Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

  1. The Best Forman

    The Best Forman

    Модератор


    • Points

      2

    • Мнения

      10088


  2. __smirnoff__

    __smirnoff__

    Организатор


    • Points

      2

    • Мнения

      799


  3. Атанас

    Атанас

    Потребител


    • Points

      2

    • Мнения

      119


  4. Izolini

    Izolini

    Модератор


    • Points

      1

    • Мнения

      5467


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 06/22/23 във всички области

  1. Здравейте, приятели! Мина цяла година, откакто колата се върна от бояджията. Уж за малко, но опасенията ми се оказаха вярни - човека ме окачи на пирона, и ме остави да се спасявам. Огромно приключение се оказа намирането на тенекиджия/бояджия, който да пожелае да се занимава с вече започната кола. Тук е момента да благодая на всички,които ми помогнаха в избора и намирането на майстор. Голямо приключение беше, никой не иска да я бара тази кола. Развиха се благополучно нещата, и се намери желаещ да я работи. Далече е от Пловдив, на около 80 км, но това в случая никак не е важно. Важното е, че колата вече е при него и лека-полека работата започва. Няма да изпадам в подробности за приключенията по намирането на майстор, а направо ще разкажа за закарването и до гаража. Разбира се, и тук имаше спънки, но всичко приключи благополучно. Реших да не наемам пътна помощ, а сам да си я закарам. Нужни ми бяха три неща - кола с теглич, платформа, и "Е" категория. Първата точка я отметнах сравнително лесно - имам голф 2, за който реших, че ще е влачещата кола. Беше и там леко приключение с намирането на теглич - оказа се трудна работа, в крайна сметка не успях да намеря и да си купя, а монтирах един временно, за да си свърша работата. Втора точка също не мина по вода. В Пловдив се оказа трудно наемаето на платформа - нямаше свободни. Единствената свободна беше на един зверски неточен и несериозен човек, заради който загубих цял ден на себе си, и на момчето, което взех с мен да кара, понеже нямам категория. Много нерви, 6 часа чакане за самата платформа, празни обещания, както и да е, отказах се от него. Преглътнах загубения ден, и продължих търсенето. Една седмица по-късно чрез приятел намерих друга платформа, за щастие там спънки нямаше. Трета точка - категория "Е". Проблема все още не е решен,тепърва ще карам курс. За щастие имам добър приятел, който ми угажда на акъла и ме вози Така, към същността на нещата - една вечер след работа закачихме платформата и я прибрахме в цеха. През деня бях изкарал шкодата да е готова да се качва: Ето и малко от проблемите, създадени от двугодишното чакане и прецакването от първия бояджия: така, прибрахме се привечер с голфа в цеха, и натоварихме колата: На следващия ден работхме до обяд, тъй като и двамата нямахме възможност за втори ден отпуска. Към 12 тръгнахме, ето и малко снимки по пътя: Бяхме на абсолютния лимит на товароносимост на голфа - по документи му дават 2700 кг, ние бяхме някъде към 2600. Машинката се справи без проблеми, единствено карахме малко по-бавно, 60-70 км/ч, по карловския път догонихме и някакъв военен конвой, който се движише с 30-40, и карахме още по-бавно. Странното беше, че другите шофьори освиркваха и псуваха нас, а не военните пред нас, но все тая След сравнително дълго пътуване, най-накрая пристигнахме: Свалихме колата, и вече е в новия си временен дом: и така, за момента това е положението. Надявамсе скоро да има още какво да кажа по развитието на проекта
    2 points
  2. Пепи спаси събора (или поне моя)! Напълних багажника и тръгнах да си свърша работа с моя син отпадък и изневиделица това започна да си включва лампите по таблото в различен ред , спря да върви и изпадна в амок. В началото след рестарт имаше къси периоди на съживяване , но си бяха обикновенни конвулсии. Естествено за такива ситуации д-р Пепи винаги ми е първи избор и ми е на бързо набиране , извади си електронния стетоскоп , преслуша мъртвеца и му предписа лечение. В резултат синия мъртвец се съживи и бих казал , че е даже мало по-жив (без ремап). Хиляди благодарности !!!
    1 point
  3. 1 point
  4. На О3, която съм карал, имаше една особеност при паленето, но ще изчакам първо отговора.
    1 point
  5. Изчакваш ли на контакт да подгрее и да загасне реотана на таблото?
    1 point
  6. Благодаря за съвета! Не стана с мокри кърпички, при ровене в нета излезе начин за почистване с WD 40 и понеже имах налично, пробвах( първо на скрито място) и се получи много добре. Останаха две видими драскотини, едната по-сериозна, но засега ще е така
    1 point
  7. Не мога да се сдържа , да ви е смешно Матури 2023
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.