След много ходене по мъките и доста майстори накрая намерих къде ми бяха проблемите на автомобила. Да разкажа на кратко за това как се справих и дано съм полезен на някой колега от форума. Първо исках да остраня проблема, който го имах сутрин на бензин. Оказаха се мръсни инжектори на бензина. Въпреки, че доста хора ми казваха, че няка как от тези инжектори да работи по този начин колата. Изчистих инжекторите и на другия ден колата просто заспа и заработи нормално. След това наблегнах на проблема с газта. Оказа се, че газовата дюза на трети цилиндър когато реши започва да пуска газ към цилиндъра постоянно. Докато другите пускат на импулси тя в един момент започваше да пуска постоянно и това дави този цилиндър. Сега съм предвидил смяна с нова.
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.