Топ потребители
Най харесвано
Showing content with the highest reputation on 06/28/23 във всички области
-
В периода 23-25 юни 2023г. се проведе 17-ти Национален Шкода събор, организиран от Шкода клуб България. Мястото за втора поредна година беше с. Рибарица, община Тетевен. Искам да благодаря за гостоприемството и подкрепата, която получихме от г-жа Ганева, кметица на с. Рибарица. Благодаря на вас, всички гости, които посетихте мероприятието - надявам се да сте създали много нови познанства и приятелства и най-важното - да сте се забавлявали подобаващо. Голямо благодаря на целия екип на Шкода клуб България за всички усилия, отделено време и желание за да може това прекрасно мероприятие за поредна година да бъде факт. И не на последно място, благодаря на нашите партньори, без които Национален Шкода събор нямаше да бъде същия. Мога много да пиша за събора тази година, но предпочитам снимките да направят това вместо мен. Всичко започна така - 9 души са необходими за разпъване на една шатра Тука нещата са по-балансирани, няма струпване на "работници". Винилите на част от партньорите на събора: Бензин бегачка няма : Уникално красив цвят. Надявам се да намери място в календара на Шкода клуб България за 2024-та година: Гости от далеч: Силна група, пътувала в пакет към събора: Жорката от Пловдив долетя в бизнес класа: Още една красавица. Това е първото й участие на клубно мероприятие. Надявам се и занапред да я виждаме, при това често: При Гената няма 'лабаво, не пропуска събор: Почетен гост от Плевен, Богомил aka Pirata в началото на годината дойде до София за организираното споделено пътуване. Истински клубен фен: И на снимки, и на живо, колата на Боби заслужава внимание: Имахме си и гости от далечно странство: Един бъдещ проект: Стига си плямпал, дай микрофона: Кранка със съпругата си също уважиха мероприятието: Амфибията, която за първи път видяхме преди няколко години на клубна среща в с. Първенец, обл. Пловдив: Тази снимка говори повече от каквито и да е изречени или изписани думи: Пепи си намери помощничка. Юлия отскоро е в клуба, но независимо от това се зае подобаващо с посрещането на гостите ни: Яката тениска: Друго си е на сянка под чадъра: Време е за рисунки: Нашите приятели и партньори от ВИП Кетъринг отново осигуриха за гостите на събора маси, чадъри, шатри, прохладни напитки, вкусна скара и най-важното - супер яки пуканки: Батко Коце: Гости от Русе, които ни посетиха и на миналогодишния дъждовен събор: Тук си имам достоен заместник: Имаше много забавни игри, за малки и големи. Много настроение, много положителни емоции: Митко освен с красивия vRS зад него, ни зарадва и с много добри кадри от събора: Заучена поза или не? Най-малкия бута, един гледа, останалите се подпират: Наградата от нашите приятели и партньори от 360 CarScan отиде при един от най-малките ни гости. Явно с таткото ще трябва да се разберат кой ще я ползва: Ето така се тегли томбола за всички награди, осигурени от нашите партньори на събора: Следва поредица от удобни и меки възглавници, спечелени от томболата с анкетните карти: Ето това е бутало: Шушу-мушу: Пепи спечели "Автомобил на организаторите" напълно заслужено. Имайки предвид всички негови предишни проекти, няма съмнение, че черния vRS 3 ще избухне в най-скоро време: И "Автомобил на публиката" е: Една красива 3-ка, в клуба е само от няколко дена. Очакваме да си сложи новите табли за номерата с логото на Шкода клуб България: EvilRed беше избрана от гостите на Национален Шкода събор за "Автомобил на публиката". Признателни сме с детето, поклон и благодарим! Автомобила, както и предишния му собственик @v13 го заслужават: Пепи никога не пропуска правилние момент за правилната снимка: Всяка нещо, колкото и да е хубаво, си има край. Сменяме табелите преди да напуснем поляната:2 points
-
2 points
-
Няма място за сръдни. Напротив, радвам се, че го споделяш. Това доказва, че гласуването е било по сърце, а не по шуробаджанащина. Което добавя нотка на допълнителна радост от признанието на публиката. Ако трябва да съм още по-конкретен, аз грамота и купа нямам, те са на името на сина ми, който си ги заслужи - цяла седмица преди събора подготвяше колата, в Рибарица той стана в 5 сутринта в събота да я измие, той седя цял ден до нея да я показва на хората, да им разказва и обяснява. За съжаление нямам моя снимка на автомобила с купата на победителя от анкетата в клас "Ретро автомобил на публиката". Та 'краднах едно фото на Коцето @malkiq, който грабна първото място:2 points
-
Камион не съм карал , но ТСИ като концепция е близък до дизеловите. Може би не съм се изказал съвсем ясно... Ако заменим мощност с еластичност/пъргавина ще е по-точно мнението ми! Поздрави!1 point
-
ОК От разход на масло, до къде се стигна. Иво, не казвам,че ТСИ не върви, а че ТДИ не е с посредствена мощност. Затова посочих техн. данни. И в този смисъл, не е необходимо повече да ме убеждаваш. Оценям вниманието, което си отделил. Отдавна съм го израснал това кое върви повече, спорове бензин-дизел и т.н. Тоест, не ме засяга. Спирам до тук, защото разговорът върви натам. Добре. V8 бива ли? Бензинов камион карал ли си и след това да се качиш на дизелов? Тогава ще разбереш колко върви бензина.1 point
-
Пиша от телефон и не е лесно да “кропна” част или части от коментар, който цитирам! Отговарям ти отзад напред… тези стойности, които цитираш са точно толкова верни, колкото и споменавания среден разход на гориво! ТСИ-тата са поне с 5% по-нагоре мощност от написаните! В реална среда, разликата се усеща най-вече в еластичността и доускорението! Също и уж минималната разлика от някакви си десети на секундата става секунда преднина дори и на стоковите в пряко съревнование! Аз лично опит със сток 1.8тси почти нямам! 2ра версия от 160кс и 250нм (но не помня вече дали 4х4 не бяха с повече нм, както е на 3та генерация 1.8тси) става 210+ кс и 330+ нм. Като тегло бензиновите са 100тина кг по-леки, което е голям плюс и за пътното поведение! Случвало ми се е да караме със 170кс дизел с ремап, не веднъж и не с една такава кола… резултатът винаги е бил един и същ - голяма преднина и по-висок разход, разбира се, за мен! Във всякакви положения, 170кс дори на Йети го дават и по-пъргав на хартия, но както казах, същото е и с разхода по каталожни данни! направи ли си трудът да видиш примерно за 200к км или за 300к км честите проблеми и съпътстващите им разходи на единия и на другия мотор? Дори и с една ревизия от 5-6к лв за 300к км без дори да смятаме времето за висене по сервизи като загуба, тси-то и КР се доближават като стойност! Ти слагаш 160кс тси до 170кс кр, макар че има 200кс тси! Редно е големия дизел с големия бензин, макар, че предния бензин също е по-бърз от най-големия дизел! Сещаш се за 140кс, дори и ПД БКД какво се случва в подобно съревнование! да дойдем и на следващите генерации, нека отново сравним по-малкия бензин с най-големия дизел (180 и 184кс)! Тук опит и 100км без ремап нямам! Относно каталожни данни за ускорение и разход пак ще кажа, че нямат нищо общо с реалността! 1.5тси като пъргавина отговаря на 184кс дизел, 1.8 тси няма дизелов аналог като мощност!Кой от 2та е масларката и любимецът на сервизите? Дори и в сток вариант кой как върви? Сега нека помислим и за 150кс дизел… след 184кс кой посещава най-често сервизите? трябва да придобиеш опит с голямо ТСИ и тогава ще имаш правилно мнение! Аз опит с 140 и 170 дизел имам, виж със 184 кс нямам (а и са толкова проблемни, че рядко някой се лъже да си причини това), но се доверявам на Гугъл и тубата!1 point