След минати 1500км да споделя още впечатления. Освен вече споменатото подобрение с началния лаг, особено при превключването на скоростите, успях да усетя и разликата в мощността ... спрямо Race Chip (който скоро ще бъде обявен за продажба)! Държа да отбележа на каква база правя сравнението, защото твърдението е, че той добавя 25 коня (първия модел), т.е. не сравнявам със стокова кола. Та, за разлика от бокса сега колата ускорява равномерно и не е необходимо да я докарам до 3500 оборота за да усетя мощността. Реално я имам още от 2200-2300 оборота до над 4000. Стряскащото е, че тази мощност не идва изведнъж, а някак плавно и както си ускорявам "кротко" на 4та се оказва, че съм вече със 160+ На магистралата това е добре, но не бях там ... Е, сега, когато посвикнах, не правя такива бели. И, говорейки за свикване, се сещам и за друго с което трябваше да свикна. При бокса бяха необходими обороти, т.е. под 3000 си искаше смяна на по-долна предавка и газ. Сега това е контра-продуктивно. Колата не се държи (то и не е) като бензинка и ускорява по-добре от по-ниските обороти, а смяната на предавка надолу при 3000+ оборота, само "убива" турбината и трябва време след това пак да надуе, т.е. ускорението не е нито плавно, нито добро. Тук говорим за предавка надолу, не нагоре! Просто се адаптирах, че ако е изпреварвам се подготвям с обороти около 2500 и ... като дойде момента започва купона
Накратко - за момента съм много доволен, а разликата с бокса е усезаема. А, ако сравняваме без бокса ... по-добре да не сравняваме