Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

  1. Mishelle

    Mishelle

    Администратор


    • Points

      6

    • Мнения

      7038


  2. The Best Forman

    The Best Forman

    Модератор


    • Points

      1

    • Мнения

      9841


  3. Izolini

    Izolini

    Модератор


    • Points

      1

    • Мнения

      5337


  4. joro-120L

    joro-120L

    Фен на клуба


    • Points

      1

    • Мнения

      7215


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 07/05/23 във всички области

  1. От вчера вечерта на НИМ, среща на We Built It:
    6 points
  2. Кратка предистория на последното ми посещение при Пепи: Винаги съм се хвалил, че моята кола не пипа маслото. След като 3 месеца на практика не бях излизал от София (ходенето до Перник през Владая е дори по-зле от карането в града) и доста чести влизания (и безвременни прекъсвания) в регенерация един ден реших да извадя пръчката и да видя какво се случва. Ииии... първо реших, че няма масло! Но лампа на таблото не свети? Пак бърсане, пак вкарване и изкарване - оказа се, че течността в двигателя (не смея да я нарека масло) е супер бистра и изобщо не се събира на разграфената част, а продължава нагоре до безкрая и отвъд. И си спомних за това, че при прекъсната регенерация този двигател връща гориво в маслото. "Ало, Пепи, маслото не се събира на щеката!" "Ще я оправим, бе!" Оставих я, оправи я (включително ново масло в мехатроник и скоростна кутия и някои други гевезелъци от моя страна), взех я на 9 май. В началото си дадох един период да видя какви промени има по колата. След това не повярвах в някои от тях и удължих периода на тестване. Освен това се колебаех дали няма да бъда замерен с яйца от "зелените" за "операцията". Сега вече, след навъртени 5 400 километра за няма 2 месеца седнах да пиша. 1. По скоростната кутия, дето не се обслужвала: Източеното от мехатроника масло беше бистро, но твърде малко. Източеното от кутията масло не подлежи на описание. След смяната на маслата напълно изчезнаха вибрациите между първа и втора, за които има писано и в други теми. За съжаление впоследствие отново започнаха. За това нямам обективно (в смисъл на механично обосновано) обяснение, а само субективно - докато колата беше при Пепи карах един голям и тежък туч, който се държеше по коренно различен начин и ми беше променил стила на шофиране, поради което в началото съм карал различно и проблема не е бил налице. 2. Отстраняването на "тапите" по изпускателната система - ЕГР и DPF: След смяната на софтуера от Пепи преди 5 години, точно както е написал @PRR колата я "имах" от малко над 2000 оборота чак до към 4500, като говорим за равномерно ускорение без "лаг" и дупки. Е сега вече я "има" преди 1500 оборота! Разлика във високите няма - все още при катерене на по-стръмно изкачване (примерно към тунела на Тракия от към Пловдив) при 150 км/ч връща на 6та за да прехвърли 3000 оборота, но между 1500 и 2000 върви в пъти повече от преди. Резултата, в който не повярвах, е още повече намаленият разход - след взимането на колата от сервиза към вчерашна дата съм изминал 5417 км (от тях 2 300 в София) с 297 литра, тоест разход под 5,5/100! Благодаря, Пепи!
    1 point
  3. Имената на докторите, мисля не са случайни. Поне да го беше съкратил кат хората. Предполагам е Евг. Иванов. Не е Ем. или Евст. Кара се до гласна. и да не е спам:
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.