Понеже бях обещал, пускам повече инфо, относно скорошната профилактика.
Пациента: О2 vrs. CCZA + KNU 276к км
Какво е направено:
Смяната на маслото и съединителя(маховика остана заводския, поради грешен такъв в комплекта .. дълга и тъжна история).
Кутия: KNU, по каталог събира 2.3л, а реално влезнаха 2.5л, та 2л няма да ви оправят.
Защо:
Защото бях купил комплект и реших, че след 3г чакане да му дойде ред .. му дойде реда.
Резултат:
Скоростите влизат още по гладко и приятно. Маслото за тази кутия е в порядъци по скъпо от стандартното оригинално. Грубо 400лв за 3л. Дали си заслужава, всеки да си прецени. Друго интересно е ,че помпата е оригиналната и не е била сменяна, както и маховика, който се оказа отличен. Снимка на помпата с датата и по-надолу в поста.
//Офф
Смених всички тампони по мотора с Лемфьордер.
Защо:
Имах леки вибрации на празен ход.
Резултат:
Вибрациите намалени, но все още доловими на празен ход. Виновника е компресора според майстора, като се изключи все едно е изгасена.
Тампоните за мое очудване нямаха скъсано, само единия на магарето беше тръгнал. На снимките нарочно ги натискам, за да се види напуканото.
Годините са си казали своето и тампоните на места са напукани. Този на мотора и кутията също са в доста прилично състояние и оригиналните (датата на производство се вижда).
Под 350лв някъде бяха всички тампони.
По скоро не си заслужава смяната на тези километри, но кеф цена няма и намалените вибрации са си плюс за мен.